Margit777 Skrevet i går, 15:01 #2941 Skrevet i går, 15:01 Gry H. skrev (32 minutter siden): Hvem i himmelens navn er dette her kvinnemennesket? Følger bare med henne her i tråden, er så artig å lese om disse blåste influencerne, hun her er i en egen klasse av idiotisk. Særlig når hun lot havnepolitiet passe sitt sovende barn i båten mens hun dro på fylla på land. 5 1 10
snute Skrevet i går, 16:29 #2942 Skrevet i går, 16:29 (endret) Var inne på Facebook siden hennes for litt siden og da var det en tøff dame som hadde delt bildet av den intravenøst posen merket annonse i kommentarfeltet, men nå er hele kommentarfeltet tatt bort… Obs, sjekket visst ikke godt nok - det står der enda. Endret i går, 17:10 av snute .
duskelapp Skrevet i går, 16:41 #2943 Skrevet i går, 16:41 snute skrev (12 minutter siden): Var inne på Facebook siden hennes for litt siden og da var det en tøff dame som hadde delt bildet av den intravenøst posen merket annonse i kommentarfeltet, men nå er hele kommentarfeltet tatt bort… Alt står enda
elskersommer Skrevet i går, 17:05 #2944 Skrevet i går, 17:05 snute skrev (36 minutter siden): Var inne på Facebook siden hennes for litt siden og da var det en tøff dame som hadde delt bildet av den intravenøst posen merket annonse i kommentarfeltet, men nå er hele kommentarfeltet tatt bort… Jeg så det lå der i sta.. noe så feigt å fjerne det
Babyface Skrevet i går, 17:09 #2945 Skrevet i går, 17:09 elskersommer skrev (2 minutter siden): Jeg så det lå der i sta.. noe så feigt å fjerne det Jeg ser det, det er ikke fjernet. Men beleilig nok unngår BH å svare på akkurat disse kommentarene.
elskersommer Skrevet i går, 17:11 #2946 Skrevet i går, 17:11 Babyface skrev (1 minutt siden): Jeg ser det, det er ikke fjernet. Men beleilig nok unngår BH å svare på akkurat disse kommentarene. Så klart hun ikke svarer på dette...
otilie Skrevet i går, 17:17 #2947 Skrevet i går, 17:17 snute skrev (47 minutter siden): Var inne på Facebook siden hennes for litt siden og da var det en tøff dame som hadde delt bildet av den intravenøst posen merket annonse i kommentarfeltet, men nå er hele kommentarfeltet tatt bort… Den er der enda. Håper BH svarer 🤣
otilie Skrevet i går, 18:04 #2948 Skrevet i går, 18:04 Har ikke hu hus i spania, hytte, yacht og en håndfull suksessfulle firmaer? Og hun velger å prioritere å gi noen SPARKEN fremfor å bruke av de pengene hun allerede har? Ja huff, så fælt for henne at hun må sende et stakkars menneske på nav mens hun mesker seg i luksus. 🤮 3 7
Anne Grøntgress Skrevet i går, 18:07 #2949 Skrevet i går, 18:07 Dette blir for dumt for meg. Eg har lest kommentarfeltene hennes med uforbeholden støtte. Disse menneskene har neppe lest Hva DMP skriver. All den tid man er en offentlig profil med kommersiell virksomhet kan det bli vanskelig å skille mellom privat erfaring og markedsføring. Eg liker at det settes mer og mer fokus på hva disse influenserene bedriver tiden sin med. 1 4
plomman Skrevet 23 timer siden #2950 Skrevet 23 timer siden Ser ut som om hun har stengt kommentarfeltet på facebook nå. Er ikke det litt dumt når du inviterer til en revolusjon og diskusjon med digitale høygafler nettopp der a? 6
Mei88 Skrevet 23 timer siden #2951 Skrevet 23 timer siden plomman skrev (2 minutter siden): Ser ut som om hun har stengt kommentarfeltet på facebook nå. Er ikke det litt dumt når du inviterer til en revolusjon og diskusjon med digitale høygafler nettopp der a? På hennes profil var den stengt tidligere idag også, men ikke på "siden" hennes
Møffins Skrevet 23 timer siden #2952 Skrevet 23 timer siden snute skrev (3 timer siden): Var inne på Facebook siden hennes for litt siden og da var det en tøff dame som hadde delt bildet av den intravenøst posen merket annonse i kommentarfeltet, men nå er hele kommentarfeltet tatt bort… Obs, sjekket visst ikke godt nok - det står der enda. Den er faktisk slettet nå..! Sykt!!! Hun syter om ytringsfrihet men selv knebler de som kommer med fakta på bordet!🤯 2 5
Taddah Skrevet 23 timer siden #2953 Skrevet 23 timer siden Håper dr_sandtorv lager innlegg om dette! 3 1
Lille harepus Skrevet 22 timer siden #2954 Skrevet 22 timer siden Lurer på hva det neste blir. Hun har jo selskapene sine i Norge, men er nå også skattepliktig til Spania. Det spørs om det ikke kommer en ny smell før eller siden … 3
MiniMjau Skrevet 22 timer siden #2955 Skrevet 22 timer siden Fra influenserpro sin bio på insta: norges største nettkurs....eksperthjelp.... Troe de har hopper over kapitlet om lover,regler og ansvar. 😅 1 9
NiceOrNothing Skrevet 22 timer siden #2956 Skrevet 22 timer siden Møffins skrev (9 timer siden): Det er faktisk helt vilt å lese hvordan BH prøver å framstille dette som en uskyldig personlig erfaring som staten har valgt å kneble. Snappen var merket “annonse”. Det var link til Life Lab Pharma. Det ble snakket om fordelene med NAD, både intravenøst og i tablettform. Det ble tilbudt gratis prøvepakke og 20 % rabatt ved abonnement. Det er ikke en tilfeldig erfaring delt over kjøkkenbordet. Det er markedsføring. Punktum! Likevel pakkes det nå inn som om staten har funnet på at dette er reklame. Som om hun bare delte noe privat og ble straffet for det. Og så denne retorikken om “når den lille bedriften min må betale boten”. Dette fra en person som i årevis har kalt seg seriegründer, frontet hvor mange selskaper hun har startet og hvor suksessrik hun er. Hele identiteten hennes er bygget rundt å være en sterk, handlekraftig CEO. Men når det kommer en bot, er hun plutselig liten og maktesløs. Og timingen? Samtidig lanseres podcasten. “Revolusjon mot staten banker på døra”. Hør hele historien der. Abonner. Del. Det begynner å bli et mønster hvor hver krise blir innhold. Hver konflikt blir mobilisering, hver motgang blir en fortelling om henne mot systemet. Overfall. Løvemamma. Nå millionbot. Alt blir dramatisk. Alt blir en kamp. Og det mest ironiske er at hun selv bruker kommersielle virkemidler for å selge denne “kampen”. Dramatiske bilder. Store overskrifter. Oppfordring til å høre hele historien. Dette handler ikke om ytringsfrihet. Det handler om ansvar når du driver kommersielt og påvirker tusenvis av mennesker i helsespørsmål!! Du kan ikke både selge og spille privatperson. Du kan ikke både være seriegründer og “lille bedriften”. Og du kan ikke kalle noe “ikke reklame” når det er merket annonse og inneholder rabatt og lenke. Og det at hun drar NAV inn i dette blir faktisk for dumt. Hvis ansatte mister jobben fordi en leder har tatt en risiko som resulterer i bot, så er ikke det “staten som tar lønna deres”. Det er en konsekvens av en beslutning tatt av bedriftens eier! Punktum. NAV er et sikkerhetsnett for folk som mister jobben, ikke et retorisk virkemiddel man bruker for å skape mer dramatikk rundt sin egen sak. Å fremstille det som om staten aktivt sender ansatte til NAV fordi de håndhever et regelverk, er å skyve ansvaret over på feil sted. Man kan være uenig i boten og mene den er for høy, men å bruke ansatte og NAV som følelsesmessig pressmiddel i en personlig kamp? Det klinger ikke bra. Spar meg. Enig 👏 . Total ansvarsfraskrivelse . Å hvem i himmelens navn er interessert i å betale / abonnere for å høre om dette? . må være next level profitering på folk som er sårbare / mindre smart . 3 3
NiceOrNothing Skrevet 22 timer siden #2957 Skrevet 22 timer siden Møffins skrev (1 time siden): Den er faktisk slettet nå..! Sykt!!! Hun syter om ytringsfrihet men selv knebler de som kommer med fakta på bordet!🤯 Ikke noe nytt att de knebler motstandere og hyller medgangssupportere . De er jo så «proff « .. 🤭 1
Møffins Skrevet 22 timer siden #2958 Skrevet 22 timer siden elskersommer skrev (8 timer siden): "Så lenge det ikke er reklame" sier dama også står det annonse på bilde hun la ut🙄 Bilde fra Benedicte Haugaard sin Snapchat Kan noen PLEASE poste kun dette bildet i kommentarfeltet hennes på Facebook, og påpeke at hun selv har skrevet «annonse»? Hadde vært så innmari rått!😂
plomman Skrevet 21 timer siden #2959 Skrevet 21 timer siden Mei88 skrev (1 time siden): På hennes profil var den stengt tidligere idag også, men ikke på "siden" hennes Den var åpen sist jeg var inne å sjekka. Men stengt nå. Men på siden hennes, mener du denne posten? Med hele 10 likes 😅 2 1
PecanPie Skrevet 21 timer siden #2960 Skrevet 21 timer siden Blir så oppgitt over disse influenserne som jobber SÅ hardt for at man skal ta de på alvor, men med én gang de faktisk blir det, da er de bare «min lille bedrift» som «alle» er ute etter å ta. Med én gang du setter .no bak navnet ditt har du ikke lenger personlige meninger. Alt du gjør blir bedriften din. Jeg leste litt i vedtaksbrevene fra både direktoratet og departementet, og jeg blir igrunn litt pinlig berørt over nivået BH svarer med. Jeg sendte en klage til Peppes Pizza i kveld som var mer formell enn det hun har sendt som tilsvar til direktoratet. Det er ikke vanskelig. 7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå