Multicopy Skrevet 20. april #2141 Del Skrevet 20. april hudorm1 skrev (58 minutter siden): Men det er jo verdens beste sted, med verdens beste beliggenhet! Jeg orker ikke 😭😭😭😭 Ingen andre i Svelvik som påstår det, for å si det sånn😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 24. april #2142 Del Skrevet 24. april Benedicte skrøt tidligere i dag av at hun ofte er sosial med venninner, men at det ikke viser så godt siden hun er veldig flink til å legge fra seg telefon i sosiale settinger. Så ser man et klipp fra jentekvelden på noen andres story, og man ser en eneste person som sitter å trykker på telefonen 🤷🏼♀️ ser veldig ut som Benedictes tatoverte fingre i hvertfall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 25. april #2143 Del Skrevet 25. april Sjekk story idag, om reiseplaner. Jeg får en følelse av at hun lyver uansett hva hun sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 29. april #2144 Del Skrevet 29. april Hvorfor driver hun nå å snakker ned Norge? Hu på hennes høye hest skal jo til spania, stakkars oss andre som må bli i Norge.. hu er altså så full av seg selv. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 11. mai #2145 Del Skrevet 11. mai Den dama har ett ekstremt behov for å prate om hvor mye ting koster. Hu prøver så sinnsykt hardt å bevise at hu har penger. Vill ha med denne til Spania, men det koster 60 tusen for en lastebil. Men lyst å ta med denne parasollen som kostet 3000 kr. Ungen sølte selvbruning i veska som koster dette og sofaen som koster dette. Er så veldig viktig for hu å få sagt hva tingene sin koster. Hele dama er til å bli kvalm av. 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. mai #2146 Del Skrevet 13. mai veslemy2006 skrev (På 11.5.2024 den 18.01): Den dama har ett ekstremt behov for å prate om hvor mye ting koster. Hu prøver så sinnsykt hardt å bevise at hu har penger. Vill ha med denne til Spania, men det koster 60 tusen for en lastebil. Men lyst å ta med denne parasollen som kostet 3000 kr. Ungen sølte selvbruning i veska som koster dette og sofaen som koster dette. Er så veldig viktig for hu å få sagt hva tingene sin koster. Hele dama er til å bli kvalm av. Old money is classy, new money is trashy: 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 17. mai #2147 Del Skrevet 17. mai Mye barn i monitor for tiden….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 26. mai #2148 Del Skrevet 26. mai ContentCloud, er ikke det nesten det samme som et management... bare uten mellomledd? Blir ikke det en konkurrent mot henes eget management? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 27. mai #2149 Del Skrevet 27. mai slipperyslope skrev (19 timer siden): ContentCloud, er ikke det nesten det samme som et management... bare uten mellomledd? Blir ikke det en konkurrent mot henes eget management? Tenkte jeg også på når jeg så nettsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 28. mai #2150 Del Skrevet 28. mai Jeg skjønte heller ikke den store forskjellen…? Er hun selv fortsatt i Adsales - eller hvilken stall hun tilhører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 28. mai #2151 Del Skrevet 28. mai Ellevill skrev (2 minutter siden): Jeg skjønte heller ikke den store forskjellen…? Er hun selv fortsatt i Adsales - eller hvilken stall hun tilhører. Ja det er hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemy Skrevet 28. mai #2152 Del Skrevet 28. mai Jeg tenker cameo, men for bedrifter 😆 Management gjør vel en del mer også, men det er enklere for influencere å få enkeltarbeid gjennom contentcloud. Blir spennende å se om de får resultatet de ønsker, om bedrifter faktisk benytter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 28. mai #2153 Del Skrevet 28. mai Skjer i story? Hvem snakker hun om? Eller prøver hun bruke dette for PR? «stakkars meg, jeg er så lei meg» «stakkars meg, jeg får ikke gjort jobben min fordi jeg er så lei meg» «tenk om jeg må si opp tilsatte fordi jeg ikke får gjort jobben min fordi jeg er lei meg» Altså, hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia100 Skrevet 28. mai #2154 Del Skrevet 28. mai Unodostrez skrev (2 minutter siden): Skjer i story? Hvem snakker hun om? Eller prøver hun bruke dette for PR? «stakkars meg, jeg er så lei meg» «stakkars meg, jeg får ikke gjort jobben min fordi jeg er så lei meg» «tenk om jeg må si opp tilsatte fordi jeg ikke får gjort jobben min fordi jeg er lei meg» Altså, hva tenker dere? Hun er så uspiselig. Tenk å klare å få folkemordet i Gaza til å handle om seg selv… 🤮🤮🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 28. mai #2155 Del Skrevet 28. mai (endret) 1 hour ago, Unodostrez said: Skjer i story? Hvem snakker hun om? Eller prøver hun bruke dette for PR? «stakkars meg, jeg er så lei meg» «stakkars meg, jeg får ikke gjort jobben min fordi jeg er så lei meg» «tenk om jeg må si opp tilsatte fordi jeg ikke får gjort jobben min fordi jeg er lei meg» Altså, hva tenker dere? Hun snakker om situasjonen i Gaza og overdriver noe sykt. Kanskje hun bør sykemelde seg og gå til psykolog om Gaza går så innpå henne? Hvorfor gråter hun ikke over barna og kvinnene som blir voldtatt i enkelte land i Afrika? Hvorfor gråter hun ikke over konene og barna som har mistet sin far i Ukraina? Hvorfor gråter hun ikke over gjenger i Haiti som dreper uskyldige mennesker hver dag? Hvorfor gråter hun ikke over indianere som på mystisk vis forsvinner i USA? Det kommer alltid til å være krig og vonde ting i verden. Det har det vært siden tidenes morgen. Istedenfor å sitte og gråte på snap, så gjør noe fornuftig. Det hjelper ingen at hun sitter og gråter til hele Norge. Endret 28. mai av Marihone la til et ord 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 28. mai #2156 Del Skrevet 28. mai Nei frøken Haugaard, det er ikke synd på deg selvom det er krig i et annet land. Forkastelig at du bruker krigen for å promotere deg selv og at du liksom kan mer om saken enn andre. Støtter du Hamas i utsagnet ditt «Jeg var førstemann til å snakke om Palestina når Israel ble angrepet for jeg har kunnskap» 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. mai #2157 Del Skrevet 29. mai Olivia100 skrev (14 timer siden): Hun er så uspiselig. Tenk å klare å få folkemordet i Gaza til å handle om seg selv… 🤮🤮🤮 Kjent Benedicte Haugaard stil. Alt, absolutt alt her i verden handler om henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 30. mai #2158 Del Skrevet 30. mai Ååh, angrer på at jeg kikket innom snappen hennes! Provoserer hun med vilje? En lang snap om at hun har mulighet til å beholde hytte og båt, mens de holder på å bygge hus? Skjer? Finnes det ingen grenser for denne dama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 30. mai #2159 Del Skrevet 30. mai Unodostrez skrev (2 timer siden): Ååh, angrer på at jeg kikket innom snappen hennes! Provoserer hun med vilje? En lang snap om at hun har mulighet til å beholde hytte og båt, mens de holder på å bygge hus? Skjer? Finnes det ingen grenser for denne dama? Ikke første gang hun har kommet med det, minst en gang i uka det temaet blir tatt opp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 31. mai #2160 Del Skrevet 31. mai Multicopy skrev (6 timer siden): Ikke første gang hun har kommet med det, minst en gang i uka det temaet blir tatt opp Sier hvor fattig hun er. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå