Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra kommentar på den offisielle siden hennes (siden hvor hun får et par likes pr innlegg 🙊) spent på hvor lenge den får stå…… den har faktisk ligget der i 3t ser jeg……

IMG_9975.thumb.jpeg.1a3930b9b677d37d082abff1ad2cc860.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spania33 skrev (1 time siden):

Ryktespredning. Hun snakket ikke om mannen hun er gift med, hun snakket om mannen som forgrep seg på henne.

Hun er ikke gift. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Vintermåne skrev (48 minutter siden):

Bra kommentar på den offisielle siden hennes (siden hvor hun får et par likes pr innlegg 🙊) spent på hvor lenge den får stå…… den har faktisk ligget der i 3t ser jeg……

IMG_9975.thumb.jpeg.1a3930b9b677d37d082abff1ad2cc860.jpeg

Denne skulle vært postet på hennes private Facebook, på samme innlegg hun har postet der. Er der folk kommenterer og gir henne sympati. 

• Nyttig 1
Skrevet
Møffins skrev (12 minutter siden):

Denne skulle vært postet på hennes private Facebook, på samme innlegg hun har postet der. Er der folk kommenterer og gir henne sympati. 

Men jeg tror hun har gjort sånn at det ikke går an å kommentere der……. selvfølgelig 🚨

Skrevet
Vintermåne skrev (10 minutter siden):

Men jeg tror hun har gjort sånn at det ikke går an å kommentere der……. selvfølgelig 🚨

Det har hun ikke gjort. Den er fortsatt åpen. 

Skrevet
Vintermåne skrev (22 minutter siden):

Den er åpen for alle å kommentere. 

Skrevet
Vintermåne skrev (4 timer siden):

Er så enig! 
og- det er jo ganske selvmotsigende når: 

IMG_9973.thumb.jpeg.d8b2f1197c2026c13c1859e09b3b41b0.jpegIMG_9974.thumb.jpeg.9a8e5bcac0eec63e8f5fb18537b9d056.jpeg

Dette er alkoholfri vin….

Skrevet
moncabang skrev (42 minutter siden):

Det har faktisk ingenting å si i følge lovverket.

• Liker 9
Skrevet
moncabang skrev (47 minutter siden):

Det var ikke poenget mitt - poenget er at hun sier det selv «Jeg vil påvirke deg» …… 

Skrevet
Bella50 skrev (1 time siden):

Det har hun ikke gjort. Den er fortsatt åpen. 

Hmmm- mulig jeg er litt ute av det men på når jeg går inn så får jeg ikke opp valget «kommenter» - bare «liker» eller «del» 

men jeg følger henne ikke, eller er venn med henne……

Skrevet
Vintermåne skrev (25 minutter siden):

Hmmm- mulig jeg er litt ute av det men på når jeg går inn så får jeg ikke opp valget «kommenter» - bare «liker» eller «del» 

Jeg følger ikke henne på noen kanaler men kan kommentere😊

Skrevet

Ikke rart Ad Sales har så røde tall med så løgnaktige, ignorante, ufyselige , «sette seg selv i offerrollen når man har gjort noe galt»influensere som BH og Sara Emilie. De to der er virkelige i en klasse for seg selv. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (50 minutter siden):

Det har faktisk ingenting å si i følge lovverket.

Da tolker vi den loven veldig forskjellig. Jeg er ganske sikker på at dette ikke er et brudd, 1. fordi dette ikke er en annonse i det hele tatt, og 2. fordi hun viser tydelig navnet på flasken

• Nyttig 1
Skrevet
Vintermåne skrev (56 minutter siden):

Ikke jeg heller. Jeg gikk bare inn fordi jeg var nyskjerrig på saken. 
Har du byttet til «Se alle kommentarer?»

Skrevet
moncabang skrev (12 minutter siden):

Da tolker vi den loven veldig forskjellig. Jeg er ganske sikker på at dette ikke er et brudd, 1. fordi dette ikke er en annonse i det hele tatt, og 2. fordi hun viser tydelig navnet på flasken

Det er ikke lovbrudd. 

Skrevet
moncabang skrev (49 minutter siden):

Sharp75! skrev (35 minutter siden):

Det er ikke lovbrudd. 

Dere må gjerne være uenig men jeg mener det er åpenbart at dere tar feil.

https://www.helsedirektoratet.no/rundskriv/alkoholloven/kapittel-9-reklameforbud#id-9-2-reklame-for-alkoholholdig-drikk

Sitat

Selv om en reklame primært gjelder andre varer enn alkoholholdig drikk, er den ulovlig dersom alkoholholdig drikk eller varer med samme merke eller kjennetegn som alkoholholdig drikk inngår i reklamen. Eksempelvis vil bilder, illustrasjoner eller benevnelser av alkoholholdig drikk i reklame for klær, møbler, reiser eller andre varer eller tjenester være forbudt.
Sitat

Reklame i alkohollovens forstand forstås som «enhver form for massekommunikasjon i markedsføringsøyemed». Dette prinsippet er lagt til grunn i forarbeider og rettspraksis og er nedfelt i alkoholforskriften § 14-2.
Sitat

For at vilkåret om massekommunikasjon skal anses oppfylt, må informasjonen i henhold til praksis være:

• Enveisstyrt fra avsender.
  • Rettet mot et ubestemt antall personer. Det sentrale er om kommunikasjonen har potensial til å nå flere, ikke om den faktisk gjør det.

Det er ikke avgjørende hvilken type kanal eller massemedium som er brukt for å spre informasjonen. Les mer om dette under punkt 9.2.2.3.

• Liker 3
Skrevet

Jeg får ikke kommentert, til tross for at jeg siden i går følger henne.. 

IMG_7054.jpeg

Skrevet (endret)
Klara91 skrev (5 minutter siden):

Jeg får ikke kommentert, til tross for at jeg siden i går følger henne.. 

IMG_7054.jpeg

Ikke jeg heller.Kan kommentere på Instagram. 

Endret av Babyface
Skrevet

Jeg får ikke sett kommentarer en gang nå.. 

Screenshot_20260222_175530_Facebook.jpg

Skrevet
Babyface skrev (25 minutter siden):

Ikke jeg heller.Kan kommentere på Instagram. 

Tenker hun har innsett at dette har vært mye mer skadelig for hennes rykte enn hun hadde trodd…ikke veien å gå for sympati og støtte…hun har vist de 3 siste dager hvem hun virkelig er og det er ganske skremmende og umodent spør du meg…🤔

• Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...