Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
mumrikk1 skrev (På 12.7.2024 den 5.56):

Sier at hun har inntekt på 5 mill og tar ut 3,5mill i lønn..?

I 2023 hadde hun over 5 millioner i driftsinntekter, og hun tok ca 1,5 millioner i lønn. As hennes har 1.9 millioner i gjeld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

caremore skrev (16 timer siden):

I 2023 hadde hun over 5 millioner i driftsinntekter, og hun tok ca 1,5 millioner i lønn. As hennes har 1.9 millioner i gjeld. 

Hva er det hun tjener penger på?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksponering av barn bidrar nok godt.. i dag la hun ut bilde av eldste barnet på vekten, helt tydelige tall. Så spørsmål om anbefaling av bilstol.. jeg gir opp

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
krympeline skrev (1 time siden):

Hva er det hun tjener penger på?

Hun er knyttet opp til Adsales, så hun reklamerer for happy flops, Starbucks og andre kommersielle aktører: https://www.adsales.no/kunder

I tillegg selger hun luftslott og løgner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at noe som kunne vært et kjerneminne mellom mor og datter, heller blir nok en greie mellom mor og mobil(og en haug med fremmede)😢 Syns så ufattelig synd på disse barna som ikke får ha noe privat. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Mulig jeg lever under en stein, men er virkelig denne dama så kjent at folk flokker seg rundt henne? 
«De som stod backstage for å ta bilde med Marcus og Martinus måtte nøye seg med bilder av meg» Sitat BH på snap. 
Vet målgruppen til MM hvem hun er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (Akkurat nå):

Mulig jeg lever under en stein, men er virkelig denne dama så kjent at folk flokker seg rundt henne? 
«De som stod backstage for å ta bilde med Marcus og Martinus måtte nøye seg med bilder av meg» Sitat BH på snap. 

Tvilsomt. Men hun er som vanlig høy på seg selv og tror sikkert flere som ville se MM EGENTLIG ville se henne.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

😂 Ååå 😂 Den dama er så høy på seg selv at det er komisk. Lurer på hva de nærmeste vennene hennes tenker om dette? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (13 minutter siden):

😂 Ååå 😂 Den dama er så høy på seg selv at det er komisk. Lurer på hva de nærmeste vennene hennes tenker om dette? 

Har hun nære venner?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Har hun nære venner?

😂 Nei det er vel ikke sikkert... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (22 timer siden):

Tenk at noe som kunne vært et kjerneminne mellom mor og datter, heller blir nok en greie mellom mor og mobil(og en haug med fremmede)😢 Syns så ufattelig synd på disse barna som ikke får ha noe privat. 

Hva jeg blir fryktelig provosert av er at hun filmer andre og andre sine barn (mitt barn blant annet) og legger ut over en lav sko🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirj skrev (2 timer siden):

Hva jeg blir fryktelig provosert av er at hun filmer andre og andre sine barn (mitt barn blant annet) og legger ut over en lav sko🙈

Anmeld henne! 

Jeg synes det er en uting at hun legger ut andre mennesker på sine SoMe. Det gjelder ikke bare BH, men alle influensere som filmer gud og hvermann rundt seg og legger ut. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (45 minutter siden):

Anmeld henne! 

Jeg synes det er en uting at hun legger ut andre mennesker på sine SoMe. Det gjelder ikke bare BH, men alle influensere som filmer gud og værmann rundt seg og legger ut. 

Dessverre så kommer man ingen vei med det så lenge det er flere mennesker i bildet😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er så skrytete at det er pute-tv materiale 🫣🫣 og jeg mener selvfølgelig ikke at det ikke er bra å være fornøyd med livet, jobben, huset sitt osv - men den evinnelige beint ut skryting av seg selv som bissniss-woman, skryting av materielle ting og penger - alt det der er så jækla trashy…….. altså- ingen (oppegående) blir imponert over mengder med selvskryt ……. og særdeles ikke skryt av materielle ting og penger 🫣🫣🫣

• Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (5 timer siden):

Hun er så skrytete at det er pute-tv materiale 🫣🫣 og jeg mener selvfølgelig ikke at det ikke er bra å være fornøyd med livet, jobben, huset sitt osv - men den evinnelige beint ut skryting av seg selv som bissniss-woman, skryting av materielle ting og penger - alt det der er så jækla trashy…….. altså- ingen (oppegående) blir imponert over mengder med selvskryt ……. og særdeles ikke skryt av materielle ting og penger 🫣🫣🫣

Nyrik. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser hun rydder… Mulig det er vanlig å kaste 2,5 søplesekker med søppel fra kjøkkenskuffer og - skap. Jeg mener det sier noe om overforbruk og hodeløs shopping.

Jeg har rett og slett null søppel på mitt kjøkken, utover det som er i søppelposen eller komposten. Kanskje et par poser tørrmat har gått ut på dato, men de kan like fint spises. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ellevill skrev (3 timer siden):

ser hun rydder… Mulig det er vanlig å kaste 2,5 søplesekker med søppel fra kjøkkenskuffer og - skap. Jeg mener det sier noe om overforbruk og hodeløs shopping.

Jeg har rett og slett null søppel på mitt kjøkken, utover det som er i søppelposen eller komposten. Kanskje et par poser tørrmat har gått ut på dato, men de kan like fint spises. 

Så flink du er da :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Ellevill said:

Tipper at det er mye kjøkkenutstyr som bakebollen, øser osv hun snakker om som søppel:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før en starter videoen/reelen på den nyeste hun har lagt ut, så står hun og holder på magen sånn som gravide gjør. Altså, den magen der har alltid vært sånn HD, men greit å endelig ha noe skylde den på. Ser helt latterlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Kurs i fond og greier. Kun 499 kr! 
Et tips til alle: Gå i banken og snakk med en rådgiver, gratis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...