Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Granneman82 skrev (På 13.6.2024 den 6.20):

Akkurat sett snappene hennes fra i går og.....🙈🙈🫣🫣🤯🤯 Går det an å få fylleangst av andres fyllevideoer? Den jævla skrikinga hele tiden.....🙈🫣

Det er det verste jeg har hørt på en stund. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Unodostrez

Innlegg på insta av Henrik fra Love Island…. Han skriver der at Benedicte inviterte dem til fest, og reklamerer (skjult) for firmaet hennes. Det er så latterlig åpenbart at hun har invitert de som kan krype og gå. 

På snap idag viser hun frem et brilleetui. Virkelig viktig for henne å vise frem materialistiske ting. 

Hvorfor følger folk henne? En god grunn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker veldig sjelden å si dette om folk, men hun er ekkel. Og når hun og samboer/mannen er sammen som content blir det om mulig enda eklere - og fake. 

Hun er sikkert en hyggelig person med mange gode sider, men de kommer - for meg - ikke fram i hennes kanaler. Tvert imot. 

• Liker 10
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (På 13.6.2024 den 16.42):

Hadde jeg holdt en lanseringsfest for min egen bedrift så hadde jeg aldri i livet drukket meg full og i tillegg lagt det ut kontinuerlig i sosiale medier. At det går ann.

Nettopp, gjør jo bare at hele konseptet fremstår utrolig useriøst. Ingen profesjonelle aktører ville holdt på sånn. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (19 timer siden):

Jeg bruker veldig sjelden å si dette om folk, men hun er ekkel. Og når hun og samboer/mannen er sammen som content blir det om mulig enda eklere - og fake. 

Hun er sikkert en hyggelig person med mange gode sider, men de kommer - for meg - ikke fram i hennes kanaler. Tvert imot. 

Jeg er enig, hun er rett og slett ekkel. Det er fascinerende å følge en person som er så til de grader materialistisk, har absolutt null varme, ingen evne til å ta noen form for kritikk og helst skal skryte av seg og sitt fra solen står opp til den går ned. Det fremstår ikke som hun har venner utenfor sosiale medier og det skjønner jeg godt.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Sett idag? Nå skal hun starte barnehage. Hørt noe mer om eiendomsselskapet hun skulle drive i Spania? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (8 timer siden):

Sett idag? Nå skal hun starte barnehage. Hørt noe mer om eiendomsselskapet hun skulle drive i Spania? 

Unnskyld, hva? Starte barnehage? Hvor? Hvordan? Orker ikke å klikke meg inn å se 🙈

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (28 minutter siden):

Unnskyld, hva? Starte barnehage? Hvor? Hvordan? Orker ikke å klikke meg inn å se 🙈

Sikkert i Spania, siden den de skulle bruke blir lagt ned…har så mye «griller» i hodet hu der at alt blir bare surr.

Endret av Tessa12
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Unodostrez skrev (10 timer siden):

🤮🤮 Gründer gründer. Storhetsgalskap er hva hun lider av. Ganske tydelig med måte hun håndterer kritiske kommentater på, at hun ikke har verdens beste selvbilde og må bøte på med å fremstå suksessfilmen viktig. 

Var det noe i de ryktene om at hun slet med betalingen av huset i Spania. Da hun var så stresset på snap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starte barnehage, ja. Lykke til.  Nå vet jeg ikke hvorfor barnehagen stenger, men siden de ikke selger den så er det vel issues med drift av norsk barnehage på det stedet. 

Og som vanlig tyr hun til følgerne sine. "Er det noen som kan spansk og kan hjelpe meg". Nei, Benedicte, du gjør jo ingenting gratis du heller, så ikke be folk gjøre ting gratis for deg. Eller?!

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Marihone skrev (43 minutter siden):

Skal hun starte barnehage? 😮 Har hun noe kompetanse på dette overhodet? 

Hun virker ikke ha spesielt kompetanse rundt barns behov nei(forutenom mat feks) Men mannen virker mer kompetent på omsorg, og han er jo hennes ansatte så……

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (1 time siden):

Skal hun starte barnehage? 😮 Har hun noe kompetanse på dette overhodet? 

Man trenger ikke ha kompetanse for å starte en barnehage. Til og med Ole Gunnar Solskjær har vært involvert i barnehagedrift. Hun sier jo at hun skal la pedagoger ta seg av innholdet i barnehagen, klokt om hun finner noen som vil jobbe for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange selskap driver hun egentlig, på snap sier hun at hun driver mange selskaper.. når jeg søker hun opp på proff så kommer det opp to selskaper... 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (20 timer siden):

Rivierarealestate.no er nettstedet til eiendomsselskapet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (13 timer siden):

Hvor mange selskap driver hun egentlig, på snap sier hun at hun driver mange selskaper.. når jeg søker hun opp på proff så kommer det opp to selskaper... 

Husk at det er dronninga av overdrivelse du snakker om her....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har bare to selskaper. Det er hun som overdriver som vanlig:-) Morsomt å følge med på alle løgnene hennes:-)

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gidder hun ikke å rydde ut klærne til bruktmarked mer, etter X-antall ganger bruktmarked. Noen som vet hvor mye som blir solgt/hvor mange som møter opp på disse markedene?

Er det helt utenkelig for henne at ingen er interessert? Hvis klær og utstyr er forsøkt solgt flere ganger, og ingen biter på. Kanskje man bare skal gi det videre? 🤷🏻‍♀️ Jeg selger stadig ting på Finn og Tise selv. Er interessen laber må man sette ned prisen. Har det ingen effekt, gis bort. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FaizaHarBaiza skrev (12 timer siden):

Nå gidder hun ikke å rydde ut klærne til bruktmarked mer, etter X-antall ganger bruktmarked. Noen som vet hvor mye som blir solgt/hvor mange som møter opp på disse markedene?

Er det helt utenkelig for henne at ingen er interessert? Hvis klær og utstyr er forsøkt solgt flere ganger, og ingen biter på. Kanskje man bare skal gi det videre? 🤷🏻‍♀️ Jeg selger stadig ting på Finn og Tise selv. Er interessen laber må man sette ned prisen. Har det ingen effekt, gis bort. 

Nå er dette bruktmarkedet hennes på ett kjøpesenter som er helt dødt. I den delen og etasjen hun har lokalene sine, så er det 1 eller 2 butikker bare. Ellers tomt. Men ja utover det så er jeg enig om at hvis det er laber interesse, så må man gjøre noe..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovednerven i klem... Hva betyr det? Jeg har medisinsk utdanning, men klarer ikke helt å tolke den der...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...