MiniMjau Skrevet torsdag kl. 21:54 #3181 Skrevet torsdag kl. 21:54 Fru Johansens podcast er så korrekt og spot on at BH burde lytte også ... for å skjønne sin egen sak. 4
Wanda_2025 Skrevet torsdag kl. 23:02 #3182 Skrevet torsdag kl. 23:02 Rett og slett latterlig at de har kuttet ned på boten. «Torsdag går departementet ut med ny informasjon vedrørende reduksjonen av Haugaards bot. – Vi sendte henne et varsel 25. februar der vi informerte om at vi vurderer å redusere beløpet til 25.000 kroner, sier legemiddelinspektør Pål Magnus Nordby til Drammens Tidende. De understreker at boten ikke er gitt på grunn av den ulovlige reklamen, men fordi hun ikke publiserte rettelsen - slik hun ble pålagt i fjor sommer.» https://www.dt.no/slipper-trolig-unna-gigantbot/s/5-57-2799847 1
Møffins Skrevet torsdag kl. 23:07 #3183 Skrevet torsdag kl. 23:07 Wanda_2025 skrev (5 minutter siden): Rett og slett latterlig at de har kuttet ned på boten. «Torsdag går departementet ut med ny informasjon vedrørende reduksjonen av Haugaards bot. – Vi sendte henne et varsel 25. februar der vi informerte om at vi vurderer å redusere beløpet til 25.000 kroner, sier legemiddelinspektør Pål Magnus Nordby til Drammens Tidende. De understreker at boten ikke er gitt på grunn av den ulovlige reklamen, men fordi hun ikke publiserte rettelsen - slik hun ble pålagt i fjor sommer.» https://www.dt.no/slipper-trolig-unna-gigantbot/s/5-57-2799847 Kvalmt. Hadde dette vært den vanlige mannen i gata hadde dette aldri skjedd. 5 3
Melkebart1 Skrevet i går, 05:13 #3184 Skrevet i går, 05:13 Fra 760k til 25k! Omg!! Det var litt av en redusering 3
skeiv-ostepop Skrevet i går, 05:22 #3185 Skrevet i går, 05:22 Det hjalp å oppføre seg som en drittunge ser jeg. 4 9
Taddah Skrevet i går, 08:32 #3186 Skrevet i går, 08:32 Nå er hun nok fornøyd og skal gni det inn tenker jeg. 4
Orly Skrevet i går, 08:52 #3187 Skrevet i går, 08:52 Møffins skrev (9 timer siden): Kvalmt. Hadde dette vært den vanlige mannen i gata hadde dette aldri skjedd. Helt riktig og det gjør meg skikkelig sur 2 1
elskersommer Skrevet i går, 14:00 #3188 Skrevet i går, 14:00 Orly skrev (5 timer siden): Helt riktig og det gjør meg skikkelig sur Dette beviser nok en gang at influencere kan gjøre som de vil. 2
Armarillo Skrevet i går, 14:01 #3189 Skrevet i går, 14:01 Syns det var helt fair jeg, for det opprinnelige beløpet sto absolutt ikke i stil med "forbrytelsen". 2
Fortunatus Skrevet i går, 14:17 #3190 Skrevet i går, 14:17 De sa det jo ganske tidlig at den var uforholdsmessig høy, så er ikke overrasket. 2
slipperyslope Skrevet i går, 14:26 #3191 Skrevet i går, 14:26 (endret) Hu sa ganske tidlig at advokatene mente det var saksbehandlings feil.. Om det var tilfellet så går det ann å sitte litt rolig til det var avklart isteden for å hause opp og "godte" seg etterpå. Dette kun fint gått forbi i i rolig sjø, men klart det må jo cashes inn på. Endret i går, 14:27 av slipperyslope 3
Tiara07 Skrevet i går, 14:59 #3192 Skrevet i går, 14:59 slipperyslope skrev (32 minutter siden): Hu sa ganske tidlig at advokatene mente det var saksbehandlings feil.. Om det var tilfellet så går det ann å sitte litt rolig til det var avklart isteden for å hause opp og "godte" seg etterpå. Dette kun fint gått forbi i i rolig sjø, men klart det må jo cashes inn på. Også har hun kanskje fått de trofaste følgerne til å bruke mer penger på henne ved å kjøpe produkter av henne for å støtte.... Blir kvalm! 2
Marihone Skrevet 10 timer siden #3193 Skrevet 10 timer siden slipperyslope skrev (16 timer siden): Hu sa ganske tidlig at advokatene mente det var saksbehandlings feil.. Om det var tilfellet så går det ann å sitte litt rolig til det var avklart isteden for å hause opp og "godte" seg etterpå. Dette kun fint gått forbi i i rolig sjø, men klart det må jo cashes inn på. Enig, men hun ville vel ha oppmerksomhet rundt podcasten sin. Jeg synes denne damen er litt usmakelig til tider i måten hun kommuniserer på. Hun virker krevende og ha mye behov for oppmerksomhet. 1
Outandabout Skrevet 9 timer siden #3194 Skrevet 9 timer siden Marihone skrev (1 time siden): Enig, men hun ville vel ha oppmerksomhet rundt podcasten sin. Jeg synes denne damen er litt usmakelig til tider i måten hun kommuniserer på. Hun virker krevende og ha mye behov for oppmerksomhet. Amen!
Kollontaj Skrevet 7 timer siden #3195 Skrevet 7 timer siden Det som er mest latterlig er verken boten eller straffegebyrene, heller ikke at beløpet reduseres, men at følgerne ikke ser at hun kapitaliserer på dette, både med økt salg og med å sluse dem inn i podcasten. I tillegg vil mange svelge narrativet «den uskyldige lille nordmannen mot den, store slemme staten». Det siste er kanskje mest skremmende for oss som observerer mekanismene. 5 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå