Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Snakk om å kaste andre under bussen for så å danse i deres dritt? Hele hennes «askepott» historie er så utrolig pompøs. Hu liker å sparke nedover. Håper ingen går på å betaler for dette! image.thumb.jpeg.86ae293a90d95ae118ec606f8530c4ce.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mellion skrev (4 minutter siden):

Snakk om å kaste andre under bussen for så å danse i deres dritt? Hele hennes «askepott» historie er så utrolig pompøs. Hu liker å sparke nedover. Håper ingen går på å betaler for dette! image.thumb.jpeg.86ae293a90d95ae118ec606f8530c4ce.jpeg

Jeg var nettopp inne og leste dette selv og reagerte veldig på det avsnittet der. Mange ting som ikke høres så bra ut synes jeg..  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (8 timer siden):

Når jeg starta lese ditt innlegg tenkte jeg det sikkert var et typisk kvinneguiden overdrivelse innlegg fra ei som ikke liker influensere. Men omg for ei fremstilling av seg selv BH gjør hær, fytti så lite sjarmerende!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (9 timer siden):

Å den dama der er 🤮 Ser på seg selv som ei dronning. Har vel ikke så mange gode venninner denne vel?? 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor hun lett får venninner  men sliter med å holde på de, for de ser vel etterhvert hvordan hu faktisk er.. hun har jo tidligere vært nær andre influensere som Aurora hoff og Martine.. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva sa de?
Bibbi_ skrev (På 8.4.2025 den 8.10):

Å den dama der er 🤮 Ser på seg selv som ei dronning. Har vel ikke så mange gode venninner denne vel?? 

Hun og piloten 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hva sa de?
Mellion skrev (På 7.4.2025 den 22.58):

Syke menneske 🤢🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er hun blitt megler også? Siden hun skriver «for de som ikke vet, så selger vi nabohusene og bruker vårt som visnings hus»😂 Altså den dama der… Hun er ikke sann! Nå lo jeg HØYT. Skal hun liksom få det til å fremstå som at det er de som selger husene nå… kokooooo

edit: Men for vi som faktisk vet, så fikk de huset i Spania grisebillig mot at de skal ha det tilgjengelig hveeeer gang AS’et de kjøpte det av/inngikk avtale med skal bruke det som visningshus for fremtidige tomter til potensielle kjøpere. 

Endret av Møffins
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (På 14.4.2025 den 10.11):

Jøss, er hun blitt megler også? Siden hun skriver «for de som ikke vet, så selger vi nabohusene og bruker vårt som visnings hus»😂 Altså den dama der… Hun er ikke sann! Nå lo jeg HØYT. Skal hun liksom få det til å fremstå som at det er de som selger husene nå… kokooooo

edit: Men for vi som faktisk vet, så fikk de huset i Spania grisebillig mot at de skal ha det tilgjengelig hveeeer gang AS’et de kjøpte det av/inngikk avtale med skal bruke det som visningshus for fremtidige tomter til potensielle kjøpere. 

Hun sa tidligere at hun har startet et meglerfirma. Finner ikke noe om det på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst, både du og jeg kan lage en nettside og selge hus i Spania. Om du kjenner en kjøper og vet om et hus har du mulighet for å tjene gode penger her.

Jeg har selv både solgt og leid ut hus og fått penger på konto uten at jeg har opprettet et eget selskap. Men klart hun føler seg viktig når hun kan vise til dette.. 
De fleste jeg kjenner som har bodd her noen år kan vise til slike salg.

Du finner en kunde, henviser til meglerne, og Vipps så kan du tjene fra 1.25-5% på hvert «salg».

Nå er det så mye galt med det huset hennes at jeg aldri villa hverken kjøpt eller solgt. Det kommer til å stå som en byggeplass i svært mange år fremover.

Det gøyeste var da hun forklarte det knuste vinduet sitt med at stolen hadde stått foran og overopphetet glasset. Eh.. nei! Det sprakk fordi tomten og huset er i bevegelse. Det blir flere sprekker.

Endret av Treplussto
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treplussto skrev (21 timer siden):

Hvem som helst, både du og jeg kan lage en nettside og selge hus i Spania. Om du kjenner en kjøper og vet om et hus har du mulighet for å tjene gode penger her.

Jeg har selv både solgt og leid ut hus og fått penger på konto uten at jeg har opprettet et eget selskap. Men klart hun føler seg viktig når hun kan vise til dette.. 
De fleste jeg kjenner som har bodd her noen år kan vise til slike salg.

Du finner en kunde, henviser til meglerne, og Vipps så kan du tjene fra 1.25-5% på hvert «salg».

Nå er det så mye galt med det huset hennes at jeg aldri villa hverken kjøpt eller solgt. Det kommer til å stå som en byggeplass i svært mange år fremover.

Det gøyeste var da hun forklarte det knuste vinduet sitt med at stolen hadde stått foran og overopphetet glasset. Eh.. nei! Det sprakk fordi tomten og huset er i bevegelse. Det blir flere sprekker.

Er det denne hun har lest som hun bortforklarer idag på snap? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...