Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cornett skrev (46 minutter siden):

Altså!!!! Filme andre mennesker, MED ring rundt😠😠Hun der er utrolig!!! 

Måtte inn og se. Snakk om mobbing og uthenging!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (På 27.2.2024 den 19.57):

Hun er alltid syk og alltid negativ. Hu nevnte at turen var en gave til moren som elsket stedet de er på, stakkars mor som må høre på hennes konstante klaging. 

Sikre kilder sier at mor til og med er mer uspiselig enn datter BH. Det skal godt gjøres, men eple faller ikke langt fra stammen med andre ord

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for klaging på sykdom 🙄🙄 skjønner ikke poenget med å logge seg inn bare for å legge ut om hvor syk man er, hvor lite man orker osv 🤷🏻‍♀️ kan man ikke bare si at man er syk - og dukker opp igjen når man er frisk igjen?? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader som hun tråkker på følgerne sine! Ber en som kommenterer om å suge på langefingeren hennes. Æsj, så ufordragelig!!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tøttaa
mumrikk1 skrev (4 timer siden):

Fy fader som hun tråkker på følgerne sine! Ber en som kommenterer om å suge på langefingeren hennes. Æsj, så ufordragelig!!

Skikkelig profesjonelt 💅🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (36 minutter siden):

Skikkelig profesjonelt 💅🏻

Må hun være profesjonell der inne da, på bedriftskanalen sin?🤪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (4 minutter siden):

😆😆 jeg blir målløs av hun der 🤦🏻‍♀️ 

Verste klage-petter og skryte-klara jeg har sett noen sinne 😳 (jmf at hun nå har oppklart 4 kriminalsaker 🙄

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tøttaa
Birdo skrev (1 time siden):

Nei det er vel for mye å be om 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun og moren er helt like ufordragelige så eplet faller ikke langt fra stammen😊 Typen hennes virker nå mer trivelig. Må være slitsomt å være sammen med noen som er så sutrete og negativ🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cornett skrev (3 timer siden):

Fy søren så ekkel ho er med følgerene sine!!! Gjør narr av de😳

Ja.. hun er bare så ufordragelig.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på en ting, Benedicte som kaller seg influenser og har gul stjerne på Snap, men ikke har reklame?

Det betyr vel at hun ikke er godkjent for reklame av Snap? Også skal hun lære andre å leve av some ?

Kanskje hun først skulle klare å leve av deg selv? 

Bare lurer altså....

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bulsara
sprettballen skrev (4 timer siden):

Jeg bare lurer på en ting, Benedicte som kaller seg influenser og har gul stjerne på Snap, men ikke har reklame?

Det betyr vel at hun ikke er godkjent for reklame av Snap? Også skal hun lære andre å leve av some ?

Kanskje hun først skulle klare å leve av deg selv? 

Bare lurer altså....

Stemmer det. Hun har nok følgere (50 000), men de følgerne gir henne ikke nok klikk som SnapChat krever for å få betalt. 

Artig det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre om dette bilde.. her er hun iført happy flops p alle vet hun har ett sammarbeid med de. Skal ikke dette bilde da merkes med reklame?

Screenshot_20240308-130743.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (På 5.3.2024 den 22.42):

😆😆 jeg blir målløs av hun der 🤦🏻‍♀️ 

Verste klage-petter og skryte-klara jeg har sett noen sinne 😳 (jmf at hun nå har oppklart 4 kriminalsaker 🙄

Jeg fikk helt sjokk av de snappene der! Hun framstår som tidenes største narsisisst. At hun i løpet av ti år har løst fire kriminalsaker får meg til å undre på hva slags liv hun lever. Burde kommet seg av sosiale medier og blitt bounty hunter den dama. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (47 minutter siden):

Jeg fikk helt sjokk av de snappene der! Hun framstår som tidenes største narsisisst. At hun i løpet av ti år har løst fire kriminalsaker får meg til å undre på hva slags liv hun lever. Burde kommet seg av sosiale medier og blitt bounty hunter den dama. 

Det er helt utrolig 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ og i dag - hun klarer til og med å skryte av å være vitne i en rettsak 😳😳

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...