Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

FruByråkrat skrev (6 minutter siden):

Hovednerven i klem... Hva betyr det? Jeg har medisinsk utdanning, men klarer ikke helt å tolke den der...

På influersk betyr som regel det meste av diagnoser de slenger ut noe de har hørt i en eller annen sammenheng et eller annet sted, og så lenge det høres bra ut brukes det ofte for å forklare alle slags rare tilstander og unnskyldninger.

Og kjent som selvdiagnosering.

Ikke tro på det en influenser sier.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruByråkrat skrev (30 minutter siden):

Hovednerven i klem... Hva betyr det? Jeg har medisinsk utdanning, men klarer ikke helt å tolke den der...

Vet ikke helt hvilke problemer hun hadde men nerver i klem betyr, ifht hvilken nerve som er affisert, at noen deler av kroppen dovner bort, mister kraft og som skaper smerter. Om det er nerver i klem skulle være forklaring på «stram panne» så kjøper jeg ikke den helt, men det kan sikkert skape litt vondt og  gi nedsatt følelse i ansiktet om det er noen slike nerver som er irritere . Jeg har ikke sett snappene det diskuteres kun skjønt det sånn at den stramme pannen hennes på bilder ble forklart med nerver i klem? Av henne selv? Korrekt meg gjerne om jeg har misforstått.  Kan slike ting muligens komme av feks Botox? Altså smerter i ansiktet. Botox gone wrong?  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Har hun alltid eksponert barna sine i den grad hun gjør nå? Mener bestemt at det på adsales sine nettsider stod at Haugaard hadde sterke meninger om blant annet eksponering av barn. Dette er nå fjernet. 
Har hun så lite å dele utover familieliv at hun faktisk ikke har et valg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Har hun alltid eksponert barna sine i den grad hun gjør nå? Mener bestemt at det på adsales sine nettsider stod at Haugaard hadde sterke meninger om blant annet eksponering av barn. Dette er nå fjernet. 
Har hun så lite å dele utover familieliv at hun faktisk ikke har et valg? 

Hun har alltid delt barna sine. Har også uttalt seg om det ved et par anledninger for kjempelenge siden. Husker ikke helt hva hun rettferdiggjorde det med, men det var hvertfall ingen andres business hva hun valgte å gjøre 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de snappene av barna i vannkanten er spesielt ille. At ikke hun ser selv hvor grov eksponering dette er skremmer meg faktisk. Mange, mange tusen ser dette.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (5 timer siden):

Jeg syns de snappene av barna i vannkanten er spesielt ille. At ikke hun ser selv hvor grov eksponering dette er skremmer meg faktisk. Mange, mange tusen ser dette.

Helt enig! Hvor tankeløs er det mulig å bli? 😜

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har egentlig skjedd mellom henne og Donna Kastrati? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat om et par som skal flytte til Spania. Men de må leie først for man må ha spansk personnummer for å kunne kjøpe bolig der.

Kom til å tenke på Belinda, pilotfrue og Benedicte, og kanskje flere? Har de skaffet seg dette eller leier alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (4 timer siden):

Leste akkurat om et par som skal flytte til Spania. Men de må leie først for man må ha spansk personnummer for å kunne kjøpe bolig der.

Kom til å tenke på Belinda, pilotfrue og Benedicte, og kanskje flere? Har de skaffet seg dette eller leier alle?

Benedicte sa for en stund siden at de hadde ordnet det i hvert fall

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på studentene som får henne som foreleser. Hun kan nok noe, men hun er ikke pedagogisk og kan bli spydig. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (6 timer siden):

Hører henne skryte, klarer ikke tro alt hun sier…

Har fulgt med litt på nettsidene til contentcloud. Tallene på oppdrag endrer seg jo ikke. Er et par "creators" med 2 oppdrag, noen med 1 oppdrag og en haug med folk som ikke har hatt oppdrag enda 🤔  pussig.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvor dobbeltmoralsk kan man bli? 

Først ranter hun i vei om Palestina og at vi må stå sammen om å stoppe det som skjer der

Så reklamerer hun for Starbucks på insta? 

Stakk nok dypt sympatien til Palestina ja. Fy fader. Går det an? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Addie skrev (4 timer siden):

Altså, hvor dobbeltmoralsk kan man bli? 

Først ranter hun i vei om Palestina og at vi må stå sammen om å stoppe det som skjer der

Så reklamerer hun for Starbucks på insta? 

Stakk nok dypt sympatien til Palestina ja. Fy fader. Går det an? 

Er det noen som gjør grundige undersøkelser på samarbeidspartnere, så er det vel den frøkna her? Jeg tror ikke det er mange av disse influencerne som legger så mye i å undersøke om de dem reklamerer for er for eller imot ditt og datt som hun gjør. Og som hun sier selv, og har sagt flere ganger, så undersøkte hun grundig OG spurte følgerne sine FØR hun inngikk samarbeid med Starbucks. Og hittil har åpenbart ingen kommet med sikre kilder til at bedriften Starbucks har ytret meninger som er påstått. Har du dokumentasjon fra sikre kilder så anbefaler jeg deg å sende disse til Benedicte slik at hun får mulighet til å ordne opp. 

Jeg er enig i mye, men ALT trenger ikke å sees firkanta på. Man kan bruke LITT logisk sans og fornuft, og ikke dra konklusjoner med én gang man kan ta noen på noe. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armarillo skrev (17 minutter siden):

Er det noen som gjør grundige undersøkelser på samarbeidspartnere, så er det vel den frøkna her? Jeg tror ikke det er mange av disse influencerne som legger så mye i å undersøke om de dem reklamerer for er for eller imot ditt og datt som hun gjør. Og som hun sier selv, og har sagt flere ganger, så undersøkte hun grundig OG spurte følgerne sine FØR hun inngikk samarbeid med Starbucks. Og hittil har åpenbart ingen kommet med sikre kilder til at bedriften Starbucks har ytret meninger som er påstått. Har du dokumentasjon fra sikre kilder så anbefaler jeg deg å sende disse til Benedicte slik at hun får mulighet til å ordne opp. 

Jeg er enig i mye, men ALT trenger ikke å sees firkanta på. Man kan bruke LITT logisk sans og fornuft, og ikke dra konklusjoner med én gang man kan ta noen på noe. 

Men når hun fjerner denne vannmelonemojien som har vært et symbol på palestinastøtte og stenger kommentarfeltet så er det litt mer spesielt 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt å legge ut at det er meldt opp til 3m bølger der de skal kjøre.…altså da VENTER man!

Litt senere ser man på snap at diverse er veltet i båten.. hvor er fornuften og sjøvett med barn ombord?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mumrikk1 skrev (36 minutter siden):

Sykt å legge ut at det er meldt opp til 3m bølger der de skal kjøre.…altså da VENTER man!

Litt senere ser man på snap at diverse er veltet i båten.. hvor er fornuften og sjøvett med barn ombord?

Fornuft har vel bestandig vært fraværende hos henne?

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (3 timer siden):

Nei, mye man kunne ha sagt om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier at hun har inntekt på 5 mill og tar ut 3,5mill i lønn..?

Endret av mumrikk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det botox gone wrong som gjør ene øyet hennes litt sløvt og tregt, tro? Har ikke sett henne på snap på lenge da jeg ikke følger henne, men hun dukket opp igjen nå. Og noe har skjedd med utseende hennes? 
Men hårfargen, dæven den er fin og den kler hun godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...