Gjest Piperen Skrevet 25. juli #2261 Del Skrevet 25. juli Fruktfatet skrev (8 timer siden): Før en starter videoen/reelen på den nyeste hun har lagt ut, så står hun og holder på magen sånn som gravide gjør. Altså, den magen der har alltid vært sånn HD, men greit å endelig ha noe skylde den på. Ser helt latterlig ut. Feil tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 25. juli #2262 Del Skrevet 25. juli Unodostrez skrev (3 timer siden): Kurs i fond og greier. Kun 499 kr! Et tips til alle: Gå i banken og snakk med en rådgiver, gratis. For ett par uker siden hadde B ett kjapt kurs i dette på snap. For alle de uvitende. Jeg fikk ikke med meg alt, men tenkte at det hadde vært greit å vite mer. Var ikke merket med reklame. Idag kom kurset ut. Hadde jeg ikke vært obs så hadde jeg lett falt for det kurset. Skummelt hvor fort man blir "lurt og influenset". Gikk nesten på det. Mange banker har ofte en Q&A side der de forklarer fond og alt man trenger å vite. Lurer på om det er DNB som har forklart det veldig enkelt og greit. Det er gratis ja.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 25. juli #2263 Del Skrevet 25. juli Piperen skrev (26 minutter siden): Feil tråd? Ja😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 26. juli #2264 Del Skrevet 26. juli ALT om fond finner du på et nanosekund hvis du googler. Så enkelt forklart og andre tips. Trenger ikke betale 499 for å få høre det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 26. juli #2265 Del Skrevet 26. juli Den videoen/scrollingen hun viser finner vel man på nettsider til banken? Kalkulator for fond! Svindel rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. juli #2266 Del Skrevet 26. juli hudorm1 skrev (På 19.7.2024 den 23.28): Nyrik. Dette! Hun er whitetrash new money! Ingen stil.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 26. juli #2267 Del Skrevet 26. juli Banænie skrev (På 25.7.2024 den 23.02): For ett par uker siden hadde B ett kjapt kurs i dette på snap. For alle de uvitende. Jeg fikk ikke med meg alt, men tenkte at det hadde vært greit å vite mer. Var ikke merket med reklame. Idag kom kurset ut. Hadde jeg ikke vært obs så hadde jeg lett falt for det kurset. Skummelt hvor fort man blir "lurt og influenset". Gikk nesten på det. Mange banker har ofte en Q&A side der de forklarer fond og alt man trenger å vite. Lurer på om det er DNB som har forklart det veldig enkelt og greit. Det er gratis ja.. det her reagerte jeg på også - masse «venninne» prat og «gode tips» for litt siden - og masse snskk om pengeblokkeringer (????) - og masse flashing av hvor mye hun har tjent, hvor mye hun har råd til osv - og vipps; lanserer tilfeldigvis et kurs om akkurat dette 🙄🙄🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnia Skrevet 27. juli #2268 Del Skrevet 27. juli Ref snappene fra hytta i dag hvor hun filmer seg selv i helfigur langt unna - dette har hun sjeldent gjort før? Gått påfallende mye ned i vekt uten å gnåle om livssstilsendring og coach? (Som hun alltid har gjort tidligere når hun skal ned i vekt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 27. juli #2269 Del Skrevet 27. juli Ninnia skrev (3 timer siden): Ref snappene fra hytta i dag hvor hun filmer seg selv i helfigur langt unna - dette har hun sjeldent gjort før? Gått påfallende mye ned i vekt uten å gnåle om livssstilsendring og coach? (Som hun alltid har gjort tidligere når hun skal ned i vekt) Men hun måtte derimot påpeke på insta hvor mange kilo hun nå veier. Det var viktig tydeligvis. Bilder der hun skriver Leif prøver å løfte 76 kg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 29. juli #2270 Del Skrevet 29. juli veslemy2006 skrev (På 27.7.2024 den 22.14): Men hun måtte derimot påpeke på insta hvor mange kilo hun nå veier. Det var viktig tydeligvis. Bilder der hun skriver Leif prøver å løfte 76 kg. Kan nesten bekrefte at hun ikke veier 76kg. BH er ganske høy og alltid hatt «kraftig» benbygning. Sammenligner jeg meg selv og henne så veier hun nok mer, uansett trist at hun føler hun må påpeke vekten sin. Hun er jo flott fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 3. august #2271 Del Skrevet 3. august Noen som har sett dagens story til fru Johansen?..😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 4. august #2272 Del Skrevet 4. august Benedicte skal starte en liten barnehage med 8 andre foreldre? Pilotfrue er en av disse eller? Det finnes kun en norsk barnehage i Spania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 4. august #2273 Del Skrevet 4. august Jeg har ikke hørt mer om at hun skulle «starte meglerfirma»? Noen andre som har hørt noe!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 4. august #2274 Del Skrevet 4. august Marihone skrev (25 minutter siden): Benedicte skal starte en liten barnehage med 8 andre foreldre? Pilotfrue er en av disse eller? Det finnes kun en norsk barnehage i Spania. Det er noe som ikke stemmer, fordi pilotfrue kjørte forbi barnehagen og skolen hvor guttene skal gå og viste det på snap🤔 Så det må finnes flere norske barnehager i Albir? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 5. august #2275 Del Skrevet 5. august 10 hours ago, sprettballen said: Det er noe som ikke stemmer, fordi pilotfrue kjørte forbi barnehagen og skolen hvor guttene skal gå og viste det på snap🤔 Så det må finnes flere norske barnehager i Albir? https://www.costablancabarnehage.com Ikke som jeg vet om. Er det denne som skal legges ned da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 5. august #2276 Del Skrevet 5. august (endret) 3 minutter siden, Marihone said: https://www.costablancabarnehage.com Ikke som jeg vet om. Er det denne som skal legges ned da? Denne er ny ser jeg: https://www.minbarnehagecostablanca.com Men den ligger ikke oppdatert hos Sjømannskirken eller på norske, offentlige sider. Er det denne Benedicte har startet? Endret 5. august av Marihone la til et ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 5. august #2277 Del Skrevet 5. august sprettballen skrev (14 timer siden): Det er noe som ikke stemmer, fordi pilotfrue kjørte forbi barnehagen og skolen hvor guttene skal gå og viste det på snap🤔 Så det må finnes flere norske barnehager i Albir? Er du sikker på at de skal ha norsk, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet 5. august #2278 Del Skrevet 5. august 14 hours ago, sprettballen said: Det er noe som ikke stemmer, fordi pilotfrue kjørte forbi barnehagen og skolen hvor guttene skal gå og viste det på snap🤔 Så det må finnes flere norske barnehager i Albir? De skal no på to ulike steder 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 5. august #2279 Del Skrevet 5. august Marihone skrev (6 timer siden): Denne er ny ser jeg: https://www.minbarnehagecostablanca.com Men den ligger ikke oppdatert hos Sjømannskirken eller på norske, offentlige sider. Er det denne Benedicte har startet? skal hun jobbe i barnehage eller andre for henne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 5. august #2280 Del Skrevet 5. august Fenomen skrev (4 timer siden): Er du sikker på at de skal ha norsk, da? Jeg er ikke sikker, men tror det var det pilotfrue sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå