Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

De får sikkert vervepremie hvis de klarer få noen andre ned dit og.

Eller som Benedicte ville sagt; Jeg har blitt eiendomsmegler og skal selge hus! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ekstremt proffe og driftige grunder/bisnisskvinnen - som lever av å «lære andre» hvordan de skal drifte sosiale medier og tjene penger på det - hun er SÅ seriøs, til og med eget eiendomsfirma nå …….. hun velger da altså å eksponere små barn i badedrakter og i bare bleia på en offentlig konto - for flere tusen følgere!!! 
well done 👍🏼 

hun er jammen i meg litt av en ekspert på sosiale medier 🤡🤮

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor de ikke i et visningshus? Tipper de har fått det billigere pga det, og derfor omtaler hun det som at ”de selger hus“.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
Fenomen skrev (1 time siden):

Bor de ikke i et visningshus? Tipper de har fått det billigere pga det, og derfor omtaler hun det som at ”de selger hus“.

In that case: flaut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Haha, hun er «sugarmummy» til alle i familien snart (ifølge henne selv) Gud, jeg må slutte trykke meg innom henne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tøttaa
Fenomen skrev (1 time siden):

Jo jeg tror dette stemmer. Mener hun har sagt at folk som er nysgjerrig på å kjøpe hus i dette boligfeltet som holder på å etableres rundt dem, kan komme til Benedicte og se på deres hus. Benedicte fikk huset billigere fordi hun tar på seg denne jobben for utbyggerne. Så ja, de bor basically i et visningshus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Døde litt når ho fortalte om kjendisvennen vi snart skulle få være så heldige å få vite hvem er 😂😂 Alejandro Fuentes

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Jeg blokka Haugaard på snap idag. Nekter bidra med klikk, for så å være med å finansiere livet hennes. Ble frister til å gå inn og se på galskapen, og ble bare irritert på meg selv. Anbefaler alle som ikke blir påvirket positivt / motivert til å ikke klikke innom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (10 timer siden):

Jeg blokka Haugaard på snap idag. Nekter bidra med klikk, for så å være med å finansiere livet hennes. Ble frister til å gå inn og se på galskapen, og ble bare irritert på meg selv. Anbefaler alle som ikke blir påvirket positivt / motivert til å ikke klikke innom. 

Det er vel noe av det mest fornuftige som har blitt skrevet her inne, eksempel til etterfølgelse for mange andre sladrekjerringer her inne😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
DenMaskerteHevner skrev (9 timer siden):

Det er vel noe av det mest fornuftige som har blitt skrevet her inne, eksempel til etterfølgelse for mange andre sladrekjerringer her inne😂

Har ingenting å gjøre med sladrekjerringer å gjøre.  Syns det som er blitt skrevet her inne er på sin plass. Jeg stiller mange spørsmålstegn ved Haugaard, men gidder ikke bidra til at hun kan leve livet på tull og tøys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmerende type hun her.. mye frekke svar fra henne. Folk prøver å være hyggelige og komme med tips, også får man sånne nedlatende svar 🤢 ekkel dame! 

IMG_5916.png

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekk, ja! Er det et forsøk på humor? Får ikke inntrykk av det.

Syns hele huset og beliggenheten bare ser nitrist ut. Hun skryter av utsikten, og jeg skjønner ikke hvorfor?

Og hva er det med at livet hennes er så krevende? Vi andre gjør det samme som henne, flytter og ordner, og er borte fra hjemmet i 8-9 timer per dag. Jeg skjønner at hun også må jobbe for å tjene inn penger, men det ser ut til at hun har flere timer til praktiske gjøremål enn folk flest.

og så: argh, hvorfor gidder jeg se på henne!? Det gir meg absolutt ingenting! Jeg får ikke lyst til å flytte til Spania, jeg vil ikke en gang dra på ferie dit ut i fra det hun viser av middelmådige alt. Jeg må slutte. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrshopalot skrev (1 time siden):

Sjarmerende type hun her.. mye frekke svar fra henne. Folk prøver å være hyggelige og komme med tips, også får man sånne nedlatende svar 🤢 ekkel dame! 

IMG_5916.png

Kommer sikkert an på tonen man leser det i. Da jeg så den snappen tenkte jeg ikke at hun var frekk i det hele tatt. Jeg leste den som hun garantert ville sagt den, med latter i stemmen uten å være frekk. Spennende å se hvordan man opplever skriftlig kommunikasjon forskjellig 🤓

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulinetta skrev (23 minutter siden):

Frekk, ja! Er det et forsøk på humor? Får ikke inntrykk av det.

Syns hele huset og beliggenheten bare ser nitrist ut. Hun skryter av utsikten, og jeg skjønner ikke hvorfor?

Og hva er det med at livet hennes er så krevende? Vi andre gjør det samme som henne, flytter og ordner, og er borte fra hjemmet i 8-9 timer per dag. Jeg skjønner at hun også må jobbe for å tjene inn penger, men det ser ut til at hun har flere timer til praktiske gjøremål enn folk flest.

og så: argh, hvorfor gidder jeg se på henne!? Det gir meg absolutt ingenting! Jeg får ikke lyst til å flytte til Spania, jeg vil ikke en gang dra på ferie dit ut i fra det hun viser av middelmådige alt. Jeg må slutte. 

Hvis du tenker på de snappene hvor hun tar bilde ut soveromsvinduet mot bassenget og skriver noe sånt som "Tenk at jeg kan sovne til denne utsikten", så tror jeg ikke hun mener at de har en utrolig nydelig utsikt fra huset. Men at hun endelig har flyttet til Spania, i sitt eget hus, med basseng og det hele, som føles godt å sovne til synet av. Enkelt og greit 😅

Men da hun sa de hadde fulltidsjobb begge to, måtte jeg le litt. For det kan de umulig ha 😂 Men vi ser jo bare en brøkdel. Mye skjer nok i kulissene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tøttaa

Reagerer på at hun allerede har tatt seg litt vann over hodet ift lån og diverse. Skulle tro at en som er så god på bizznizz og penger som henne hadde satt seg mer inn i hva som kreves ift lån og huskjøp i Spania. Virker ikke veldig gjennomtenkt det her og lukter litt fiasko. Men for all del, håper for dem og ungene at det løser seg. Men det minner jo litt om dette drømmelivet (luftslottet) til nabovenninna Belinda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (3 minutter siden):

Reagerer på at hun allerede har tatt seg litt vann over hodet ift lån og diverse. Skulle tro at en som er så god på bizznizz og penger som henne hadde satt seg mer inn i hva som kreves ift lån og huskjøp i Spania. Virker ikke veldig gjennomtenkt det her og lukter litt fiasko. Men for all del, håper for dem og ungene at det løser seg. Men det minner jo litt om dette drømmelivet (luftslottet) til nabovenninna Belinda.

Hva har hun gjort? For mye lån?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tøttaa
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Hva har hun gjort? For mye lån?

Ikke fått med seg hvor mye ekstra utgifter det er til skatt, bank osv. Snakker om at det blir 1-2 mill dyrere om jeg husker riktig. Men det går bra da, for henne, men hun skjønner at det ikke gjør det for alle. Hun kan jo bare jobbe ræva av seg i noen mnd 💅🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
tøttaa skrev (6 minutter siden):

Ikke fått med seg hvor mye ekstra utgifter det er til skatt, bank osv. Snakker om at det blir 1-2 mill dyrere om jeg husker riktig. Men det går bra da, for henne, men hun skjønner at det ikke gjør det for alle. Hun kan jo bare jobbe ræva av seg i noen mnd 💅🏻

Jeg klikker ikke (!) inn på henne. Men om hun bagatelliserer økning på opptil 2 mill tviler jeg ikke på. Viktig å være «storkar» si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...