Snikendeull Skrevet 18 timer siden #2881 Skrevet 18 timer siden MiniMjau skrev (36 minutter siden): Hva søker dere på i einnsyn? Finner ikke noe jeg Bare søk på navnet hennes, så kommer alt opp
Vintermåne Skrevet 18 timer siden #2882 Skrevet 18 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Det er veldig mange brev. Å jeg tørr ikke å legge ut de her. Men jeg kan legge ut 3 av de bildene som er årsak til at Helsedirektoratet tar grep her. De har jo vært på BH sin Snapchat. Hun har jo merket med annonse🤔 Bilder fra Benedicte Haugaard sin Snapchat Ikke sant…… dette er diktaturet Norge liksom….. hun har jo fader i meg til og med skrevet «annonse» på ene bildet 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ herregud- jeg er målløs - hun griner og skråler om at (den store stygge) Staten knebler henne, er korrupt (pga denne behandlingen er noe staten ikke tjener på- derfor skal de ta henne 🤡) - det her er brudd på ytringsfriheten - og gud vite hva det her er for grusomme greier - hun skal skape en revolusjon pga dette 🤣🤣🤣 6 1
elskersommer Skrevet 18 timer siden #2883 Skrevet 18 timer siden MiniMjau skrev (54 minutter siden): Hva søker dere på i einnsyn? Finner ikke noe jeg Søk på navnet også må du bestille papirene. De kommer etter kort tid i din mail
K_mb Skrevet 18 timer siden #2884 Skrevet 18 timer siden Vintermåne skrev (35 minutter siden): Ikke sant…… dette er diktaturet Norge liksom….. hun har jo fader i meg til og med skrevet «annonse» på ene bildet 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ herregud- jeg er målløs - hun griner og skråler om at (den store stygge) Staten knebler henne, er korrupt (pga denne behandlingen er noe staten ikke tjener på- derfor skal de ta henne 🤡) - det her er brudd på ytringsfriheten - og gud vite hva det her er for grusomme greier - hun skal skape en revolusjon pga dette 🤣🤣🤣 Nå ble jeg nysgjerrig og måtte inn å sjekke. Og altså... her er det store ord i en eneste stor smørje hvor hun fremstår som en konspirasjonsteoretiker. Knebling av ytringsfrihet, Epstein, diktatur, korrupt stat, revolusjon, lovendring osv... Pinlig 🙈 At andre influencere også skulle vært bøtelagt for det ene og andre fritar da ikke henne! 1 7
elskersommer Skrevet 17 timer siden #2885 Skrevet 17 timer siden K_mb skrev (35 minutter siden): Nå ble jeg nysgjerrig og måtte inn å sjekke. Og altså... her er det store ord i en eneste stor smørje hvor hun fremstår som en konspirasjonsteoretiker. Knebling av ytringsfrihet, Epstein, diktatur, korrupt stat, revolusjon, lovendring osv... Pinlig 🙈 At andre influencere også skulle vært bøtelagt for det ene og andre fritar da ikke henne! Er så enig. Å hun nevner ikke ett ord om at hun faktisk har skrevet annonse på bilde. Hun skylder bare på alle andre. 4 4
Lajolla Skrevet 17 timer siden #2886 Skrevet 17 timer siden elskersommer skrev (3 minutter siden): Er så enig. Å hun nevner ikke ett ord om at hun faktisk har skrevet annonse på bilde. Hun skylder bare på alle andre. Det nevnes bot i millionklassen…noen som vet?
skeiv-ostepop Skrevet 17 timer siden #2887 Skrevet 17 timer siden Dette er grunnen til at en ikke skal stole på influensere. De lyver. Mye. 3 2
MiniMjau Skrevet 17 timer siden #2888 Skrevet 17 timer siden Lajolla skrev (6 minutter siden): Det nevnes bot i millionklassen…noen som vet? Må vel stå i de dokumentene??
Vintermåne Skrevet 17 timer siden #2889 Skrevet 17 timer siden K_mb skrev (46 minutter siden): Nå ble jeg nysgjerrig og måtte inn å sjekke. Og altså... her er det store ord i en eneste stor smørje hvor hun fremstår som en konspirasjonsteoretiker. Knebling av ytringsfrihet, Epstein, diktatur, korrupt stat, revolusjon, lovendring osv... Pinlig 🙈 At andre influencere også skulle vært bøtelagt for det ene og andre fritar da ikke henne! Det er helt hinsides 🤡 …….. og nå har hun «tilfeldigvis» lansert en ny podcast 🙄🙄 hvor blir det av ALT hun skulle dele i dag? Fullstendig åpenhet ……. 😴 2
elskersommer Skrevet 16 timer siden #2890 Skrevet 16 timer siden MiniMjau skrev (38 minutter siden): Må vel stå i de dokumentene?? Jeg har ikke fått lest alt av disse papirene.. men jeg så det brevet sendte ganske tidlig i prosessen at hun fikk 5000.- PR DAG i bot. Å jeg regnet meg frem til at det er snakk om ca 200 dager. Altså 1 million. Men hun sier at hun ikke skal ha bot for de dagene som er under klagefristen. (Eller noe i den duren) Men jeg kan ingenting om disse reglene. Men sto vel i siste brevet at klagen ikke ble godtatt og hun kunne ikke klage på den avgjørelsen. Men jeg håper at folk som har lest dette korrigerer meg dersom jeg tar/skriver feil😊
Babyface Skrevet 16 timer siden #2891 Skrevet 16 timer siden Lajolla skrev (52 minutter siden): Det nevnes bot i millionklassen…noen som vet? 760000,- i følge Drammens Tidende. https://www.dt.no/benedicte-34-far-gigantbot-en-skremmende-sum/s/5-57-2796092 2
elskersommer Skrevet 16 timer siden #2892 Skrevet 16 timer siden Babyface skrev (4 minutter siden): 760000,- i følge Drammens Tidende. https://www.dt.no/benedicte-34-far-gigantbot-en-skremmende-sum/s/5-57-2796092 Ja ja.. ikke helt millionklassen. 1
K_mb Skrevet 16 timer siden #2893 Skrevet 16 timer siden Vintermåne skrev (56 minutter siden): Det er helt hinsides 🤡 …….. og nå har hun «tilfeldigvis» lansert en ny podcast 🙄🙄 hvor blir det av ALT hun skulle dele i dag? Fullstendig åpenhet ……. 😴 Pinlig 🫣 Vil helst ikke bidra med å betale boten hennes så kommer ikke til å gå inn igjen, men hvis andre tar en for laget så gjerne oppdater her 😅 2
K_mb Skrevet 16 timer siden #2894 Skrevet 16 timer siden (endret) Babyface skrev (13 minutter siden): 760000,- i følge Drammens Tidende. https://www.dt.no/benedicte-34-far-gigantbot-en-skremmende-sum/s/5-57-2796092 Snakk om å overdrive. Dette er ikke i millionklassen og langt unna et hus i prisklasse som BH sa. Endret 16 timer siden av K_mb 2
Møffins Skrevet 15 timer siden #2895 Skrevet 15 timer siden Det er interessant hvordan dette nå løftes til en «kamp om ytringsfrihet» og «overformynderi». Saken gjelder regelverk for markedsføring og ikke sensur. Når man har bakgrunn fra media og kjenner godt til hvordan eksponering, påvirkning og reklame vurderes, er det vanskelig å fremstille dette som en overraskelse. Regelverket er ikke nytt. Det blir også en smule inkonsekvent å vise til alvorlig utbrenthet og samtidig drive et omfattende biohacking-prosjekt, publisere aktivt i sosiale medier og mobilisere advokater i en prinsippsak mot staten. Også er det er snakk om 760.000 kroner i tvangsmulkt, ikke en «millionbot». Det er alvorlig nok, men dramatikk i ordbruken gjør ikke saken mer prinsipiell. Dette handler trolig mindre om ytringsfrihet og mer om ansvar for egen publisering. Og så er det jo litt fascinerende at hun nok en gang havner i spaltene til sin tidligere arbeidsgiver. Lokalavisa slipper tydeligvis ikke taket eller omvendt😂 Bildene er fra Drammens tidende. 4
NiceOrNothing Skrevet 15 timer siden #2896 Skrevet 15 timer siden K_mb skrev (1 time siden): Pinlig 🫣 Vil helst ikke bidra med å betale boten hennes så kommer ikke til å gå inn igjen, men hvis andre tar en for laget så gjerne oppdater her 😅 Enig . Håper faktisk hun må betale den. Å håper ingen er så dumsnille at de starter kronerulling for henne . 4
skeiv-ostepop Skrevet 14 timer siden #2897 Skrevet 14 timer siden Møffins skrev (34 minutter siden): Det er interessant hvordan dette nå løftes til en «kamp om ytringsfrihet» og «overformynderi». Saken gjelder regelverk for markedsføring og ikke sensur. Når man har bakgrunn fra media og kjenner godt til hvordan eksponering, påvirkning og reklame vurderes, er det vanskelig å fremstille dette som en overraskelse. Regelverket er ikke nytt. Det blir også en smule inkonsekvent å vise til alvorlig utbrenthet og samtidig drive et omfattende biohacking-prosjekt, publisere aktivt i sosiale medier og mobilisere advokater i en prinsippsak mot staten. Også er det er snakk om 760.000 kroner i tvangsmulkt, ikke en «millionbot». Det er alvorlig nok, men dramatikk i ordbruken gjør ikke saken mer prinsipiell. Dette handler trolig mindre om ytringsfrihet og mer om ansvar for egen publisering. Og så er det jo litt fascinerende at hun nok en gang havner i spaltene til sin tidligere arbeidsgiver. Lokalavisa slipper tydeligvis ikke taket eller omvendt😂 Bildene er fra Drammens tidende. Dette er så klassisk Benedicte og influensere. Når de møter motstand er det nebb og klør, store ord og DE er offeret og har absolutt ingen ansvar eller tar selvkritikk. Slike influensere fortjener å bli cancelled. Slutt å følg. Ignorer. La de miste følgere og publikum. Kanskje de en gang må skaffe seg ærlig arbeid og stå ansvarlig for jobben den gjør. 3 8
tausen Skrevet 14 timer siden #2898 Skrevet 14 timer siden NiceOrNothing skrev (31 minutter siden): Enig . Håper faktisk hun må betale den. Å håper ingen er så dumsnille at de starter kronerulling for henne . Helt enig......den boten fortjener hun. Skylde på utbrenthet.....et hån mot mennesker som faktisk er syke. Hun vet fader ikke hva utbrenthet, stress og sykdom er. På toppen av alt har hun en hjemmeværende mann som gjør det meste i hjemmet og med barna virker det som. All Ære til alle småbarnsforeldre i full samfunnsnyttig jobb, og faktisk også har en mann som jobber. De kan si de er slitne 6
Horisonten Skrevet 14 timer siden #2899 Skrevet 14 timer siden elskersommer skrev (5 timer siden): Her tror jeg hun må gi seg. Først trodde jeg hun hadde tatt dette i Spania. Å fikk det ikke til å stemme at hun skulle få bot for det. Men alt er jo utført i Norge og det står jo annonse 🤔 Om noen kan reglene bedre enn meg så forklar meg gjerne om det jeg tenker er feil. Tror ikke det har noe å si om det er i Tønsberg eller Spania. Hun betaler vel skatt i Norge, har norsk firma og plattformen hennes har flest norske følgere? Det er mange influensere som skulle fått bot! Det legges ut så vanvittig mye galskap på den gule appen hos de fleste. Håper flere blir tatt! Det er jammen meg på tide at influensere får klare retningslinjer på hva som er lov å markedsføre på Some. Eller rettere sagt skrive om. De har enorm påvirkningskraft! Det følger med et ansvar - selvom mange influensere kun er opptatt av seg selv og penger. 2 3
Vintermåne Skrevet 14 timer siden #2900 Skrevet 14 timer siden Møffins skrev (45 minutter siden): Det er interessant hvordan dette nå løftes til en «kamp om ytringsfrihet» og «overformynderi». Saken gjelder regelverk for markedsføring og ikke sensur. Når man har bakgrunn fra media og kjenner godt til hvordan eksponering, påvirkning og reklame vurderes, er det vanskelig å fremstille dette som en overraskelse. Regelverket er ikke nytt. Det blir også en smule inkonsekvent å vise til alvorlig utbrenthet og samtidig drive et omfattende biohacking-prosjekt, publisere aktivt i sosiale medier og mobilisere advokater i en prinsippsak mot staten. Også er det er snakk om 760.000 kroner i tvangsmulkt, ikke en «millionbot». Det er alvorlig nok, men dramatikk i ordbruken gjør ikke saken mer prinsipiell. Dette handler trolig mindre om ytringsfrihet og mer om ansvar for egen publisering. Og så er det jo litt fascinerende at hun nok en gang havner i spaltene til sin tidligere arbeidsgiver. Lokalavisa slipper tydeligvis ikke taket eller omvendt😂 Bildene er fra Drammens tidende. Bare vås!!! Jeg husker hun sa- når hun fikk dette pålegget eller hva det er først- at de ba henne legge ut en sånn beriktigelse eller hvs hun kaller det- hvis ikke ville hun få dagbøter!! Så hun visste jo det …… hun gikk ut kjempehøyt når hun fikk dette også- hun skulle gå til kamp, endre lovverket, gjøre dette for ALLE som blir kneblet av staten osv osv - så ble hun HELT stille om det…. Sikkert når hun sendte inn klagen da, og håpet at det bare skulle ordne seg i det stille 😆 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå