Viernes Skrevet 22. oktober #2481 Del Skrevet 22. oktober Vintermåne skrev (På 18.10.2024 den 21.13): Herregud- som hun eksponerer barna 😳 det er jo hver eneste dag, i alle mulige situasjoner 😢😢 blir hun aldri konfrontert med dette? Eller har hun sagt noe ang at hun/ de velger dette? Aner ikke om hun har sagt noe om hvorfor de eksponerer, men er det noen vits i å spørre henne om det da? Hun vet jo uansett best, og de som er uenige med henne blir bedt om å ta seg en bolle. Hun er jo alltid så hyggelig 🫠 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 23. oktober #2482 Del Skrevet 23. oktober Hu gråter på kamera om at noen hun kjenner ikke har det bra og hvor vondt og fælt det er for HENNE. Barna har fått brennkopper.. og det er kjipt for HENNE.. her er det mye meg meg meg i fokus. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 23. oktober #2483 Del Skrevet 23. oktober Mellion skrev (7 minutter siden): Hu gråter på kamera om at noen hun kjenner ikke har det bra og hvor vondt og fælt det er for HENNE. Barna har fått brennkopper.. og det er kjipt for HENNE.. her er det mye meg meg meg i fokus. Kjent Benedicte stil 👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. oktober #2484 Del Skrevet 23. oktober Mellion skrev (7 minutter siden): Hu gråter på kamera om at noen hun kjenner ikke har det bra og hvor vondt og fælt det er for HENNE. Barna har fått brennkopper.. og det er kjipt for HENNE.. her er det mye meg meg meg i fokus. Ingenting nytt der da altså. Jeg lurer oppriktig på hvor lenge en utbrukt influenser kan utnytte gamledager for å fremstå som interessant? Jadda jadda hun driver jo mange businesser nå fra Spania og alt det der, men hvor lenge varer det? Hun har jo ikke akkurat skapt noe selv i nyere tid.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruByråkrat Skrevet 23. oktober #2485 Del Skrevet 23. oktober Jeg blir og sjokkert over at hun gang på gang kaster mannen under bussen. Det er stakkars meg som er eneforsørger og har ALT ansvar. Skulle tro mannen ikke bidro med noenting. Er jo ikke som at valgene de har gjort ikke har vært frivillige.. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lololo123 Skrevet 23. oktober #2486 Del Skrevet 23. oktober FruByråkrat skrev (2 timer siden): Jeg blir og sjokkert over at hun gang på gang kaster mannen under bussen. Det er stakkars meg som er eneforsørger og har ALT ansvar. Skulle tro mannen ikke bidro med noenting. Er jo ikke som at valgene de har gjort ikke har vært frivillige.. Tenkte jeg også når jeg så det. Hvordan få partner til å føle seg mindreverdig liksom, som om hun hadde fått noen halvparten av tingene uten han sin støtte.. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lololo123 Skrevet 23. oktober #2487 Del Skrevet 23. oktober Og nå vet hele verden at barna hennes hadde brennkopper i 2024. Ola Normann kjenner jo nesten barna hennes like godt som venner av de gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 23. oktober #2488 Del Skrevet 23. oktober Skal lese bok om å ivareta barnas psykiske helse. Start med å ikke eksponere de til vilt fremmede kanskje 🤔 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusen56 Skrevet 24. oktober #2489 Del Skrevet 24. oktober Jeg er student og får inn ca 18k i mnd, mannen min er i full jobb så han betaler alt innen bolig og bil. Jeg hadde blitt så lei meg og følt meg null verdt om mannen min poengerte det gang på gang at det var han som forsørget oss 😭 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 24. oktober #2490 Del Skrevet 24. oktober De er så sykt cringe begge to og drar med seg unga på cringe-livet sitt. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 27. oktober #2491 Del Skrevet 27. oktober Timiwo skrev (På 10.9.2024 den 13.17): Benedicte var ny for meg frem til jeg hørte henne på en podcast hvor hun sa at hun begynte som influencer etter å ha blitt permittert under covid. Da sa hun at hun satt seg et mål om å kunne si opp jobben da hun skulle tilbake 6 mnd senere, men vet noen hvordan hun faktisk startet influencerkarrieren sin? Innenfor hvilken sjanger startet hun å poste innhold, for å lykkes fort gjorde hun jo åpenbart 🤔 Hun har blogget siden hun var ungdom og prøvd iherdig å bli kjent siden den gang. Hun har vært med på små tv innslag som «lurt av Karlsen», «top model plus size (eller hva det het)», «ja vi elsker camping». Jeg vet hvem henne er fra hennes gamle trakter og jeg kan konstantere at hun alltid har prøvd hardt å stikke nesen sin frem for å bli en kjendis. Så nei, det med at hun satset som influencer under covid er renspikka løgn 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 27. oktober #2492 Del Skrevet 27. oktober Møffins skrev (11 timer siden): Hun har blogget siden hun var ungdom og prøvd iherdig å bli kjent siden den gang. Hun har vært med på små tv innslag som «lurt av Karlsen», «top model plus size (eller hva det het)», «ja vi elsker camping». Jeg vet hvem henne er fra hennes gamle trakter og jeg kan konstantere at hun alltid har prøvd hardt å stikke nesen sin frem for å bli en kjendis. Så nei, det med at hun satset som influencer under covid er renspikka løgn Det er jo ikke reinspikka løgn. Å stikke nesa fram, være med i tv innslag, og skrive blogg er ikke det samme som å satse fulltid som influencer. Det er jo sant at hun gjorde det da ettersom hun hadde annen jobb før 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 28. oktober #2493 Del Skrevet 28. oktober Armarillo skrev (12 timer siden): Det er jo ikke reinspikka løgn. Å stikke nesa fram, være med i tv innslag, og skrive blogg er ikke det samme som å satse fulltid som influencer. Det er jo sant at hun gjorde det da ettersom hun hadde annen jobb før 😅 Jo, hun har hele tiden prøvd å bli det. Bloggere var jo svaret på influencere før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 28. oktober #2494 Del Skrevet 28. oktober Møffins skrev (12 timer siden): Jo, hun har hele tiden prøvd å bli det. Bloggere var jo svaret på influencere før. Prøvd å bli det er noe helt annet enn å satse på influencerkarrieren. Det skjønner vel du og? Det du skrev er ikke rett. Du skriver det er reinspikka løgn at hun satset som insluencer under covid, det er det ikke, fordi hun satset ikke på det før. Hun ønsket sikkert å bli det, men satset ikke. Det er to forskjellige ting. Mye greier man kan si om denne dama, men når man går inn for å prøve å ta henne da må man bli korrigert altså 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 29. oktober #2495 Del Skrevet 29. oktober Armarillo skrev (22 timer siden): Prøvd å bli det er noe helt annet enn å satse på influencerkarrieren. Det skjønner vel du og? Det du skrev er ikke rett. Du skriver det er reinspikka løgn at hun satset som insluencer under covid, det er det ikke, fordi hun satset ikke på det før. Hun ønsket sikkert å bli det, men satset ikke. Det er to forskjellige ting. Mye greier man kan si om denne dama, men når man går inn for å prøve å ta henne da må man bli korrigert altså 😅 Jeg kjenner til henne, så jo, hun har satset på å leve av blogg før «influencer» ble et (vondt å skrive det) «yrke» Så hun har alltid hatt som mål og satser på å kunne leve av å blogge men nå blogge på Instagram og snapchat istedet for blogg.no som var det shit før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. november #2496 Del Skrevet 2. november Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå