skeiv-ostepop Skrevet mandag kl. 10:47 #3081 Skrevet mandag kl. 10:47 moncabang skrev (32 minutter siden): Nå snakker vi om to forskjellige ting her, så da kan jeg jo skjønne synspunktet ditt😊 Jeg snakker om den alkoholfrie vinflasken hun viste frem😊 Det er fordi du siterte meg når jeg svarte en annen bruker her i dag om dette med merking av reklame eller ikke, hvor poenget mitt var at det kan være markedsføring selv om influenseren ikke merker det som reklame. Så dersom du fortsatt er på vinflaska fra i går kan vi jo fortsette der om du vil, men vi var åpenbart uenige der og til tross for at jeg har oppgitt kilder og vist til veilederen fra helsedirektoratet. 2 3
Møffins Skrevet mandag kl. 13:59 #3082 Skrevet mandag kl. 13:59 Ser det er ei tøff «tastaturkriger» som har kommentert posten til BH. Alle bør gå inn å like den, slik at den blir fremhevet! Trykk på «nyest» der det står «for deg» for å se den! Bra at noen tør å si henne mot. Ser hun ikke svart hun heller. 8 13
Spania33 Skrevet mandag kl. 14:31 #3083 Skrevet mandag kl. 14:31 Nå har Henrik Troy et innlegg på IG om Benedicte. Må tro om hun svarer han, hun har gjort det tidligere, både på egne og andres vegne. 7
Coco71 Skrevet mandag kl. 14:32 #3084 Skrevet mandag kl. 14:32 Denne dama er en tusenkunstner. Er hun journalist også?! 😂 (ref snapstory) Hun er altså så lite troverdig! Fatter ikke alle de som heier på henne.. 10
elisabeth30 Skrevet mandag kl. 14:46 #3085 Skrevet mandag kl. 14:46 Fine kommentarer her også 💪🏼 12 2
Kinder Skrevet mandag kl. 14:57 #3086 Skrevet mandag kl. 14:57 Ganske drøyt at en eier av en bedrift sier opp ansatte grunnet en bot eieren selv har sørget for å få, grunnet brudd på markedsføringloven. Også legger hun i tillegg skylden på staten, at det liksom er deres feil at hun sier opp to ansatte. Dette er ansvarsfraskrivelse ut av en helt annen verden. 14 3
Vintermåne Skrevet mandag kl. 15:04 #3087 Skrevet mandag kl. 15:04 moncabang skrev (På 22.2.2026 den 14.43): Dette er alkoholfri vin…. Det var ikke poenget mitt - poenget er at hun sier det selv «Jeg vil påvirke deg» …… 2
Vintermåne Skrevet mandag kl. 15:05 #3088 Skrevet mandag kl. 15:05 Spania33 skrev (33 minutter siden): Nå har Henrik Troy et innlegg på IG om Benedicte. Må tro om hun svarer han, hun har gjort det tidligere, både på egne og andres vegne. Og Fru Johansen 👍🏼 4
Lunabelle Skrevet mandag kl. 15:19 #3089 Skrevet mandag kl. 15:19 (endret) Situasjonen blir kanskje ikke bedre av annonsene som ligger ute nå. Screenshot er fra KG nå i dag. Endret mandag kl. 15:20 av Lunabelle 7
Mei88 Skrevet mandag kl. 15:33 #3090 Skrevet mandag kl. 15:33 Coco71 skrev (1 time siden): Denne dama er en tusenkunstner. Er hun journalist også?! 😂 (ref snapstory) Hun er altså så lite troverdig! Fatter ikke alle de som heier på henne.. Ja, hun jobbet som journalist før hun sluttet å begynte fulltid som influencer, er vel det hun har av utdanning også tror jeg
skeiv-ostepop Skrevet mandag kl. 15:49 #3091 Skrevet mandag kl. 15:49 Lunabelle skrev (30 minutter siden): Situasjonen blir kanskje ikke bedre av annonsene som ligger ute nå. Screenshot er fra KG nå i dag. Genialt. 3
Anne Grøntgress Skrevet mandag kl. 16:04 #3092 Skrevet mandag kl. 16:04 Har eg drømt eller har hun sagt hun har snakket med tv2 og at de skal lage sak om hennes «kamp mot staten»? Klarer ikke finne noe om det i allefall. Noen som vet?
Spania33 Skrevet mandag kl. 16:13 #3093 Skrevet mandag kl. 16:13 Anne Grøntgress skrev (4 minutter siden): Har eg drømt eller har hun sagt hun har snakket med tv2 og at de skal lage sak om hennes «kamp mot staten»? Klarer ikke finne noe om det i allefall. Noen som vet? Da er du sanndrømt 😊 Joda, hun sa i går at hun hadde snakket med TV2, og at saken ville komme i går eller i dag. Ikke sett noe ennå. Regner med at det er nettavisen til TV2, og ikke TV-kanalen TV2. Hun hadde visstnok fått en del kritiske spørsmål, og jeg regner jo med at de kontakter helsemyndighetene også. Håper egentlig at de ikke publiserer noe, hun er jo såååå stolt over all den gratisreklamen hun får om dagen. 3 1
Anne Grøntgress Skrevet mandag kl. 16:17 #3094 Skrevet mandag kl. 16:17 Spania33 skrev (2 minutter siden): Da er du sanndrømt 😊 Joda, hun sa i går at hun hadde snakket med TV2, og at saken ville komme i går eller i dag. Ikke sett noe ennå. Regner med at det er nettavisen til TV2, og ikke TV-kanalen TV2. Hun hadde visstnok fått en del kritiske spørsmål, og jeg regner jo med at de kontakter helsemyndighetene også. Håper egentlig at de ikke publiserer noe, hun er jo såååå stolt over all den gratisreklamen hun får om dagen. Hehehe, se der ja. Jeg vil jo tru at om de tenkte å publisere noe om dette, at de gjør litt mer research og ser at det er Benedicte som kanskje har bomma her. Tiden vil vise. 😬 1
Spania33 Skrevet mandag kl. 16:23 #3095 Skrevet mandag kl. 16:23 (endret) Da har Benedicte svart på Henrik Troy sitt innlegg på IG. Eller rettere sagt, hun har stilt en haug med spørsmål, mange av de er helt urelavant for saken hennes. Her drar hun inn bota mannen som forgrep seg på henne, om vi som forbrukere sjekker lovligheten på alt vi kjøper, etc. Pluss i margen for å ikke ha dratt inn Epstein eller corona-vaksine denne gangen da, minus fordi hun er skuffet over Troy sine følgere som ikke vil kjempe mot staten 😂 Endret mandag kl. 17:06 av Spania33 7 3
elisabeth30 Skrevet mandag kl. 16:50 #3096 Skrevet mandag kl. 16:50 Denne setningen er fin: «jeg delte en opplevelse - min - i et format som forsvinner etter 24 timer». ALLE vet at det som ligger ute på nett aldri forsvinner. Har hun glemt posegate? 2
Møffins Skrevet mandag kl. 16:56 #3097 Skrevet mandag kl. 16:56 Vintermåne skrev (1 time siden): Og Fru Johansen 👍🏼 Hva er instagrammen hennes?
Dupers Skrevet mandag kl. 17:02 #3098 Skrevet mandag kl. 17:02 Kinder skrev (2 timer siden): Ganske drøyt at en eier av en bedrift sier opp ansatte grunnet en bot eieren selv har sørget for å få, grunnet brudd på markedsføringloven. Også legger hun i tillegg skylden på staten, at det liksom er deres feil at hun sier opp to ansatte. Dette er ansvarsfraskrivelse ut av en helt annen verden. Jeg forstår ikke helt at det er innafor jeg. Hun har vel ikke ansatte i influenser bedriften sin. Hvordan kan hun sparke noen fra en annen bedrift enn den som fikk bota? 1
skeiv-ostepop Skrevet mandag kl. 17:06 #3099 Skrevet mandag kl. 17:06 Dupers skrev (3 minutter siden): Jeg forstår ikke helt at det er innafor jeg. Hun har vel ikke ansatte i influenser bedriften sin. Hvordan kan hun sparke noen fra en annen bedrift enn den som fikk bota? Er vel kjæresten som er ansatt og nå ryker i det? 1
Wanda_2025 Skrevet mandag kl. 17:06 #3100 Skrevet mandag kl. 17:06 elisabeth30 skrev (15 minutter siden): Denne setningen er fin: «jeg delte en opplevelse - min - i et format som forsvinner etter 24 timer». ALLE vet at det som ligger ute på nett aldri forsvinner. Har hun glemt posegate? Hun selger influenser kurs og skjønner ikke selv reglene for annonsering? Snakk om å hive pengene ut av vinduet hvis man tar et kurs hos henne. 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå