Sharp75! Skrevet onsdag kl. 20:06 #3241 Skrevet onsdag kl. 20:06 loveless skrev (1 time siden): jeg aner ikke hvordan det er på et privat sykehus i Spania heldigvis (!!!) men jeg pleier å spørre pasientene om slikt. Er jo en sykepleieroppgave å sørge for grunnleggende behov, ikke alle tør å spør om hjelp. Hun ville ikke ha hjelp, for hun hadde mensen. Jeg liker ikke dama, men dette fortalte hun om, hun ville ikke ha kateter pga mensen. Hun klarer ikke gå.
Tessa12 Skrevet onsdag kl. 20:22 #3242 Skrevet onsdag kl. 20:22 Sharp75! skrev (15 minutter siden): Hun ville ikke ha hjelp, for hun hadde mensen. Jeg liker ikke dama, men dette fortalte hun om, hun ville ikke ha kateter pga mensen. Hun klarer ikke gå. Hun klarte å gå på de siste snappene hun la ut
tausen Skrevet i går, 06:29 #3243 Skrevet i går, 06:29 Tessa12 skrev (14 timer siden): Joda, ser den, men da man sier knekt ryggen, så ser de fleste for seg rygg av og rullestol i sikte. Sier man at man har brudd i ryggen, så høres det ikke på langt nær så galt ut. Har to i nær relasjon som har hatt brudd i ryggen. Hun sier selv at hun har knekt ryggen
Tessa12 Skrevet i går, 07:07 #3244 Skrevet i går, 07:07 tausen skrev (37 minutter siden): Hun sier selv at hun har knekt ryggen Jeg vet.
Mei88 Skrevet i går, 09:20 #3245 Skrevet i går, 09:20 tausen skrev (2 timer siden): Hun sier selv at hun har knekt ryggen Det er vel snakk om kompresjonsbrudd. Ikke det at jeg vet hva som er forskjellen på det og andre brudd
MiniMjau Skrevet i går, 09:37 #3246 Skrevet i går, 09:37 Brudd i ryggen kan også være at en liten bit av en rygghvirvel er brukket av. Ikke at ryggraden er "delt i to". 2
twitwi Skrevet i går, 10:05 #3247 Skrevet i går, 10:05 Mei88 skrev (17 timer siden): Å på toppen av det hele driver hun å kryper rundt osv. Og forventer at de skal oppsøke henne for å spør om hun må tisse. Vil tro hun har en knapp hun kan trykke på for å få assistanse.. Ikke likt som på norske sykehus nei, nå er hun i Spania så da får hun vel oppleve at neon ting faktisk er bedre her hjemme
tausen Skrevet i går, 10:23 #3248 Skrevet i går, 10:23 MiniMjau skrev (45 minutter siden): Brudd i ryggen kan også være at en liten bit av en rygghvirvel er brukket av. Ikke at ryggraden er "delt i to". Det tror jeg vel at de fleste forstå....at den ikke er delt i to....
Treplussto Skrevet 20 timer siden #3249 Skrevet 20 timer siden twitwi skrev (4 timer siden): Ikke likt som på norske sykehus nei, nå er hun i Spania så da får hun vel oppleve at neon ting faktisk er bedre her hjemme Etter å ha vært flittig bruker av både offentlige og private sykehus her i Spania så kan jeg berolige deg med at helsevesenet i Spania går Norge en høy gang og er mye bedre. Savner ikke norsk helsevesen i det hele tatt.
tausen Skrevet 18 timer siden #3250 Skrevet 18 timer siden Treplussto skrev (2 timer siden): Etter å ha vært flittig bruker av både offentlige og private sykehus her i Spania så kan jeg berolige deg med at helsevesenet i Spania går Norge en høy gang og er mye bedre. Savner ikke norsk helsevesen i det hele tatt. Jeg har aldri prøvd, men mange sier at mange utenlandske sykehus er bedre en her i Norge. Selv om jeg føler at jeg alltid har fått god hjelp her. Kan jeg spørre hva forskjellen er?
loveless Skrevet 13 timer siden #3251 Skrevet 13 timer siden tausen skrev (4 timer siden): Jeg har aldri prøvd, men mange sier at mange utenlandske sykehus er bedre en her i Norge. Selv om jeg føler at jeg alltid har fått god hjelp her. Kan jeg spørre hva forskjellen er? Du får mest sannsynlig MRSA med på kjøpet 💀 2 1
Frøken Globus Skrevet 12 timer siden #3252 Skrevet 12 timer siden loveless skrev (1 time siden): Du får mest sannsynlig MRSA med på kjøpet 💀 Skulle til å si det samme. MRSA blir det minste problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå