plomman Skrevet i går, 13:56 #2861 Skrevet i går, 13:56 skeiv-ostepop skrev (9 minutter siden): Jeg anbefaler folk å søke opp saken på einnsyn.no selv, og lese der. Det er gratis, og nøytralt fremstilt. Det gir ikke Benedicte inntekter og er ikke farget av at hun er sur på noen. Det står at man må bestille dokumentene, hva betyr det?
skeiv-ostepop Skrevet i går, 13:59 #2862 Skrevet i går, 13:59 plomman skrev (1 minutt siden): Det står at man må bestille dokumentene, hva betyr det? Det betyr bare at du får de tilsendt til din e-postadresse. Det koster deg ikke noe og de gjør en vurdering på hva som kan deles - og sender deg kun det som kan deles (evnt en versjon som er delvis dekket over). Benedicte får ikke oversikt over hvem som har bestilt innsyn. 1
Sharp75! Skrevet i går, 14:12 #2863 Skrevet i går, 14:12 elskersommer skrev (21 minutter siden): Må være noe som skjer hos enkelte influencere.. Sara Emilie var utbrent i 48 timer🙈 Nå er ikke dette en tråd om Sara 🐰 Men Benedicte. Hun har brukt et ulovlig legemiddel NAD intravenøst og snakket om dette på snap. NAD i pilleform er derimot lovlig og selges i Norge, lovlig. Bare en rask oppdatering hva det går i. 2
Spania33 Skrevet i går, 14:20 #2864 Skrevet i går, 14:20 Sharp75! skrev (5 minutter siden): Nå er ikke dette en tråd om Sara 🐰 Men Benedicte. Hun har brukt et ulovlig legemiddel NAD intravenøst og snakket om dette på snap. NAD i pilleform er derimot lovlig og selges i Norge, lovlig. Bare en rask oppdatering hva det går i. Fellesnevneren her er påstanden om å være utbrent. Det er lov å trekke paralleller mellom to influensere i tråden til den ene. Skulle jeg ha brukt din metodikk så kunne jeg ha sagt at denne tråden ikke handler om NAD.
elskersommer Skrevet i går, 14:24 #2865 Skrevet i går, 14:24 Sharp75! skrev (10 minutter siden): Nå er ikke dette en tråd om Sara 🐰 Men Benedicte. Hun har brukt et ulovlig legemiddel NAD intravenøst og snakket om dette på snap. NAD i pilleform er derimot lovlig og selges i Norge, lovlig. Bare en rask oppdatering hva det går i. Jeg vet faktisk hva dette handler om.. å for å oppdatere deg så var ikke jeg den første som nevnte SE sitt navn. Så håper du passet på å gi informasjon til den brukeren også😘😘😘 1
elskersommer Skrevet i går, 14:25 #2866 Skrevet i går, 14:25 Spania33 skrev (4 minutter siden): Fellesnevneren her er påstanden om å være utbrent. Det er lov å trekke paralleller mellom to influensere i tråden til den ene. Skulle jeg ha brukt din metodikk så kunne jeg ha sagt at denne tråden ikke handler om NAD. Bare å overse hva hun skriver. Er meg hun vil ta. Men bryr jeg meg? Ikke nevneverdig 😊😊 1
elskersommer Skrevet i går, 14:31 #2867 Skrevet i går, 14:31 skeiv-ostepop skrev (31 minutter siden): Det betyr bare at du får de tilsendt til din e-postadresse. Det koster deg ikke noe og de gjør en vurdering på hva som kan deles - og sender deg kun det som kan deles (evnt en versjon som er delvis dekket over). Benedicte får ikke oversikt over hvem som har bestilt innsyn. Men det kan vel ta noen dager å få dette? Eller har jeg gjort feil?
Spania33 Skrevet i går, 14:43 #2868 Skrevet i går, 14:43 elskersommer skrev (16 minutter siden): Bare å overse hva hun skriver. Er meg hun vil ta. Men bryr jeg meg? Ikke nevneverdig 😊😊 😂
MiniMjau Skrevet i går, 14:48 #2869 Skrevet i går, 14:48 Rart hun skal være så ambisiøs og dyktig, ha "masse ansatte", og drive "konsern" holde kurs i influensering... bygge/selge eiendommer i spania...men å sette seg inn reglene som gjelder i regler som gjelder for markedsføring av medisinske produkter eller hva som havner inn under legemiddel... det er veldig vanskelig....😅 3 12
skeiv-ostepop Skrevet i går, 14:51 #2870 Skrevet i går, 14:51 elskersommer skrev (19 minutter siden): Men det kan vel ta noen dager å få dette? Eller har jeg gjort feil? Det kan variere en del. Av og til noen timer til noen dager
elskersommer Skrevet i går, 15:05 #2872 Skrevet i går, 15:05 skeiv-ostepop skrev (12 minutter siden): Det kan variere en del. Av og til noen timer til noen dager Jeg fikk det nå.. så bildene som er blitt meldt inn av en person. Å BH har jo skrevet annonse på det ene bilde. Alt er gjort i Tønsberg 🤔
Møffins Skrevet i går, 15:13 #2873 Skrevet i går, 15:13 Kan ikke noen poste innlegget fra einnsyn her? 1
elskersommer Skrevet i går, 15:26 #2874 Skrevet i går, 15:26 (endret) Møffins skrev (14 minutter siden): Kan ikke noen poste innlegget fra einnsyn her? Det er veldig mange brev. Å jeg tørr ikke å legge ut de her. Men jeg kan legge ut 3 av de bildene som er årsak til at Helsedirektoratet tar grep her. De har jo vært på BH sin Snapchat. Hun har jo merket med annonse🤔 Bilder fra Benedicte Haugaard sin Snapchat Endret i går, 15:27 av elskersommer 2
Kaffeskål! Skrevet i går, 15:39 #2875 Skrevet i går, 15:39 Håper den boten svir noe så inni granskauen 5 4
elskersommer Skrevet i går, 15:49 #2876 Skrevet i går, 15:49 (endret) Kaffeskål! skrev (34 minutter siden): Håper den boten svir noe så inni granskauen Her tror jeg hun må gi seg. Først trodde jeg hun hadde tatt dette i Spania. Å fikk det ikke til å stemme at hun skulle få bot for det. Men alt er jo utført i Norge og det står jo annonse 🤔 Om noen kan reglene bedre enn meg så forklar meg gjerne om det jeg tenker er feil. Endret i går, 16:14 av elskersommer 5
Kemz Skrevet i går, 16:15 #2877 Skrevet i går, 16:15 (endret) Jeg synes det er bra at det kommer en skjerpelse på at når influensere sier ting på en plattform de får betalt for (snap), så må de stå til rette for innholdet de presenterer. På norsk vil yrkestittelen være påvirker, noe som sier noe om hva som er målet med å dele. Men det jeg ikke helt forstår er at det kan løpe dagbøter når Helsedirektoratet behandler klagen. I følge Benedicte har det påløpt 5000 kr pr dag. Helsedirektoratet kan jo bare bruke uendelig lang tid også påløper det stadig høyere summer fordi de somler? Dette hørtes rart ut 🤨 Endret i går, 16:40 av Kemz Skrivefeil 4
MiniMjau Skrevet i går, 16:38 #2878 Skrevet i går, 16:38 Hva søker dere på i einnsyn? Finner ikke noe jeg
NiceOrNothing Skrevet i går, 16:38 #2879 Skrevet i går, 16:38 Me0987 skrev (7 timer siden): Utbrentheten forsvant som dugg for solen... Kanskje hun har det man kaller høytfungerende utbrenthet😆 6
heavyheart Skrevet i går, 16:58 #2880 Skrevet i går, 16:58 elskersommer skrev (3 timer siden): Jeg trodde faktisk at BH av mange influencere visste at det ikke er lov å snakke om midler som er forbudt i Norge.. For hun har gitt inntrykk av å ha snøring mener du..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå