Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

mumrikk1 skrev (7 timer siden):

For en måte B svarer følgerne sine på. Det er så kvalmt!!!

Hva har hun sagt nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hvor mange som var på kurset? Var vell annonsert at det var hundrevis påmeldte før hun i går sa de nærmet seg 200 påmeldte? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun skal ha eller jobbe med på kontoret i Drammen? Hun snakker om prøverom og utstillings vindu. Hva selger hun eller lager hun? 

Jeg trodde det var "bare" nettkurs hun drev med? Og samarbeidet med hudpleie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg forsto skal hun ha en slags showroom, der deltagere av influenser pro kan komme å lage content og henge/jobbe.. og hennes ansatte kan jobbe (veldig viktig å si ofte, at hun har ansatte) men hun snakket også om å selge rælet sitt og lagre ting. Hun åpner en «butikk»😅 i et døende senter med mange ledige lokaler rundt og butikker som går konkurs en etter en.. gleder meg til å se hvordan dette går 😃

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (På 16.2.2024 den 16.01):

Hva har hun sagt nå? 

Jeg antar det var når hun fikk kommentar på at kjolen hun hadde på Vixen var trang, så svarte hun «Trangere enn deg»……

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multicopy skrev (9 timer siden):

Jeg antar det var når hun fikk kommentar på at kjolen hun hadde på Vixen var trang, så svarte hun «Trangere enn deg»……

Bra dame 🤮

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Godt å se at meglerne slåss om å få selge huset. Litt morsomt at bedriftseier Haugaard trenger hjelp av følgerne for å velge megler. 
Hvem er desse menneskene som sitter og svarer influencere på sånt? Forstår de ikke at alt handler om klikk og engasjement? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (4 timer siden):

Godt å se at meglerne slåss om å få selge huset. Litt morsomt at bedriftseier Haugaard trenger hjelp av følgerne for å velge megler. 
Hvem er desse menneskene som sitter og svarer influencere på sånt? Forstår de ikke at alt handler om klikk og engasjement? 

De har jo endel som er interessert og, for det er jo det perfekt hus, med 1x1m utsikt til havet 🥹

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik Troy på IG! 👏👏🤣IMG_6597.thumb.png.9f2af88105a640e7bc7fa0048795b365.pngDe lever i et travelt parallellsamfunn disse hardtarbeidende influenserne… 

• Liker 23
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (6 timer siden):

Henrik Troy på IG! 👏👏🤣IMG_6597.thumb.png.9f2af88105a640e7bc7fa0048795b365.pngDe lever i et travelt parallellsamfunn disse hardtarbeidende influenserne… 

Ingen som tvinger dem akkurat 😄

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett siste Reels med henne og mannen forstår jeg enda mindre av influencere og hva de ønsker å formidle og hvordan de ønsker å fremstå. Jeg lurer på om de aldri synes det er pinlig? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mammams skrev (20 timer siden):

Handler ikke det å leve av sosiale medier ett ønske å hoppe av hansterhjulet og skape seg frihet, i hvertfall oppfatter jeg mange slik. For meg ser det ut til at de manifesterer seg kun økt stress og utbrenthet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GulleGull skrev (På 22.2.2024 den 16.55):

Handler ikke det å leve av sosiale medier ett ønske å hoppe av hansterhjulet og skape seg frihet, i hvertfall oppfatter jeg mange slik. For meg ser det ut til at de manifesterer seg kun økt stress og utbrenthet. 

Hun finnes jo ikke interessant overhodet, kjedelig tobarns mor uten innhold. Hva skal hun tjene penger på? Tipse lokalavisa to ganger i mnd hva hun har fått til? så er hun bare belånt over pipa, som resten av halve Norge. Hun har ingenting å lære bort, lite livserfaring, virker bortskjemt og lyver over en lav sko. Ser for mye på tv også når hun får havnepolitet til å leke barnevakt for barna når hun forlater de i båten for å gå på fest. Like tom som de fleste influensere.

• Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt man ikke holder seg inne når man er «dritsjuk» da🤓

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (4 timer siden):

Det er godt man ikke holder seg inne når man er «dritsjuk» da🤓

Hun er alltid syk og alltid negativ. Hu nevnte at turen var en gave til moren som elsket stedet de er på, stakkars mor som må høre på hennes konstante klaging. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
slipperyslope skrev (På 24.2.2024 den 17.37):

Noen som har fått med seg hva hun skal i Tyrkia? 

60 års presang til moren. Moren har vært mange ganger i Tyrkia og elsker å reise dit.

De skal shoppe, være turister og spise mat

Endret av Bulsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...