Møffins Skrevet 23 timer siden #3121 Skrevet 23 timer siden Forresten, hva skjedde med samarbeidet hun hadde i Sverige? Hun skrøt jo sååå mye om at influenser pro skulle bli lansert i hele Skandinavia eller Norden? Kan hende jeg husker feil, jeg sliter med å holde tritt med løgnene hennes, akkurat som henne selv sliter med. Ble det noe av det prosjektet, eller forsvant det bare slik flere av de store planene hennes pleier å gjøre?
Møffins Skrevet 22 timer siden #3122 Skrevet 22 timer siden (endret) For øvrig sinnsykt gøy at hun sier på snap ang. vinklingen til tv2 av intervjuet hennes; «media er bare på jakt etter klikk». Sier dronningen av clickbait😂 Ikke gøy å møte seg selv i døra, med andre ord. Endret 22 timer siden av Møffins 6 16
Margit777 Skrevet 21 timer siden #3123 Skrevet 21 timer siden Diana22 skrev (På 23.2.2026 den 0.41): Hvilke mindre begavede mennesker biter på å bestiller noe sånt?
Mei88 Skrevet 21 timer siden #3124 Skrevet 21 timer siden Margit777 skrev (31 minutter siden): Hvilke mindre begavede mennesker biter på å bestiller noe sånt? Mennesker som kan relatere til hennes helsetilstand og er desperate etter noe som kan være en løsning 3 1
PecanPie Skrevet 16 timer siden #3125 Skrevet 16 timer siden Hun blir frustrert fordi folk holder seg til sak når de diskuterer, og mener det ikler mulig å ha en saklig diskusjon rundt tema. Hva med å ikke dra inn voldtektsdommer, p-piller, slankesprøyter, andres lidelse og what not? Hun er fantastisk til å skape støy, har veldig troa på at direktoratet som behandler dette har saksbehandlere som har støybrillene på. «Staten er bare ute etter å ta meg!» (fritt sitert, men det er det jeg oppfattet som budskapet hennes). Ja, selvfølgelig. Klarer du ikke forholde deg til regelverket vil staten ta deg. At de ikke klarer å ta absolutt alle som bryter fartsgrensene eller nasker i kiosken har igrunn ikke så mye med saken å gjøre. Staten ønsker fortsatt å ta dem. 11 1
MiniMjau Skrevet 15 timer siden #3126 Skrevet 15 timer siden PecanPie skrev (1 time siden): Hun blir frustrert fordi folk holder seg til sak når de diskuterer, og mener det ikler mulig å ha en saklig diskusjon rundt tema. Hva med å ikke dra inn voldtektsdommer, p-piller, slankesprøyter, andres lidelse og what not? Hun er fantastisk til å skape støy, har veldig troa på at direktoratet som behandler dette har saksbehandlere som har støybrillene på. «Staten er bare ute etter å ta meg!» (fritt sitert, men det er det jeg oppfattet som budskapet hennes). Ja, selvfølgelig. Klarer du ikke forholde deg til regelverket vil staten ta deg. At de ikke klarer å ta absolutt alle som bryter fartsgrensene eller nasker i kiosken har igrunn ikke så mye med saken å gjøre. Staten ønsker fortsatt å ta dem. Tipper saksbehandlerne har ingen aning om hvem HUN er, men at de har satt seg inn i saken og relevante forhold. 2
PecanPie Skrevet 14 timer siden #3127 Skrevet 14 timer siden MiniMjau skrev (16 minutter siden): Tipper saksbehandlerne har ingen aning om hvem HUN er, men at de har satt seg inn i saken og relevante forhold. Ja, det får vi virkelig håpe.
Sharp75! Skrevet 14 timer siden #3128 Skrevet 14 timer siden Margit777 skrev (6 timer siden): Hvilke mindre begavede mennesker biter på å bestiller noe sånt? Har ingenting med det å gjøre. Har selv testet NAD for noen år siden. Ser ikke på meg selv som mindre begavet av den grunn, eller andre kronisk syke. Som tester ut ting som bare vil bli bedre eller friske. For vet folk med ME har mindre symptomtrykk med bruk av NAD piller. Så da kan man heller spør hvilke mindre begavede mennesker uttaler seg slikt om noe de tydeligvis ikke har greie på? 3
Babyface Skrevet 14 timer siden #3129 Skrevet 14 timer siden Møffins skrev (7 timer siden): For øvrig sinnsykt gøy at hun sier på snap ang. vinklingen til tv2 av intervjuet hennes; «media er bare på jakt etter klikk». Sier dronningen av clickbait😂 Ikke gøy å møte seg selv i døra, med andre ord. Hvorfor gir du henne inntekter på Snap? 1
tausen Skrevet 13 timer siden #3130 Skrevet 13 timer siden Margit777 skrev (7 timer siden): Hvilke mindre begavede mennesker biter på å bestiller noe sånt? Kan du si😅gi selveste dronningen B 20 år til, så ser man om det fungerer 😅 1
Taddah Skrevet 13 timer siden #3131 Skrevet 13 timer siden Er det helt sikkert at hun faktisk har fått dette her I.V da? Har hun vist mer enn bare posen som henger på et stativ?
Lille harepus Skrevet 13 timer siden #3132 Skrevet 13 timer siden Taddah skrev (18 minutter siden): Er det helt sikkert at hun faktisk har fått dette her I.V da? Har hun vist mer enn bare posen som henger på et stativ? Ja hun har visst et bilde av hånda si under behandlingen. Men hvorfor skulle det ha noe å si?😊 2
snute Skrevet 13 timer siden #3133 Skrevet 13 timer siden Syns det er vanskelig å ta henne seriøst når hun overdriver alt. Bot på 760.000 blir til millionbot, storm blir til orkan, sliten blir til utbrent osv. Hun har tidligere sagt at hun er gründer av 5 selskap mener jeg, men finner kun 2 på proff, det ene virker dødt og det andre er Benedicte Haugaard AS. Hva er dette infuencerpro hun snakker om? Hvis noen må slutte der, må de jo ikke gå på NAV som hun sier hele tiden, de kan vel finne seg en ny jobb. Tror uansett at det er dette evig fasadejaget som sliter henne ut. At hun liksom er så rik og suksessfull når det kanskje ikke stemmer. 15 5
Mei88 Skrevet 13 timer siden #3134 Skrevet 13 timer siden Babyface skrev (1 time siden): Hvorfor gir du henne inntekter på Snap? Hadde ingen her inne gitt henne inntekt på snap hadde det ikke vært noen til å oppdatere her inne om hva hun sier heller 1
Mei88 Skrevet 13 timer siden #3135 Skrevet 13 timer siden Taddah skrev (52 minutter siden): Er det helt sikkert at hun faktisk har fått dette her I.V da? Har hun vist mer enn bare posen som henger på et stativ? Nål i hånda og kobla på posen burde holde. Og så snakket om hvordan kroppen reagerer etterpå 1
Margit777 Skrevet 12 timer siden #3136 Skrevet 12 timer siden (endret) Sharp75! skrev (2 timer siden): Har ingenting med det å gjøre. Har selv testet NAD for noen år siden. Ser ikke på meg selv som mindre begavet av den grunn, eller andre kronisk syke. Som tester ut ting som bare vil bli bedre eller friske. For vet folk med ME har mindre symptomtrykk med bruk av NAD piller. Så da kan man heller spør hvilke mindre begavede mennesker uttaler seg slikt om noe de tydeligvis ikke har greie på? Jeg bestiller ALDRI noe fra disse scammer influenserne, de er aldri til å stole på, og hun er selektivt utbrent og er det fortsatt. Jeg har også utmattelse og vet at noen piller aldri fikser noenting. Det er bare kosthold og trening. Har man fulgt med er hun en lystløgner til tusen og jeg synes det er irriterende å se at folk er så lettpåvirkelige av mennesker som kun lever av å tjene penger på deg. Å blande personlig liv og bedrift burde også blitt forbudt. Det burde være et klart skille. Ser ikke sjefen i Telenor reklamere for abbonement og legger ut bilde der han lager frisyre på datteren og seg selv halvnaken i gjennomsiktige klær med struttepupper. Er lei av at folk er lettlurte, og mildt sagt tilbalestående og sluker alt influensere kommer med. Kan godt hende man kan få en viss virkning, men tar aldri råd fra en influenser som er avhengig av reklame. Endret 12 timer siden av Margit777 2 4
Sharp75! Skrevet 11 timer siden #3137 Skrevet 11 timer siden Margit777 skrev (5 minutter siden): Jeg bestiller ALDRI noe fra disse scammer influenserne, de er aldri til å stole på, og hun er selektivt utbrent og er det fortsatt. Jeg har også utmattelse og vet at noen piller aldri fikser noenting. Det er bare kosthold og trening. Har man fulgt med er hun en lystløgner til tusen og jeg synes det er irriterende å se at folk er så lettpåvirkelige av mennesker som kun lever av å tjene penger på deg. Å blande personlig liv og bedrift burde også blitt forbudt. Det burde være et klart skille. Ser ikke sjefen i Telenor reklamere for abbonement og legger ut bilde der han lager frisyre på datteren og seg selv halvnaken i gjennomsiktige klær med struttepupper. Er lei av at folk er lettlurte, og mildt sagt tilbalestående og sluker alt influensere kommer med. Kan godt hende man kan få en viss virkning, men tar aldri råd fra en influenser som er avhengig av reklame. Det er en ting, nå snakket jeg om NAD generelt. Så forstår om mennesker går på og tester ting. 1
Wanda_2025 Skrevet 11 timer siden #3138 Skrevet 11 timer siden BH brukes fortsatt aktivt i reklame for firmaet som selger kosttilskuddet.
solsolsol Skrevet 11 timer siden #3139 Skrevet 11 timer siden Ba om innsynskrav fra bedriften hun var hos, og det viser så tydelig hvor vant influensere er til å være dronninger og få alt de vil. Selv om jeg egentlig har skikkelig dårlig inntrykk av de som driver bedriften, så ikke noe reklame til dem, men de skjønner at dagsbøter på 5000 ikke er noe man ønsker, og da legger man seg flat og gjør som man får beskjed om. Jeg har faktisk også fått vedtak om dagbøter (fordi jeg var for sen med å levere et eller annet på en inaktivt firma), man blir jo stressa og prøver så godt man kan å finne ut av det og sikre seg. 1
Mei88 Skrevet 11 timer siden #3140 Skrevet 11 timer siden Wanda_2025 skrev (48 minutter siden): BH brukes fortsatt aktivt i reklame for firmaet som selger kosttilskuddet. Men pillene er godkjent å lovlige.. vi må skille på det oppi dette. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå