Vintermåne Skrevet onsdag kl. 16:33 #3161 Skrevet onsdag kl. 16:33 Og nå driver hun å later som at hun ikke visdte at det ikke var lov - plutselig kom den- for alt anna er oppbrukt 🙄 Jeg husker at hun sa at det ikke er lov (eller ikke godkjent da) intravenøst i Norge!!!
Sol Rampelyset Skrevet onsdag kl. 16:35 #3162 Skrevet onsdag kl. 16:35 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Lajolla Skrevet onsdag kl. 17:00 #3163 Skrevet onsdag kl. 17:00 Vintermåne skrev (1 minutt siden): Og nå driver hun å later som at hun ikke visdte at det ikke var lov - plutselig kom den- for alt anna er oppbrukt 🙄 Jeg husker at hun sa at det ikke er lov (eller ikke godkjent da) intravenøst i Norge!!! For et kvinnemenneske! Så frekk, manipulerende, selvsentrert og type jeg kan. Etter disse dagene har vi vel alle sett hvem hun er. Kjører på for å få likes…om noen dager reiser hun på jentetur til Marrakesh…hører nada om flyskrekk da…? (Godt for mann og barn å få fred fra frk. kaos hvertfall ) 😉 Alt tar tid og blir aldri ferdig i tide i Spania, men skal leie ut i sommer…og sier i dag at de er ferdig med byggestøy i mai…glemt er manana, manana bare hun kan tjene penger så gir hun f i de hun leier ut til! Hun har annen hver dag vært utbrent, slitt med PMS osv… og det i månedsvis etter denne injeksjonen med NAD…hva er løgn da…at hun er utbrent eller at dette ikke har gjort underverker i det hele tatt. Jeg bare spør…??? 🤔 16
Møffins Skrevet onsdag kl. 19:10 #3164 Skrevet onsdag kl. 19:10 Vintermåne skrev (2 timer siden): Og nå driver hun å later som at hun ikke visdte at det ikke var lov - plutselig kom den- for alt anna er oppbrukt 🙄 Jeg husker at hun sa at det ikke er lov (eller ikke godkjent da) intravenøst i Norge!!! Håper noen har skjermbilde av at hun sa dette!! Fysøren, den dama er ikke til å tro.
Sharp75! Skrevet onsdag kl. 19:11 #3165 Skrevet onsdag kl. 19:11 Vintermåne skrev (2 timer siden): Og nå driver hun å later som at hun ikke visdte at det ikke var lov - plutselig kom den- for alt anna er oppbrukt 🙄 Jeg husker at hun sa at det ikke er lov (eller ikke godkjent da) intravenøst i Norge!!! Hun har faktisk sagt hun trodde det var lovlig når det var tilgjengelig på klinikken. Dette sa hun når hun begynte å snakke om boten for noen dager siden. Dette er ikke forsvar, jeg liker ikke dama, men rett skal være rett.
Margit777 Skrevet onsdag kl. 19:17 #3166 Skrevet onsdag kl. 19:17 (endret) tausen skrev (På 24.2.2026 den 18.25): hun som er så oppegående og suksessrik som hun selv sier, men forstår ikke nynorsk. Så forbanna vanskelig er det ikke om en prøver. Vi lever i 2026, ikke problem å google ord en ikke forstår. Og jeg mener at vi burde kutte ut nynorsk som hovedmål enkelte plasser her i landet, men det er ikke totalt uforståelig 🤔 Eller så kan hun spørre chatgpt 😄 Så suksessfull som hun er så skulle man tro dette bare var småpenger. Endret onsdag kl. 19:18 av Margit777
Wanda_2025 Skrevet onsdag kl. 20:56 #3167 Skrevet onsdag kl. 20:56 Får helt Sara Emilie vibes når hun får kritikk fra media. 5
Lajolla Skrevet onsdag kl. 21:16 #3168 Skrevet onsdag kl. 21:16 Wanda_2025 skrev (8 minutter siden): Får helt Sara Emilie vibes når hun får kritikk fra media. Snakk om å kaste tidligere kollegaer under bussen…de er bare ute etter click…det er jo kun det hun er ute etter, og som hun går over lik for å få 😆 6
MajaKristin Skrevet onsdag kl. 21:26 #3169 Skrevet onsdag kl. 21:26 Wanda_2025 skrev (29 minutter siden): Får helt Sara Emilie vibes når hun får kritikk fra media. Unnskyld at jeg spør, men jeg har ikke fått med meg det med Sara Emilie. Kunne du oppdatert meg litt 😇 1
Tiara07 Skrevet torsdag kl. 05:41 #3170 Skrevet torsdag kl. 05:41 Så en snap fra i går eller forgårs hvor hun legger ut til følgerne hvordan de kan hjelpe henne….. Ved å blant annet dele saken, kjøpe produkter av henne og å ikke skumme gjennom snapene. Er ikke dette noen form for tigging og å få følgerne til å betale deler av regningen for hennes feil? Skal følgerne kjøpe produkter av henne for sitt eget behov, eller skal de kjøpe for å hjelpe henne? Så bare litt av dette, så husker ikke alle detaljene. 9 3
Andrea59 Skrevet torsdag kl. 06:52 #3171 Skrevet torsdag kl. 06:52 Tiara07 skrev (1 time siden): Så en snap fra i går eller forgårs hvor hun legger ut til følgerne hvordan de kan hjelpe henne….. Ved å blant annet dele saken, kjøpe produkter av henne og å ikke skumme gjennom snapene. Er ikke dette noen form for tigging og å få følgerne til å betale deler av regningen for hennes feil? Skal følgerne kjøpe produkter av henne for sitt eget behov, eller skal de kjøpe for å hjelpe henne? Så bare litt av dette, så husker ikke alle detaljene. Ikke skumme igjennom snapene - betyr det at det ikke genererer like mye inntekter som hvis man ser dem (og reklamene) fullt ut?
Lille harepus Skrevet torsdag kl. 06:56 #3172 Skrevet torsdag kl. 06:56 Andrea59 skrev (Akkurat nå): Ikke skumme igjennom snapene - betyr det at det ikke genererer like mye inntekter som hvis man ser dem (og reklamene) fullt ut? Ja de tjene best om man ser snappene helt ferdig. Bedre visningstid generer mer penger.
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 07:13 #3173 Skrevet torsdag kl. 07:13 Andrea59 skrev (17 minutter siden): Ikke skumme igjennom snapene - betyr det at det ikke genererer like mye inntekter som hvis man ser dem (og reklamene) fullt ut? Det stemmer. Det er visningstimer som genererer inntekter. Det er derfor mange influensere tar i bruk teknikker for å trekke ut tiden. Først frister de med noe spennende og så bruker de evig lang tid på å forklare. Gjerne med noen små drypp innimellom i stede for å bare forklare. 2 1
Lille harepus Skrevet torsdag kl. 08:34 #3174 Skrevet torsdag kl. 08:34 Må bare si at det begynner å bli ganske pinlig å se hvor desperate enkelte influensere fremstår for tiden. Gule, overdrevne clickbait-overskrifter overalt på snap. Jeg styrer bevisst unna de som holder på sånn. 2 4
Babyface Skrevet torsdag kl. 08:36 #3175 Skrevet torsdag kl. 08:36 Min mening; når du har passert 25 er du for gammel til å følge med på influencere. 4
Lille harepus Skrevet torsdag kl. 08:54 #3176 Skrevet torsdag kl. 08:54 Wanda_2025 skrev (11 timer siden): Får helt Sara Emilie vibes når hun får kritikk fra media. «Media er bare på jakt etter CLICK» – skrevet i stor gul clickbait overskrift på Snap😅 Er det bare jeg som ser ironien her?😭 7 11
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 08:56 #3177 Skrevet torsdag kl. 08:56 Lille harepus skrev (1 minutt siden): «Media er bare på jakt etter CLICK» – skrevet i stor gul clickbait overskrift på Snap😅 Er det bare jeg som ser ironien her?😭 Nope 🎯 3
Tiara07 Skrevet torsdag kl. 09:08 #3178 Skrevet torsdag kl. 09:08 (endret) Feil. Endret torsdag kl. 09:10 av Tiara07
Andrea59 Skrevet torsdag kl. 10:57 #3179 Skrevet torsdag kl. 10:57 Lille harepus skrev (4 timer siden): Ja de tjene best om man ser snappene helt ferdig. Bedre visningstid generer mer penger. Det er jo logisk, jeg var redd for at en liten kjapp kikk ville gi like mye som ellers - sjelden jeg går inn på noen jeg ikke unner klikk, men likevel, av og til…
Wanda_2025 Skrevet torsdag kl. 13:59 #3180 Skrevet torsdag kl. 13:59 MajaKristin skrev (16 timer siden): Unnskyld at jeg spør, men jeg har ikke fått med meg det med Sara Emilie. Kunne du oppdatert meg litt 😇 Her kan du lese mer om henne 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå