Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Notthatbad skrev (3 timer siden):

De skal no på to ulike steder 🙂

Åja, da er det jeg som har hørt feil🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser de fikk 5.350 mill for kåken sin i Norge.. noen som husker hva den lå ute for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (17 minutter siden):

Ser de fikk 5.350 mill for kåken sin i Norge.. noen som husker hva den lå ute for?

Ble vel aldri lagt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (3 minutter siden):

Ble vel aldri lagt ut?

Regner med huset ble lagt ut for salg i sin tid, med en pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (4 minutter siden):

Regner med huset ble lagt ut for salg i sin tid, med en pris?

Tror de bare hadde private visninger, med prisantydning i bakhånd, i guess. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (11 minutter siden):

Tror de bare hadde private visninger, med prisantydning i bakhånd, i guess. 

Ok? Det er jo litt spesielt når det er snakk om et vanlig hus, og ikke et hus i helt øverste prissjikt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (7 timer siden):

Ok? Det er jo litt spesielt når det er snakk om et vanlig hus, og ikke et hus i helt øverste prissjikt? 

Det er vel mange som selger uten bruk av megler osv - det er vel det de har gjort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (10 timer siden):

Nei. Det er helt normalt å selge uten å legge ut på Finn dersom man har interessenter. 

Jeg tror dog det lå ute. Mulig linken ligger litt bakover i tråden her.

Endret av Fenomen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at hun først får det til å fremstå som at hun skal reise med 6 kofferter og to barn alene, også har hun med hjelp🙃😂

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Liker at hun først får det til å fremstå som at hun skal reise med 6 kofferter og to barn alene, også har hun med hjelp🙃😂

Typisk …….. har nå holdt på i en evighet med å lage innhold over hvor stressa/sliten/glad/trist osv hun er - hvor utrolig mye HUN har å gjøre, hvor ekstremt slitsomt dette er osv osv ……. så få det til å fremstå som den helten/ superdama som skal reise med to barn og et flyttelass …. 🙄🙄 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de kjøpt huset i Spania? Skal de være der ”for alltid”? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (På 7.8.2024 den 11.09):

Har de kjøpt huset i Spania? Skal de være der ”for alltid”? 

Har hun ikke sagt at det ikke er deres «foreverhome?» mulig jeg husker feil altså 🙈 og ja, de har vel kjøpt det. Fint hus da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (3 timer siden):

Har hun ikke sagt at det ikke er deres «foreverhome?» mulig jeg husker feil altså 🙈 og ja, de har vel kjøpt det. Fint hus da! 

Ja, veldig fint! Men skulle de ikke egentlig bare være der 4-5 mnd.? Hva skal de leve av? Influencere begge to? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fenomen skrev (2 timer siden):

Ja, veldig fint! Men skulle de ikke egentlig bare være der 4-5 mnd.? Hva skal de leve av? Influencere begge to? 

De har kjøpt huset, og solgt huset i Norge. Er vel ikke sikkert det er for alltid, men planen er vel å bo der i hvertfall. Og så skal de vel til hytta i Norge i juletider og påske, og bo i båten om sommeren. Mener hun har nevnt at han er ansatt i hennes selskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

sitat Benedicte: «jeg driver et eiendomsselskap her nede» Noen som vet mer om dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (3 minutter siden):

sitat Benedicte: «jeg driver et eiendomsselskap her nede» Noen som vet mer om dette? 

Fantasi Invest Spain DA sikkert.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Unodostrez
Snublefot62 skrev (6 minutter siden):

Fantasi Invest Spain DA sikkert.

haha, dauer…. Jeg sjekket hjemmesiden til det firma som hadde «fest» i hagen hennes. Fant ikke Benedicte sitt navn på hjemmesiden. Bare lurer på om det stemmer eller om hun blåser det opp (i kjent stil) (stygt sagt men) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (2 minutter siden):

haha, dauer…. Jeg sjekket hjemmesiden til det firma som hadde «fest» i hagen hennes. Fant ikke Benedicte sitt navn på hjemmesiden. Bare lurer på om det stemmer eller om hun blåser det opp (i kjent stil) (stygt sagt men) 

Selvfølgelig blåser hun det opp.

I det øyeblikket hun har snakket med resepsjonisten hos en megler så kan hun finne på å omtale det som «et samarbeid». Får hun svar på en e-post fra noen i ledelsen er hun «ansatt». Overgangen til å være på «eiersiden» er nok ikke så stor.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt følelsen av at hvis hun skal selge hus der, så er det e  del av finaniseringen av deres egen bolig i spania...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
slipperyslope skrev (Akkurat nå):

Får litt følelsen av at hvis hun skal selge hus der, så er det e  del av finaniseringen av deres egen bolig i spania...

Måtte Gud forby at det kom ut…. viktig for henne at det fremstår som flott, stort, pompøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...