Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Multicopy skrev (17 minutter siden):

Etter lovverket så skal det det ja, så B bryter loven til en hver tid sådan

Men vet vi hvordan de har fått kjøpt huset? Er det avslag fordi de skal legge det mer frem på SoMe? Skal det brukes som ett visnings objekt? Noen andre her som har mer greie på reglene rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Unodostrez

Kopiert fra  Adsales.no 

http://Www.adsales.no 

Benedicte er kjent for sine sterke og tydelige meninger om ulike temaer. Det være seg kvinnehelse, eksponering av barn eller andre viktige debatter som er aktuelle. Som influenser er Benedicte hardtarbeidene og skildrer en hverdag som både livsstilsinfluencer men også mer business og gründersiden ved det å drive bedrift. 

Da lurer jeg meg på: Hva mener Haugaard om eksponering? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (12 timer siden):

Kopiert fra  Adsales.no 

http://Www.adsales.no 

Benedicte er kjent for sine sterke og tydelige meninger om ulike temaer. Det være seg kvinnehelse, eksponering av barn eller andre viktige debatter som er aktuelle. Som influenser er Benedicte hardtarbeidene og skildrer en hverdag som både livsstilsinfluencer men også mer business og gründersiden ved det å drive bedrift. 

Da lurer jeg meg på: Hva mener Haugaard om eksponering? 

Har aldri hatt inntrykk av at hun ikke eksponerer barn. Hun legger jo ut mer bilder og filmer enn de fleste. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
Jolanda skrev (2 timer siden):

Har aldri hatt inntrykk av at hun ikke eksponerer barn. Hun legger jo ut mer bilder og filmer enn de fleste. 

Haha ja, og da blir beskrivelsen som ligger ute hos adsales veldig merkelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
Jolanda skrev (På 7.4.2024 den 11.29):

Sikkert skrevet den gangen hun ikke hadde barn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 6.4.2024 den 14.01):

Men vet vi hvordan de har fått kjøpt huset? Er det avslag fordi de skal legge det mer frem på SoMe? Skal det brukes som ett visnings objekt? Noen andre her som har mer greie på reglene rundt dette?

Hvis det er sånn altså, MEN!

Vi alle vet at B ikke gjør noe gratis, så ved å ha huset som visningshus og reklamere med at hun skal det som et visningshus så SKAL huset markeres som reklame. Både da og senere da det går under reklame så fort hun har fått en betaling for der eller andre produkter osv

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Multicopy skrev (11 minutter siden):

Hvis det er sånn altså, MEN!

Vi alle vet at B ikke gjør noe gratis, så ved å ha huset som visningshus og reklamere med at hun skal det som et visningshus så SKAL huset markeres som reklame. Både da og senere da det går under reklame så fort hun har fått en betaling for der eller andre produkter osv

Jeg har høflig spurt henne 2 ganger men ikke fått svar🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (14 minutter siden):

Jeg har høflig spurt henne 2 ganger men ikke fått svar🙈

Å da vet du svaret 😂 Hun tror hun kan lure alle, men luftslottet raser nok en dag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multicopy skrev (3 minutter siden):

Å da vet du svaret 😂 Hun tror hun kan lure alle, men luftslottet raser nok en dag

Men kan man melde dette inn eller er det andre regler nå siden hun ikke bor i Norge? Jeg spør fordi jeg kan ikke nok rundt dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Men kan man melde dette inn eller er det andre regler nå siden hun ikke bor i Norge? Jeg spør fordi jeg kan ikke nok rundt dette

Hun bor fortsatt i Norge, så det bør det helt klart.. Ligger link på side 105 eller 106

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Da legger hun ut en story, der hun sier hun glemte det, og kritiserer brukerne her på forumet. For «det er bare å sende henne en melding og minne henne på å merke» Yeah right 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser B snakker om alle klærne sine. Trist å se hun banne foran ungene😔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel solgt huset nå da, må leke litt ekte influencer med å grine på some og dra det ut..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir flau av disse indluenserene som skal sanke oppmerksomhet på det viset.

Minner meg om ei gammel skolevenninne som plutselig la ut bilde av ei sykeseng, og ved kommentarer så ville hun ikke prate om det. 

Blir for dumt..

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktusen skrev (23 timer siden):

Blir flau av disse indluenserene som skal sanke oppmerksomhet på det viset.

Minner meg om ei gammel skolevenninne som plutselig la ut bilde av ei sykeseng, og ved kommentarer så ville hun ikke prate om det. 

Blir for dumt..

Hvor lenge skal hun koke suppe på den grininga si? Jada, du har solgt det huset..etter gud vet hvor mange forsøk..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 timer siden):

Hvor lenge skal hun koke suppe på den grininga si? Jada, du har solgt det huset..etter gud vet hvor mange forsøk..

Er det «bare» dette?..😅🤷‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper det er mye følelser rundt flyttinga til Spania og. Luftslott har en tendens til å skape usikkerhet og det kan skape mange motstridende følelser. Spesielt nå som drømmen til bestisen der nede (Belinda) sprakk.

Kanskje tanken om hva annet Belinda lyver om har slått Benedicte?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sykt lyst til å ta kurset til hun og Belinda. Jeg og vil manifestere som er årets trend. 

Endret av hudorm1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

evybergen skrev (13 timer siden):

Er det «bare» dette?..😅🤷‍♀️

Jepp, det er kun dette🤣🤣

…hvor mange selger ikke hus hver dag?🫠

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (32 minutter siden):

Jepp, det er kun dette🤣🤣

…hvor mange selger ikke hus hver dag?🫠

Men det er jo verdens beste sted, med verdens beste beliggenhet! 

Jeg orker ikke 😭😭😭😭

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...