Svartfugl Skrevet i går, 13:05 #3221 Skrevet i går, 13:05 Møffins skrev (3 minutter siden): Jeg får helt seriøst second hand embarrasment av sånne innlegg. Det er så åpenbart hva hun prøver på. Lager en “bucketlist” og samtidig tagger organisasjoner og merkevarer i håp om at noen skal plukke det opp og gi henne en gratis opplevelse. “Jobbe frivillig med barn og ville dyr i Afrika. Kanskje jeg kan reise med @unicefnorge eller en lignende organisasjon?” Altså… hvem tror hun at hun er? UNICEF rekrutterer ikke å-influensere via Instagram ønskelister. Det ser bare utrolig desperat ut. Spesielt når man sitter med rundt 50k følgere og later som man er en internasjonal profil som veldedige organisasjoner bare venter på å få samarbeide med. Ikke annet enn ekstremt flaut og ikke minst desperat. Det samme mønsteret går igjen hele tiden også. Hun tagger større influensere i reels og kommenterer sånn “haha dette er deg” eller lignende, som om de er venner, men så svarer de aldri💀 Det blir bare stående der… helt uten respons. Det er nesten litt vondt å se på. Hele greia fremstår bare som konstant fiske etter oppmerksomhet, samarbeid og gratis opplevelser pakket inn som “drømmer” og “bucketlist”. Jeg vet ikke hva som er mest pinlig egentlig. Selve sponsorfiskingen, eller hvor åpenlyst det er. "Jobbe med ville dyr i Afrika." Ja, det er mange influensere helt uten kompetanse på området de skal "hjelpe" med noe "i Afrika" enten det er barnehjem, skole, husbygging eller "ville dyr". Antar de tenker at å være hvit er kompetanse i massevis. Jeg kunne jo tenkt meg å hjelpe syke babyer i krigsrammede områder. Men jeg er ikke helsepersonell. Det jeg derimot kn bidra med, er en mpnedlig overføring til Norsk folkehjelp. Men det blir det jo ikke "content" av. 5 7
friskbris Skrevet i går, 17:33 #3222 Skrevet i går, 17:33 Ta barna ut av skolen for å dra på cruise i et år 🤣 3
Dupers Skrevet i går, 17:52 #3223 Skrevet i går, 17:52 friskbris skrev (17 minutter siden): Ta barna ut av skolen for å dra på cruise i et år 🤣 Nå er det sikkert et sånt cruise ala "the world" det er snakk om, den type cruise har ganske gode skoler med internasjonal læreplan (samme type læreplan som internasjonale skoler i norge har)
elisabeth30 Skrevet i går, 18:05 #3224 Skrevet i går, 18:05 Møffins skrev (5 timer siden): Jeg får helt seriøst second hand embarrasment av sånne innlegg. Det er så åpenbart hva hun prøver på. Lager en “bucketlist” og samtidig tagger organisasjoner og merkevarer i håp om at noen skal plukke det opp og gi henne en gratis opplevelse. “Jobbe frivillig med barn og ville dyr i Afrika. Kanskje jeg kan reise med @unicefnorge eller en lignende organisasjon?” Altså… hvem tror hun at hun er? UNICEF rekrutterer ikke å-influensere via Instagram ønskelister. Det ser bare utrolig desperat ut. Spesielt når man sitter med rundt 50k følgere og later som man er en internasjonal profil som veldedige organisasjoner bare venter på å få samarbeide med. Ikke annet enn ekstremt flaut og ikke minst desperat. Det samme mønsteret går igjen hele tiden også. Hun tagger større influensere i reels og kommenterer sånn “haha dette er deg” eller lignende, som om de er venner, men så svarer de aldri💀 Det blir bare stående der… helt uten respons. Det er nesten litt vondt å se på. Hele greia fremstår bare som konstant fiske etter oppmerksomhet, samarbeid og gratis opplevelser pakket inn som “drømmer” og “bucketlist”. Jeg vet ikke hva som er mest pinlig egentlig. Selve sponsorfiskingen, eller hvor åpenlyst det er. Mye vil ha mer…. Utrolig at de ikke innser hvor privilegerte de er når de har hus i Spania og båt+hytte i Norge. De MÅ ikke ha båt og hytte. Selg de da og opplev det dere har lyst til! Dette her er virkelig et uttrykk for at eiendelene eier henne! Er hun virkelig lykkelig? 2
friskbris Skrevet i går, 20:50 #3225 Skrevet i går, 20:50 Dupers skrev (2 timer siden): Nå er det sikkert et sånt cruise ala "the world" det er snakk om, den type cruise har ganske gode skoler med internasjonal læreplan (samme type læreplan som internasjonale skoler i norge har) Det er klart man bør gjøre det når kloden brenner. Oser litt «kjøre danskebåten i et år» spør du meg. 2
Babyface Skrevet i går, 21:12 #3226 Skrevet i går, 21:12 Møffins skrev (8 timer siden): Jeg får helt seriøst second hand embarrasment av sånne innlegg. Det er så åpenbart hva hun prøver på. Lager en “bucketlist” og samtidig tagger organisasjoner og merkevarer i håp om at noen skal plukke det opp og gi henne en gratis opplevelse. “Jobbe frivillig med barn og ville dyr i Afrika. Kanskje jeg kan reise med @unicefnorge eller en lignende organisasjon?” Altså… hvem tror hun at hun er? UNICEF rekrutterer ikke å-influensere via Instagram ønskelister. Det ser bare utrolig desperat ut. Spesielt når man sitter med rundt 50k følgere og later som man er en internasjonal profil som veldedige organisasjoner bare venter på å få samarbeide med. Ikke annet enn ekstremt flaut og ikke minst desperat. Det samme mønsteret går igjen hele tiden også. Hun tagger større influensere i reels og kommenterer sånn “haha dette er deg” eller lignende, som om de er venner, men så svarer de aldri💀 Det blir bare stående der… helt uten respons. Det er nesten litt vondt å se på. Hele greia fremstår bare som konstant fiske etter oppmerksomhet, samarbeid og gratis opplevelser pakket inn som “drømmer” og “bucketlist”. Jeg vet ikke hva som er mest pinlig egentlig. Selve sponsorfiskingen, eller hvor åpenlyst det er. 100% enig, utrolig klein oppførsel. 2 3
Villemy Skrevet i går, 22:08 #3227 Skrevet i går, 22:08 Enig, virker som at hun vil ha sponset det cruiset også. Ikke første gang hun tigger etter spons. Også "problmet er at jeg vil ikke hustle" mer.. nei..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå