Møffins Skrevet 11 timer siden #2961 Skrevet 11 timer siden (endret) I kommentarfeltet hennes på Instagram svarer hun Linnea med: «Han som ble dømt for voldtektsforsøk på meg fikk typ 10.000 kroner i bot.» Det jeg reagerer på er at dette ikke samsvarer med det som faktisk står i dommen. Retten skriver at det var en seksuell handling uten samtykke, og at handlingen lå i nedre sjikt. Han ble dømt for seksuell handling, ikke for voldtekt eller voldtektsforsøk. Nok en gang overdriver hun og lyver. Og jeg er ganske sikker på at Linnea siktet til Høiby-saken, og ikke BH sin egen opplevelse😂 Flaut at Benedicte drar inn sin egen greie når noen kvinner der ute står ovenfor noe så alvorlig som å faktisk ha blitt voldtatt, på ekte. Det betyr ikke at det hun opplevde ikke var alvorlig. Retten slo fast at det var en straffbar handling. Men det er en klar juridisk forskjell på seksuell handling og voldtektsforsøk. Når hun bruker begrepet «voldtektsforsøk» i kommentarfeltet og samtidig sammenligner dette med sin egen bot, så blir det en sammenligning som bygger på en feil beskrivelse av hva dommen faktisk gjaldt. Begreper betyr noe. Spesielt når man selv argumenterer hardt for rettferdighet. Dama er helt ute å kjører og det er sykt at ingen tar henne på det. Endret 11 timer siden av Møffins 3
plomman Skrevet 11 timer siden #2962 Skrevet 11 timer siden (endret) Det her er også helt sjukt at en bedriftskonto som hun faktisk er, tenker at er greit å gjøre. Henge ut folk med fullt navn på denne måten, når du griner om maktmisbruk selv i samme kanal! Hva pokker er dette for noe da Benedicte?! (Det er jeg som har sladda navnet) Endret 9 timer siden av plomman Hadde ikke sladda navnet nederst på bildet 7
elisabeth30 Skrevet 11 timer siden #2964 Skrevet 11 timer siden Fint at BH mener at fordi staten tjener så mange millioner på henne allerede så trenger de ikke å bøtelegge henne. Da er det bare for BH å komme tilbake til Norge og tråkke inn gassen litt ekstra, bruke telefonen når hun kjører og smugle alkohol og sigaretter. For staten burde i hennes øyne ikke ta enda mer penger fra henne 🙄 3 6
Mei88 Skrevet 11 timer siden #2965 Skrevet 11 timer siden Taddah skrev (2 timer siden): Håper dr_sandtorv lager innlegg om dette! Tipset han da?
Outandabout Skrevet 10 timer siden #2966 Skrevet 10 timer siden Haha, sier hun at denne behandlingen hun viste frem ikke var samarbeid, også finnes det skjermbilder av at det faktisk var annonse? Dør av henne. 3
otilie Skrevet 10 timer siden #2967 Skrevet 10 timer siden Outandabout skrev (5 minutter siden): Haha, sier hun at denne behandlingen hun viste frem ikke var samarbeid, også finnes det skjermbilder av at det faktisk var annonse? Dør av henne. Vet. Wtf 🤣 1
MiniMjau Skrevet 9 timer siden #2969 Skrevet 9 timer siden (endret) Outandabout skrev (1 time siden): Haha, sier hun at denne behandlingen hun viste frem ikke var samarbeid, også finnes det skjermbilder av at det faktisk var annonse? Dør av henne. Annonsen og lenken til de nad-tablettene var til en annen samarbeidspartner enn klinikken bildene i storyen var fra. men at det er forvirring om det er jo egentlig litt av det saken dreier seg om. .. I tillegg så kommer jo klinikken til orde i den storyen med positiv omtale og bilder av NAD iv Endret 9 timer siden av MiniMjau 1
LinnHenrikke Skrevet 9 timer siden #2970 Skrevet 9 timer siden (endret) Klarer denne dama ALDRI å forholde seg til sannheten? Går hardt ut og kaller det en "millionbot", og sidestiller summen med noe man kunne kjøpt et hus for, og spør om det er sånn at hun nå skal permittere ansatte for å kunne betale "millionboten". Så blir vedtaket offentliggjort og ser man det - summen er på rett over 700k, ikke noen millionbot. I tillegg endres historien om denne injeksjonen og annonse / ikke annonse seg fra dag til dag. Alt som normalt med andre ord 🙃 Endret 9 timer siden av LinnHenrikke 2 6
Klara91 Skrevet 9 timer siden #2971 Skrevet 9 timer siden skeiv-ostepop skrev (På 20.2.2026 den 14.59): Det betyr bare at du får de tilsendt til din e-postadresse. Det koster deg ikke noe og de gjør en vurdering på hva som kan deles - og sender deg kun det som kan deles (evnt en versjon som er delvis dekket over). Benedicte får ikke oversikt over hvem som har bestilt innsyn. Til info så kan Benedicte selv søke innsyn i hvem som har søkt innsyn i dokumentene som omhandler henne. Greit å vite hvis man ikke er keen på å bli uthengt på kontoene hennes, vet aldri med henne😉
MiniMjau Skrevet 9 timer siden #2972 Skrevet 9 timer siden (endret) Dbl Endret 9 timer siden av MiniMjau
MiniMjau Skrevet 9 timer siden #2973 Skrevet 9 timer siden Klara91 skrev (8 minutter siden): Til info så kan Benedicte selv søke innsyn i hvem som har søkt innsyn i dokumentene som omhandler henne. Greit å vite hvis man ikke er keen på å bli uthengt på kontoene hennes, vet aldri med henne😉 Det er i det minste lovelig å søke innsyn.:) 1
otilie Skrevet 3 timer siden #2974 Skrevet 3 timer siden MiniMjau skrev (6 timer siden): Annonsen og lenken til de nad-tablettene var til en annen samarbeidspartner enn klinikken bildene i storyen var fra. men at det er forvirring om det er jo egentlig litt av det saken dreier seg om. .. I tillegg så kommer jo klinikken til orde i den storyen med positiv omtale og bilder av NAD iv Er det bare noe hun sier, eller er det reelt? For jeg kikket på screenshottet igjen og det er ingenting som tilsier at det ikke er samme produkt. Men jeg har ikke fulgt detaljert med på dette da. Om jeg gjør en reklame for Freia men har med bilde av en sjokoladeplate fra Nidar så er jo det ganske merkelig, men like fullt en reklame for sjokolade. 1
MiniMjau Skrevet 2 timer siden #2975 Skrevet 2 timer siden otilie skrev (16 minutter siden): Er det bare noe hun sier, eller er det reelt? For jeg kikket på screenshottet igjen og det er ingenting som tilsier at det ikke er samme produkt. Men jeg har ikke fulgt detaljert med på dette da. Om jeg gjør en reklame for Freia men har med bilde av en sjokoladeplate fra Nidar så er jo det ganske merkelig, men like fullt en reklame for sjokolade. Hun mente lenken gikk til samarbeidspartneren lifelab, og ikke klinikk økostjerna. Det kan også se sånn ut fra skjermdump. Av snapstory. Men storyen har jor en enda større reklameeffekt for klinikken, uavhengig om hun beetalte eller ikke for behandlingen. 1
otilie Skrevet 43 minutter siden #2976 Skrevet 43 minutter siden Er så teit at hun skriver at hun "delte en personlig erfaring" og at dette ikke handler om markedsføring. Men det er jo det jobben hennes går ut på som influenser. Sitat fra snl: "En influenser er en opinionsleder og/eller innholdsprodusent. Ordet brukes særlig om personer som ytrer seg offentlig i sosiale medier for å påvirke beslutninger, holdninger og handlinger hos sine følgere. Ved å benytte troverdigheten til influensere, kan en markedsfører effektivt påvirke målgruppene sine." Er så lei disse influenserne som klager på at folk blander seg i det de legger ut. Hva tror de? Er det så fælt så kan de jo bare IKKE dele sånt? 2 1
Vintermåne Skrevet 10 minutter siden #2977 Skrevet 10 minutter siden otilie skrev (30 minutter siden): Er så teit at hun skriver at hun "delte en personlig erfaring" og at dette ikke handler om markedsføring. Men det er jo det jobben hennes går ut på som influenser. Sitat fra snl: "En influenser er en opinionsleder og/eller innholdsprodusent. Ordet brukes særlig om personer som ytrer seg offentlig i sosiale medier for å påvirke beslutninger, holdninger og handlinger hos sine følgere. Ved å benytte troverdigheten til influensere, kan en markedsfører effektivt påvirke målgruppene sine." Er så lei disse influenserne som klager på at folk blander seg i det de legger ut. Hva tror de? Er det så fælt så kan de jo bare IKKE dele sånt? Er så enig! og- det er jo ganske selvmotsigende når:
Lille harepus Skrevet 8 minutter siden #2978 Skrevet 8 minutter siden Klara91 skrev (9 timer siden): Til info så kan Benedicte selv søke innsyn i hvem som har søkt innsyn i dokumentene som omhandler henne. Greit å vite hvis man ikke er keen på å bli uthengt på kontoene hennes, vet aldri med henne😉 Hadde hun valgt å henge ut noen, kunne det i verste fall blitt vurdert som ærekrenkelse. Offentlig uthenging kan få konsekvenser!
Møffins Skrevet 4 minutter siden #2979 Skrevet 4 minutter siden (endret) Jeg må jo le av denne dama. Her står hun og gråter på snapstory om at hun har stått i så mange fighter det siste året, og blablabla og at hun er alene med to barn nå og at hun er HELT utkjørt nå. Men, å legge ut reklame for cosmedbeauty, det orker hun. Så sliten og utkjørt er henne altså…🙄🤡 At følgerne hennes ikke gjennomskuer henne er bekymringsverdig. Og at hun i tillegg «truer» disse skeptikerne, ved å si «med all info jeg sitter på nå kunne jeg rapportert folk tilbake». Endret akkurat nå av Møffins 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå