Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet
MiniMjau skrev (3 minutter siden):

Alene med 2 ? 

Følger ikke så velsig med  men hvor er mannen? 

Jeg vet hun ansatte han i firmaet sitt? Men han jobber på båt fortsatt?

Han har vært på guttekveld og drukket han, mens madamen hans sitter hjemme med alt dette og to barn. Bra fyr, må jeg si😂

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Møffins skrev (Akkurat nå):

Han har vært på guttekveld og drukket han, mens madamen hans sitter hjemme med alt dette og to barn. Bra fyr, må jeg si😂

Men borte en kveld bare? 😅😂

• Nyttig 1
Skrevet

Benedicte møter seg selv i døra her. Og viser HVORFOR disse influensere må granskes og reguleres - kraftig.

Enten var det reklame det hun la ut, og hun brøyt flere lover og boten er kraftig fortjent (og kanskje litt i det laveste laget føler jeg). Eller så var det IKKE reklame, og hun både løy til følgere OG brøyt flere lover - og boten er fortsatt kraftig fortjent og i det minste laget.

Mange influensere lyver på seg samarbeid de ikke har, events de ikke er invitert på, utmerkelser de ikke egentlig får og mye mer. Kun for å fremstå som mer vellykket enn det som er realiteten. For med det inntrykket så følger tillit, engasjement og penger. For dersom hun hadde et samarbeid med klinikken, og skrøyt av de, og publiserte det, så må hun jo være vellykket, fornøyd og gjøre noe lovlig - eller?

Dette viser jo nå at dette ikke stemmer. Og hun er ikke alene om å lyve om disse tingene. Men hun er alene akkurat nå om å ha fått denne boten. Men hun burde fått flere. Hun har blant annet alkohol med i en del av markedsføringen sin. Som fortjener bot i minst samme klasse.

Og på toppen av dette er altså dette en influenser som markedsfører seg som kursholder i influenser pro - altså å lære andre opp i å være influensere og drive med markedsføring. Det er skummelt. Hun har blant annet skrytt av å ha et samarbeid med NAV som til slutt viste seg å være en enkelt deltaker som selv hadde søkt om å få dekket kursavgiften til Benedicte som et arbeidsrettet tiltak. Altså luftslott og løgner.

Noe det meste er. Når skal folk våkne?

Grunnen til at Benedicte nå er så sint og sparker fra seg i alle retninger er at dette truer hele fasaden hennes, og bota svir. De har sannsynligvis levd over økonomisk evne lenge og selv om hun har skrytt av å ha tjent så mye penger på dette så viser det seg nå at denne bota kan velte lasset hennes. Flott, tenker jeg. Men hva gjør hun? Hun høster sympati med å vri det om til at nå, pga bota, må hun si opp ansatte. Kanskje hun skal ta eierskap til at hun har gjort en feil, og det er pga hennes ledelse nå svir økonomisk og må si opp ansatte?

Eller mener hun og støttespillerene hennes at de som gav henne bot skulle felt ei tåre med tanke på alle som blir påvirket dersom hun ikke kan betale for seg?

Buhu.

• Liker 8
  • Nyttig 16
Skrevet
MiniMjau skrev (Akkurat nå):

Men borte en kveld bare? 😅😂

Borte en kveld = "alene med to barn".

Løgnene fortsetter bare å komme.

• Liker 12
Skrevet
Vintermåne skrev (28 minutter siden):

Er så enig! 
og- det er jo ganske selvmotsigende når: 

IMG_9973.thumb.jpeg.d8b2f1197c2026c13c1859e09b3b41b0.jpegIMG_9974.thumb.jpeg.9a8e5bcac0eec63e8f5fb18537b9d056.jpeg

Ja og nå klager hun på at hun har påvirket folk (på en måte som i følge regelverket er ulovlig). Hva er det hun vil egentlig? Hva er målet hennes med alt dette her? 

Skrevet

Synes yummymummy svarer godt og forklarer dette greit. 

IMG_0816.png

IMG_0817.png

IMG_0818.png

IMG_0819.png

IMG_0820.png

IMG_0821.png

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Argumentet med at "alle andre" bryter også loven, CB legger ut slankespøryter i story osv,  gir jo ikke mening.

Loven er der like fullt. 

For eksempel:

Det er fartsgrense på 70 etter veiene. Noen blir tatt i kontroll råkjøring, andre slipper unna med å kjøre over fartsgrensen. 

Noen raner en bank og blir tatt, andre ikke. 

Loven er der like fullt.

Men hun må gjerne jobbe for lovendring eller økte kontroller om hun mener det er viktig. Men å jobbe videre med denne saken, for å få medhold,  det kommer hun nok ingen vei med. 

Endret av MiniMjau
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Møffins skrev (17 minutter siden):

Sånn jeg ser det så er han limet i det forholdet. Han tar godt vare på de 2 små barna og skaper ro i hjemmet. Virker som en flott fyr og uten han ville det ikke gått rundt 👍

• Liker 6
Skrevet
Møffins skrev (34 minutter siden):

Jeg må jo le av denne dama. Her står hun og gråter på snapstory om at hun har stått i så mange fighter det siste året, og blablabla og at hun er alene med to barn nå og at hun er HELT utkjørt nå. Men, å legge ut reklame for cosmedbeauty, det orker hun. Så sliten og utkjørt er henne altså…🙄🤡

At følgerne hennes ikke gjennomskuer henne er bekymringsverdig. 

Og at hun i tillegg «truer» disse skeptikerne, ved å si «med all info jeg sitter på nå kunne jeg rapportert folk tilbake». 

Videre sier hun også at typen er på guttkveld. Sorry, men hvem faen drar på guttekveld når kjæresten din går gjennom noe slikt som dette??? Trodde de liksom hadde et sååå perfekt forhold jeg?  Vel, I guess not. 

Og merkelig hvordan hun finner tid til å barbere bort kommentarer på Facebook-innlegget som dokumenterer saken, når hun hevder å ikke ha tid til å svare på spørsmål siden hun er alene med 2 barn. Hun har blant annet fjernet innlegget med bilde som beviser at hun surrer sammen lovlig og ulovlig reklame for NAD, og i tillegg var det en som linket til både varsel og vedtak hvor man kunne lese om saken både fra helsemyndighetene og Benedikte sine svadasvar. 

Sannheten ble vel for tøff å face i eget kommentarfelt, tenk om den nådde hennes slaviske støttespillere…

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Vintermåne skrev (1 time siden):

Er så enig! 
og- det er jo ganske selvmotsigende når: 

IMG_9973.thumb.jpeg.d8b2f1197c2026c13c1859e09b3b41b0.jpegIMG_9974.thumb.jpeg.9a8e5bcac0eec63e8f5fb18537b9d056.jpeg

Å sist men ikke minst vil jeg påvirke deg til å ikke følge markedsførings-regler , drite i om staten gir deg restriksjoner . jeg vil påvirke deg til å selge  masse «dritt « til naive følgere, og jeg vil fortsette å lure  deg. Sånn at jeg kan fortsette å leve luksuslivet mitt, mens barna ser på.. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Måten Benedicte juger og styrer på, henger ut folk og setter seg selv på en så jævla høy hest, minner meg veldig om Stine Knutsen akkurat nå. Og det sier en del. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
plomman skrev (12 minutter siden):

Måten Benedicte juger og styrer på, henger ut folk og setter seg selv på en så jævla høy hest, minner meg veldig om Stine Knutsen akkurat nå. Og det sier en del. 

For å ikke nevne Belinda Jacobsen, Anne Brith Davidsen med flere.

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
MiniMjau skrev (1 time siden):

Argumentet med at "alle andre" bryter også loven, CB legger ut slankespøryter i story osv,  gir jo ikke mening.

Loven er der like fullt. 

For eksempel:

Det er fartsgrense på 70 etter veiene. Noen blir tatt i kontroll råkjøring, andre slipper unna med å kjøre over fartsgrensen. 

Noen raner en bank og blir tatt, andre ikke. 

Loven er der like fullt.

Men hun må gjerne jobbe for lovendring eller økte kontroller om hun mener det er viktig. Men å jobbe videre med denne saken, for å få medhold,  det kommer hun nok ingen vei med. 

Som et barn. "Alle andre får lov"

• Liker 3
Skrevet
Lille harepus skrev (1 time siden):

Hadde hun valgt å henge ut noen, kunne det i verste fall blitt vurdert som ærekrenkelse. Offentlig uthenging kan få konsekvenser!

Det er (dessverre) ikke ulovlig å publisere navnene, samme med de som har søkt deg opp i skattelistene. Så lenge du ikke skriver noe negativt så det åpenbart er uthenging har hun sin fulle rett til å dele informasjonen. Men til de som vil søke innsyn i dokumentene; man kan bruke hvilken som helst mail så det er lett å gjøre seg anonym :) 

Skrevet

Yummymummy publiserte i dag et innlegg fra en av sine følgere. Denne følgeren tar opp hvordan Benedicte i sitt forsvar på snap kommer med den ene konspirasjonsteorien etter den andre, og at hun til og med drar inn Epstein(!) i sin sak. Svaret fra YM er fantastisk - sprekk bobla til en influenser som kan velge å kun poste dialog som taler konspiland sin fordel. 

Det å få denne og gårsdagens kritikk fra en av «sine egne» håper jeg faktisk smaker litt vondt for Benedicte, for YM har både en rekkevidde og ikke minst en troverdighet blant folk. 

IMG_0482.png

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
MiniMjau skrev (1 time siden):

Alene med 2 ? 

Følger ikke så velsig med  men hvor er mannen? 

Jeg vet hun ansatte han i firmaet sitt? Men han jobber på båt fortsatt?

Feil informasjon, misforståelse. 

Endret av Sharp75!
Slettet, feil
Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

På ene snapen i går stod det han jobba i fengsel. Aldri hørt før, men jeg er inne en sjelden gang.

Ryktespredning. Hun snakket ikke om mannen hun er gift med, hun snakket om mannen som forgrep seg på henne.

Skrevet
Spania33 skrev (9 minutter siden):

Yummymummy publiserte i dag et innlegg fra en av sine følgere. Denne følgeren tar opp hvordan Benedicte i sitt forsvar på snap kommer med den ene konspirasjonsteorien etter den andre, og at hun til og med drar inn Epstein(!) i sin sak. Svaret fra YM er fantastisk - sprekk bobla til en influenser som kan velge å kun poste dialog som taler konspiland sin fordel. 

Det å få denne og gårsdagens kritikk fra en av «sine egne» håper jeg faktisk smaker litt vondt for Benedicte, for YM har både en rekkevidde og ikke minst en troverdighet blant folk. 

IMG_0482.png

Det er litt skummelt at sånne folk både skal få og påberope seg så mye plass i media. 

Skrevet (endret)
Spania33 skrev (8 minutter siden):

Ryktespredning. Hun snakket ikke om mannen hun er gift med, hun snakket om mannen som forgrep seg på henne.

Vil ikke kalle det ryktespredning, men misforståelse av en snap 😉 beklager det, alle kan ta feil.

Endret av Sharp75!
Skrevet

Når det gjelder ryktespredning starter vel influenseren dette helt selv ved å skrive «alene med 2 barn» 🙄🤣

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...