Marihone Skrevet 8. mars 2024 #2061 Del Skrevet 8. mars 2024 Jeg har også lagt merke at hun skryter mye av seg selv. Hva er poenget med det? Er bekreftelse viktig for henne? Bra å være stolt av seg selv, men hun er ikke så ydmyk i måten hun skryter og fremhever seg selv på synes jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 8. mars 2024 #2062 Del Skrevet 8. mars 2024 Sammy! skrev (1 time siden): Jeg fikk helt sjokk av de snappene der! Hun framstår som tidenes største narsisisst. At hun i løpet av ti år har løst fire kriminalsaker får meg til å undre på hva slags liv hun lever. Burde kommet seg av sosiale medier og blitt bounty hunter den dama. Hun ER jo det. 😂 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. mars 2024 #2063 Del Skrevet 14. mars 2024 Sammy! skrev (På 8.3.2024 den 18.00): Jeg fikk helt sjokk av de snappene der! Hun framstår som tidenes største narsisisst. At hun i løpet av ti år har løst fire kriminalsaker får meg til å undre på hva slags liv hun lever. Burde kommet seg av sosiale medier og blitt bounty hunter den dama. Krimgåtene i Donald kanskje.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 16. mars 2024 #2064 Del Skrevet 16. mars 2024 Der ja.. Botox på tube. Håper virkelig hun ikke anbefaler det. Hun må tenke på hvor gamle følgerne hennes er🥵 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 16. mars 2024 #2065 Del Skrevet 16. mars 2024 I dag har hun lagt ut på story på Instagram (Ifbm salget på alle tingene sine) at hun donerte bort flere ting til ei jente som tjente til livets opphold ved å pante flasker. Hun var tilogmed så grei at hun kjørte henne hjem med alle posene. Jeg blir litt matt av mennesker som ikke kan gjøre noe fint for andre uten å rope så høyt om det. 17 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 19. mars 2024 #2066 Del Skrevet 19. mars 2024 Nå bruker hun et hardt skadet familiemedlem for å selge sminke. Har snart ikke ord. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xUxBenny Skrevet 19. mars 2024 #2067 Del Skrevet 19. mars 2024 neon_sun skrev (34 minutter siden): Nå bruker hun et hardt skadet familiemedlem for å selge sminke. Har snart ikke ord. Enig. Hjelpe meg! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 19. mars 2024 #2068 Del Skrevet 19. mars 2024 Så SINNSYKT usmakelig!! 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 19. mars 2024 #2069 Del Skrevet 19. mars 2024 neon_sun skrev (2 timer siden): Nå bruker hun et hardt skadet familiemedlem for å selge sminke. Har snart ikke ord. Og Henrik Troy er på saken på IG, på kornet; #tacky 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 19. mars 2024 #2070 Del Skrevet 19. mars 2024 Har bruker til mange nettaviser og hun skal starte på magasinet i Drammen med litt av hvert. Magasinet har mange tomme lokaler så hun skal dra i gang noe der og har leid lokaler der som et slags fellesskap, skulle ikke hun flytte til Spania? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 20. mars 2024 #2071 Del Skrevet 20. mars 2024 Justlooking skrev (10 timer siden): Har bruker til mange nettaviser og hun skal starte på magasinet i Drammen med litt av hvert. Magasinet har mange tomme lokaler så hun skal dra i gang noe der og har leid lokaler der som et slags fellesskap, skulle ikke hun flytte til Spania? Hun ordnet kontorplass så alle hennes ansatte har et sted å sitte må vite. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 20. mars 2024 #2072 Del Skrevet 20. mars 2024 Hører lite om huset i Spania nå?😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemy Skrevet 20. mars 2024 #2073 Del Skrevet 20. mars 2024 Hmm, nå laseres tenåringsserie gjennom cosmed. Jeg søkte opp merket og fant en heeelt annen pris på side til firmaet som produserer denne serien 🤔 Er klar over at det naturligvis vil tilkomme frakt osv hvis man bestiller fra den siden, men bare jeg syns som det var syke forskjeller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 21. mars 2024 #2074 Del Skrevet 21. mars 2024 Viktig at vi skal vite at hun har pengene å betale restskatt som hun kaller det og at hun har tatt utbytte . Aldri hørt de rike snakker så høyt om pengene som BH fra Svelvik . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. mars 2024 #2075 Del Skrevet 21. mars 2024 Juhu25 skrev (3 minutter siden): Viktig at vi skal vite at hun har pengene å betale restskatt som hun kaller det og at hun har tatt utbytte . Aldri hørt de rike snakker så høyt om pengene som BH fra Svelvik . De som faktisk har penger skryter ikke sånn av det slik hun gjør. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 21. mars 2024 #2076 Del Skrevet 21. mars 2024 Snublefot62 skrev (19 minutter siden): De som faktisk har penger skryter ikke sånn av det slik hun gjør. Akkurat det . Hun gjør alt for å fremstå som en suksessrik kvinne og ingen applauderer henne og heier rikdommen . Så må skryte selv for å høres . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 21. mars 2024 #2077 Del Skrevet 21. mars 2024 500000 i restskatt? Nå har ikke jeg erfaring med eget firma, men er ikke det litt mye? Betaler hun ikke skatt hele året da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 21. mars 2024 #2078 Del Skrevet 21. mars 2024 sprettballen skrev (1 time siden): 500000 i restskatt? Nå har ikke jeg erfaring med eget firma, men er ikke det litt mye? Betaler hun ikke skatt hele året da eller? Sikkert bare en måte til å skryte over hvor mye hun tjener. 500 000 for lite i skatt tyder på relativt høy inntekt med mindre hun ikke har betalt skatt overhodet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 21. mars 2024 #2079 Del Skrevet 21. mars 2024 sprettballen skrev (2 timer siden): 500000 i restskatt? Nå har ikke jeg erfaring med eget firma, men er ikke det litt mye? Betaler hun ikke skatt hele året da eller? Tipper hun betaler all skatten sin en gang i året. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvpilen Skrevet 22. mars 2024 #2080 Del Skrevet 22. mars 2024 sprettballen skrev (16 timer siden): 500000 i restskatt? Nå har ikke jeg erfaring med eget firma, men er ikke det litt mye? Betaler hun ikke skatt hele året da eller? Hun sa at det er fordi, hun tok ut utbytte, blant annet pga huset de har kjøpt i Spania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå