Notthatbad Skrevet 31. august #2381 Del Skrevet 31. august 12 hours ago, Nonish91 said: Men er ikke Spania midlertidig? Jojo synes hu e flink med sine barn🥰 De har flyttet til Spania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 31. august #2382 Del Skrevet 31. august Nonish91 skrev (17 timer siden): Men er ikke Spania midlertidig? Jojo synes hu e flink med sine barn🥰 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kemz Skrevet 2. september #2383 Del Skrevet 2. september Jeg opplever at innholdet til Benedicte har endret seg etter hun fikk reklame mellom snapene sine. Før så var det færre snaper med mer innhold, men nå er hun også på «tyne-hver-snap-for-å-få-lengst-mulig-snapstory-kjøret» som veldig mange andre influensere er. Der hun tidligere skilte seg positivt ut har hun blitt like ille som de andre dessverre. Jeg likte å følge henne før, hun er annerledes på en god måte og inspirerte hvertfall meg til å finne ut hva jeg egentlig vil i livet. Med unntak av den forferdelige utleveringen av barna sine var hun et ganske godt forbilde. Nå begynner det å bli kjedelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timiwo Skrevet 10. september #2384 Del Skrevet 10. september Benedicte var ny for meg frem til jeg hørte henne på en podcast hvor hun sa at hun begynte som influencer etter å ha blitt permittert under covid. Da sa hun at hun satt seg et mål om å kunne si opp jobben da hun skulle tilbake 6 mnd senere, men vet noen hvordan hun faktisk startet influencerkarrieren sin? Innenfor hvilken sjanger startet hun å poste innhold, for å lykkes fort gjorde hun jo åpenbart 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 10. september #2385 Del Skrevet 10. september Snublefot62 skrev (På 31.8.2024 den 9.36): Du glemte låsingen. Og ikke glem eksponering av barna. Flott forelder. Låsningen? Fortell? 🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 10. september #2386 Del Skrevet 10. september Mrshopalot skrev (1 minutt siden): Låsningen? Fortell? 🫠 På en festival for noen år siden låste de ungen inn i båten og gikk på konsert. Alkohol var innblandet. Når det ble kritisert så bortforklares det med at noen i en nabobåt hadde babycall og politiet/vektere på festivalen skulle passe ekstra på. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 10. september #2387 Del Skrevet 10. september Snublefot62 skrev (Akkurat nå): På en festival for noen år siden låste de ungen inn i båten og gikk på konsert. Alkohol var innblandet. Når det ble kritisert så bortforklares det med at noen i en nabobåt hadde babycall og politiet/vektere på festivalen skulle passe ekstra på. Fy faen, da er du ubrukelig som forelder 🤯 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 10. september #2388 Del Skrevet 10. september Snublefot62 skrev (41 minutter siden): På en festival for noen år siden låste de ungen inn i båten og gikk på konsert. Alkohol var innblandet. Når det ble kritisert så bortforklares det med at noen i en nabobåt hadde babycall og politiet/vektere på festivalen skulle passe ekstra på. Haha den husker jeg, de hadde jo "selvsagt engasjert politi til å følge med ekstra på båten deres"...😂 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 10. september #2389 Del Skrevet 10. september Timiwo skrev (3 timer siden): Benedicte var ny for meg frem til jeg hørte henne på en podcast hvor hun sa at hun begynte som influencer etter å ha blitt permittert under covid. Da sa hun at hun satt seg et mål om å kunne si opp jobben da hun skulle tilbake 6 mnd senere, men vet noen hvordan hun faktisk startet influencerkarrieren sin? Innenfor hvilken sjanger startet hun å poste innhold, for å lykkes fort gjorde hun jo åpenbart 🤔 Har hun ikke vært influencer lenger enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timiwo Skrevet 10. september #2390 Del Skrevet 10. september Fenomen skrev (1 time siden): Har hun ikke vært influencer lenger enn det? Det kan godt hende altså, kjenner som sagt ikke til henne. Fikk bare inntrykk av at det var da hun ble permittert og satt seg som mål å leve av sosiale medier, at hun gikk fra lite til 14.000 følgere og sluttet i jobben sin (som hun selv sa). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 10. september #2391 Del Skrevet 10. september Timiwo skrev (1 time siden): Det kan godt hende altså, kjenner som sagt ikke til henne. Fikk bare inntrykk av at det var da hun ble permittert og satt seg som mål å leve av sosiale medier, at hun gikk fra lite til 14.000 følgere og sluttet i jobben sin (som hun selv sa). Hva jobbet hun med opprinnelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 10. september #2392 Del Skrevet 10. september Mrshopalot skrev (1 time siden): Hva jobbet hun med opprinnelig? Mye forskjellig sitter jeg med følelsen av. Journalist? Kokk? Reklame/PR? Og skole var hun vel innom? Og så havnet hun på "Alle elsker camping" og derifra var rampelyset tent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 10. september #2393 Del Skrevet 10. september Snublefot62 skrev (8 timer siden): På en festival for noen år siden låste de ungen inn i båten og gikk på konsert. Alkohol var innblandet. Når det ble kritisert så bortforklares det med at noen i en nabobåt hadde babycall og politiet/vektere på festivalen skulle passe ekstra på. De lot et lite barn være alene i en båt mens de festet og drakk?! Sykt! Rart ikke BV ble koblet inn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 10. september #2394 Del Skrevet 10. september (endret) Bulsara skrev (På 22.7.2022 den 11.59): Kan jo bumpe denne, just for the hell of it. Samt slenge på denne: Endret 10. september av hudorm1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. september #2395 Del Skrevet 10. september hudorm1 skrev (5 minutter siden): Kan jo bumpe denne, just for the hell of it. Samt slenge på denne: Morsomme med det der er jo at hun snappet omtrent heeele konserten - ikke faen om hun var utenfor det lokalet en eneste gang. Og hun var ikke edru. Folk la også ut kart over området, og det var ikke så kort fra havnen til konserten💀 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. september #2396 Del Skrevet 11. september Birdo skrev (7 timer siden): Morsomme med det der er jo at hun snappet omtrent heeele konserten - ikke faen om hun var utenfor det lokalet en eneste gang. Og hun var ikke edru. Folk la også ut kart over området, og det var ikke så kort fra havnen til konserten💀 Nei hun var hverken edru eller utenfor konsertområdet. Og det var lenger enn en time. Tror hun virkelig at følgerne hennes aldri har vært på en konsert/festival før? Det alvorligste her er måten Benedicte ikke forstår hvor fort ting skjer i en båt. Tar det fyr er det snakk om minutter, kanskje sekunder, før brannen har blitt så stor at INGEN klarer å gjøre noe for å redde et innelåst barn. Jeg har selv sett båter tatt fyr på festivaler. Det verste tilfellet var snakk om maks 3 minutter fra vi gikk forbi uten å legge merke til noe til det veltet ut svart røyk. Det går fort. Da hjelper det ikke at hun er i nærheten. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet 11. september #2397 Del Skrevet 11. september Snublefot62 skrev (11 timer siden): Mye forskjellig sitter jeg med følelsen av. Journalist? Kokk? Reklame/PR? Og skole var hun vel innom? Og så havnet hun på "Alle elsker camping" og derifra var rampelyset tent. Var nok Top model som gjorde henne kjent å fikk henne inn på Alle elsker camping. Når det kommer til båt og festival er vel dette tilbakelagt , var det sommeren 2022? Sikkert vært diskutert her før? Mye har hendt å tipper det ikke har skjedd igjen. Tror de lærte av en sånn hendelse. Har aldri gjort lignende, har alt or stor respekt for vann og båt etter å ha vokst opp på vannet Til tider virker det litt som, fra noen, har vi ikke noe skit å skrive finner vi noe gammelt å dra opp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 11. september #2398 Del Skrevet 11. september Notthatbad skrev (4 minutter siden): Var nok Top model som gjorde henne kjent å fikk henne inn på Alle elsker camping. Når det kommer til båt og festival er vel dette tilbakelagt , var det sommeren 2022? Sikkert vært diskutert her før? Mye har hendt å tipper det ikke har skjedd igjen. Tror de lærte av en sånn hendelse. Har aldri gjort lignende, har alt or stor respekt for vann og båt etter å ha vokst opp på vannet Til tider virker det litt som, fra noen, har vi ikke noe skit å skrive finner vi noe gammelt å dra opp. Jeg er ikke helt overbevist om at noe tilsvarende ikke har skjedd igjen, og det eneste jeg tror de lærte av den hendelsen er at de ikke skal legge det ut på SoMe heretter. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 11. september #2399 Del Skrevet 11. september Snublefot62 skrev (3 timer siden): Nei hun var hverken edru eller utenfor konsertområdet. Og det var lenger enn en time. Tror hun virkelig at følgerne hennes aldri har vært på en konsert/festival før? Det alvorligste her er måten Benedicte ikke forstår hvor fort ting skjer i en båt. Tar det fyr er det snakk om minutter, kanskje sekunder, før brannen har blitt så stor at INGEN klarer å gjøre noe for å redde et innelåst barn. Jeg har selv sett båter tatt fyr på festivaler. Det verste tilfellet var snakk om maks 3 minutter fra vi gikk forbi uten å legge merke til noe til det veltet ut svart røyk. Det går fort. Da hjelper det ikke at hun er i nærheten. Det ble vel påstått i etterkant at selvsagt var hun edru, hun var jo gravid… men stemte dette i forhold til føde-datoen? (Husker ikke datoene for båt-saken eller fødsel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. september #2400 Del Skrevet 11. september Notthatbad skrev (8 minutter siden): Var nok Top model som gjorde henne kjent å fikk henne inn på Alle elsker camping. Når det kommer til båt og festival er vel dette tilbakelagt , var det sommeren 2022? Sikkert vært diskutert her før? Mye har hendt å tipper det ikke har skjedd igjen. Tror de lærte av en sånn hendelse. Har aldri gjort lignende, har alt or stor respekt for vann og båt etter å ha vokst opp på vannet Til tider virker det litt som, fra noen, har vi ikke noe skit å skrive finner vi noe gammelt å dra opp. Joda. Det er en gammel sak. Og kanskje jeg er en av de som drar opp gamle ting. Problemet mitt med denne saken, og oppførselen til veldig mange influensene, er manglende evne til å innrømme feil og ta ansvar for de feilene og det imaget de prøver å vise. Uansett hvordan Benedicte fremstiller dette så gikk de fra barnet sitt innelåst i en båt for å dra på festival og drikke. Alt Benedicte gjør i etterpå er å lyve mer eller vri på det hun la ut for å prøve å dekke over det. Jeg kan ikke snakke for andre. Men for meg hadde veldig mye vært gjort om hun som den voksne personen hun skal være hadde lagt seg flat og innrømmet at hun tabbet seg ut. Men det nekter hun å gjøre. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå