Wanda_2025 Skrevet tirsdag kl. 12:42 #3141 Skrevet tirsdag kl. 12:42 Mei88 skrev (1 time siden): Men pillene er godkjent å lovlige.. vi må skille på det oppi dette. Joda, men poenget mitt var at hvis dette er samme bedriften så har de valgt å fortsette samarbeidet med B.H
Mei88 Skrevet tirsdag kl. 12:54 #3142 Skrevet tirsdag kl. 12:54 Wanda_2025 skrev (11 minutter siden): Joda, men poenget mitt var at hvis dette er samme bedriften så har de valgt å fortsette samarbeidet med B.H Bedriften som hun reklamerer for er ikke klinikken hun fikk intravenøs hos etter det jeg har forstått 1
Wanda_2025 Skrevet tirsdag kl. 13:47 #3143 Skrevet tirsdag kl. 13:47 Mei88 skrev (53 minutter siden): Bedriften som hun reklamerer for er ikke klinikken hun fikk intravenøs hos etter det jeg har forstått Ok 😊
elisabeth30 Skrevet tirsdag kl. 15:15 #3144 Skrevet tirsdag kl. 15:15 Fra artikkelen til tv2 https://www.tv2.no/nyheter/fikk-760000-i-bot-etter-snapchat-video/18594214/: « Det har nå endt i en bot på 760.000 kroner. – Det er penger jeg ikke har. Jeg gikk rett i kjelleren, sier hun. « hvordan kan man gå i kjelleren når man visstnok allerede er utbrent? Vet dette er et uttrykk, men kan jo lure. Forskjell på å være skikkelig sliten og utbrent. 6 2
MajaKristin Skrevet tirsdag kl. 16:54 #3145 Skrevet tirsdag kl. 16:54 Sånn helt ærlig: Kan hun ikke ringe disse menneskene som sender henne mail, tvangsmulkt, klager osv? Da hadde hun sluppet alt dette. Nå sitter hun å sier at det står på et juridisk språk, greit nok. Men! Ikke nok med det så står det også på nynorsk! Altså er det noe du ikke skjønner så ring folk å få det forklart eller send mail og si at dette skjønner jeg ikke. Helt seriøst, hun er journalist, men klarer ikke å gjøre research eller stille kritiske spørsmål? Tror kanskje det aller beste her hadde vært å holde munn fordi dette er bare flaut! 19 4
tausen Skrevet tirsdag kl. 17:25 #3146 Skrevet tirsdag kl. 17:25 MajaKristin skrev (27 minutter siden): Sånn helt ærlig: Kan hun ikke ringe disse menneskene som sender henne mail, tvangsmulkt, klager osv? Da hadde hun sluppet alt dette. Nå sitter hun å sier at det står på et juridisk språk, greit nok. Men! Ikke nok med det så står det også på nynorsk! Altså er det noe du ikke skjønner så ring folk å få det forklart eller send mail og si at dette skjønner jeg ikke. Helt seriøst, hun er journalist, men klarer ikke å gjøre research eller stille kritiske spørsmål? Tror kanskje det aller beste her hadde vært å holde munn fordi dette er bare flaut! hun som er så oppegående og suksessrik som hun selv sier, men forstår ikke nynorsk. Så forbanna vanskelig er det ikke om en prøver. Vi lever i 2026, ikke problem å google ord en ikke forstår. Og jeg mener at vi burde kutte ut nynorsk som hovedmål enkelte plasser her i landet, men det er ikke totalt uforståelig 🤔 4
MajaKristin Skrevet tirsdag kl. 20:40 #3147 Skrevet tirsdag kl. 20:40 tausen skrev (3 timer siden): hun som er så oppegående og suksessrik som hun selv sier, men forstår ikke nynorsk. Så forbanna vanskelig er det ikke om en prøver. Vi lever i 2026, ikke problem å google ord en ikke forstår. Og jeg mener at vi burde kutte ut nynorsk som hovedmål enkelte plasser her i landet, men det er ikke totalt uforståelig 🤔 Ta dette med en klype salt, men jeg mener å huske at får du brev på nynorsk kan du kreve å få det på bokmål og omvendt. Jeg mener å huske at dette var noe vi gikk igjennom på dialektologi studie på universitetet. Jeg er ikke helt sikker, men hvis det er tilfellet så faller det argument med å ikke forstå fra BH sin side. 2
Lille harepus Skrevet tirsdag kl. 21:25 #3148 Skrevet tirsdag kl. 21:25 Så akkurat på snappene hun har lagt ut. Hvor troverdig blir egentlig en beriktigelse når prosessen først blir latterliggjort? Det er hun som skal legge den ut på snap, Insta/FB og firmaets kanaler. De ansatte trenger åpenbart ikke blandes inn i dette. Når hun drar inn andre og later som hun ikke forstår hva som kreves, virker det unødvendig og overdrevet. Dette handler om å ta ansvar, ikke om å gjøre det større enn det er! 7
plomman Skrevet tirsdag kl. 21:31 #3149 Skrevet tirsdag kl. 21:31 Lille harepus skrev (4 minutter siden): Så akkurat på snappene hun har lagt ut. Hvor troverdig blir egentlig en beriktigelse når prosessen først blir latterliggjort? Det er hun som skal legge den ut på snap, Insta/FB og firmaets kanaler. De ansatte trenger åpenbart ikke blandes inn i dette. Når hun drar inn andre og later som hun ikke forstår hva som kreves, virker det unødvendig og overdrevet. Dette handler om å ta ansvar, ikke om å gjøre det større enn det er! Og den sangen hun legger ut for å latterliggjøre... den har hun laget selv med KI har hun ikke? Er altså så kleint atte fy 4
Maskopi Skrevet tirsdag kl. 21:50 #3150 Skrevet tirsdag kl. 21:50 tausen skrev (4 timer siden): hun som er så oppegående og suksessrik som hun selv sier, men forstår ikke nynorsk. Så forbanna vanskelig er det ikke om en prøver. Vi lever i 2026, ikke problem å google ord en ikke forstår. Og jeg mener at vi burde kutte ut nynorsk som hovedmål enkelte plasser her i landet, men det er ikke totalt uforståelig 🤔 Hun kunne til og med tatt bilde av brevet og lastet det opp i ChatGPT og fått det forklart i detalj. 1
PecanPie Skrevet onsdag kl. 05:46 #3151 Skrevet onsdag kl. 05:46 Lille harepus skrev (8 timer siden): Så akkurat på snappene hun har lagt ut. Hvor troverdig blir egentlig en beriktigelse når prosessen først blir latterliggjort? Det er hun som skal legge den ut på snap, Insta/FB og firmaets kanaler. De ansatte trenger åpenbart ikke blandes inn i dette. Når hun drar inn andre og later som hun ikke forstår hva som kreves, virker det unødvendig og overdrevet. Dette handler om å ta ansvar, ikke om å gjøre det større enn det er! Hun legger det vel ikke ut i alle kanaler heller, kun Snapchat?
skeiv-ostepop Skrevet onsdag kl. 06:29 #3152 Skrevet onsdag kl. 06:29 Jeg skjønner jo at Benedicte ikke likte artikkelen i TV2. For den har jo avslørt enda flere løgner og hvor inkompetent, sta og bedrevitende hun her. For til tross for å ha brutt loven så hadde hun altså kunnet unngått boten ved å gjøre som DMP ba om. Det hadde kostet henne kr 0 (og tydeligvis «reddet» en-to sjeler fra arbeidsledighet). Men Benedicte var sta og skulle f**n meg ikke legge ut en korreksjon og innrømme feil. Og nå skylder hun på at hun ikke forstod brevet. Hvor langt inni navlen må man bo for å ikke forstå alvoret i det brevet hun fikk - og ikke evne å be om hjelp for å forstå det? Jeg tror interessen for kurset hennes har vært ekstremt lav i den siste tiden - nå tipper jeg ingen er interessert. Og så sparker hun nå fra seg i alle retninger. Og det er ikke måte på hvor dritt Norge er. Et land hun har nytt godt av i alle år og hun står fritt til å melde seg ut av folketrygden og meldte permanent flytting til Spania om dette landet er så dritt som hun får det til å fremstå. Jeg kan hjelpe henne med å tolke nettsidene med informasjon om dette om hun virkelig mener alvor. Men jeg tipper hun bare bløffer igjen. 16 1 6
Hermines Skrevet onsdag kl. 07:04 #3153 Skrevet onsdag kl. 07:04 Hvordan kan hun som en er så suksessfull forretningskvinne ikke ha 800 000kr til å betale boten med? Det skjønner jeg ikke... 4 3
Outandabout Skrevet onsdag kl. 07:05 #3154 Skrevet onsdag kl. 07:05 Jeg følger ikke Benedicte Haugaard, men kjenner til reisen hennes fra campingreality til Spania-beboer. Hun virker til å ville opp og frem, og jeg har alltid opplevd henne som litt ovenpå? Har lest denne tråden her nå ang denne boten. Hun er vel i utg pkt en person som har litt vansker med å legge seg flat? 10 3
tausen Skrevet onsdag kl. 07:28 #3155 Skrevet onsdag kl. 07:28 Hermines skrev (20 minutter siden): Hvordan kan hun som en er så suksessfull forretningskvinne ikke ha 800 000kr til å betale boten med? Det skjønner jeg ikke... Burde ikke være problem å låne den summen for henne,det må vi vanlige folk som måtte ut med fler hundretusener pga flom skader i 2024, som ikke ble dekket av forsikring eller naturskadefond 1
Babyface Skrevet onsdag kl. 08:17 #3156 Skrevet onsdag kl. 08:17 Henrik Troy har laget et nytt innlegg om henne på Instagram. 😂 3 2
Stabbursmusa Skrevet onsdag kl. 09:43 #3157 Skrevet onsdag kl. 09:43 Outandabout skrev (2 timer siden): Jeg følger ikke Benedicte Haugaard, men kjenner til reisen hennes fra campingreality til Spania-beboer. Hun virker til å ville opp og frem, og jeg har alltid opplevd henne som litt ovenpå? Har lest denne tråden her nå ang denne boten. Hun er vel i utg pkt en person som har litt vansker med å legge seg flat? Jeg tror nok det er en riktig beskrivelse. Har fulgt med helt siden hun var med i Top Model og hun har fremstått som en person som alltid vil gjøre ting på sine premisser. Hvis noe eller noen går mot henne, er det alltid den andre parten som har feil. Blokkerte henne tilslutt, etter gjentatte ganger der hun hang ut følgerne som kom med velmenende råd. 5 3
Wanda_2025 Skrevet onsdag kl. 12:27 #3158 Skrevet onsdag kl. 12:27 Er BH og Sara Emilie Tandberg sisters from another mister? De er like shady begge to og er villige til å gå over lik for å verne om inntektene sine. 5 1
Hermines Skrevet onsdag kl. 14:18 #3159 Skrevet onsdag kl. 14:18 tausen skrev (6 timer siden): Burde ikke være problem å låne den summen for henne,det må vi vanlige folk som måtte ut med fler hundretusener pga flom skader i 2024, som ikke ble dekket av forsikring eller naturskadefond Hun burde ikke trenge å låne det engang. Hun burde hatt den summen tilgjengelig på konto. 2
tausen Skrevet onsdag kl. 14:50 #3160 Skrevet onsdag kl. 14:50 Hermines skrev (30 minutter siden): Hun burde ikke trenge å låne det engang. Hun burde hatt den summen tilgjengelig på konto. Ikke så rik og suksessrik som hun gir utrykk for. Kommer vel en spleis snart😜 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå