Multicopy Skrevet 31. mars 2024 #2101 Del Skrevet 31. mars 2024 pusen56 skrev (På 30.3.2024 den 19.48): Reagerer på at hun sier hun kan få sobril av venninnen på åpen snapchat kanal! Bryr meg ikke om hva hun gjør privat, men hvorfor MÅ hun si det offentlig og fremme det som «greit» når det faktisk kan vær straffbart? Fordi hun mener at hun kan gjøre som hun ønsker og vil, uten konsekvenser. Hun dropper «reklame» på svært mye, men hun får ikke noen konsekvenser mens andre gjør det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 31. mars 2024 #2102 Del Skrevet 31. mars 2024 Korsihalsen skrev (På 19.12.2023 den 23.56): Arkitekt burde hun hatt med ja 😄 Luftslott -arkitekt og sort belte i selvskryt 😆 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 31. mars 2024 #2103 Del Skrevet 31. mars 2024 Imblar skrev (På 26.3.2024 den 11.25): Siste story på IG bryter vel med alkoholloven, når det er reklame for Influencer Pro, tar frem et glass, og sier at hun unner seg et glass vin? Når jeg ser dette bildet pluss info om redusert pris på influenser pro, kjenner jeg at jeg får kjempelyst å gå det kurset å bli akkurat som henne. NOT😆 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 1. april 2024 #2104 Del Skrevet 1. april 2024 Omfg!!! Hun der driver et «proff» kurs i hvordan drive sosiale medier på en proff måte - liksom …….. 😳 og det hun gjør er å gå i forsvar fullstendig dersom hun får kritikk (sobril f eks, eller brudd på alkoloven) henge ut andre influencere for å fremme seg selv (oscar westerlin nå) og svare frekt og «tøffe seg» ovenfor kritiske kommentarer 😳 Det er flaut å se på!! Hun fremstår jo ekstremt UPROFF 😵 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 1. april 2024 #2105 Del Skrevet 1. april 2024 Vintermåne skrev (1 time siden): Omfg!!! Hun der driver et «proff» kurs i hvordan drive sosiale medier på en proff måte - liksom …….. 😳 og det hun gjør er å gå i forsvar fullstendig dersom hun får kritikk (sobril f eks, eller brudd på alkoloven) henge ut andre influencere for å fremme seg selv (oscar westerlin nå) og svare frekt og «tøffe seg» ovenfor kritiske kommentarer 😳 Det er flaut å se på!! Hun fremstår jo ekstremt UPROFF 😵 Enig! Oscar W er ute på livet, og det kan man mene mye om, men at hun forteller åpent at hun kan få sobril av venninner er noe annet. Hun fremstår som ei som ikke tåler kritikk What so ever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 1. april 2024 #2106 Del Skrevet 1. april 2024 Unodostrez skrev (35 minutter siden): Enig! Oscar W er ute på livet, og det kan man mene mye om, men at hun forteller åpent at hun kan få sobril av venninner er noe annet. Hun fremstår som ei som ikke tåler kritikk What so ever. Ja, det er faktisk helt utrolig…….. nå en «forsvarstale» om at hun alltid tar med begge sider av en sak - og poster når hun får kritiske kommentarer (hun er jo utdannet journalist må vite 🤪) - hun bare glemte å nevne at når hun legger ut kritiske kommentarer gjør hun det for å hevde seg selv, kunne forsvare seg og svare frekt på disse - hun tar ALDRI kritikk på en konstruktiv måte og tenker seg om - hun bruker det kun for å kunne snakke nedsettende og belærende/besserwisser til de som er kritiske 🙄🙄 Hun er sikkert en kjempegod journalist 🤡 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 1. april 2024 #2107 Del Skrevet 1. april 2024 Hva Oscar W foretar seg på sine kanaler er jo heller ingen god unnskyldning for egne, elendige avgjørelser. Det er ikke greit at hun publiserer at hun blander alkohol og Sobril, bare fordi det finnes influensere som gjør verre ting. Whataboutism. Å prøve å pakke inn denne fadesen i at "vi må kunne snakke om psykisk helse" er faktisk helt.... 🤯 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 1. april 2024 #2108 Del Skrevet 1. april 2024 FruJohansen skrev (24 minutter siden): Hva Oscar W foretar seg på sine kanaler er jo heller ingen god unnskyldning for egne, elendige avgjørelser. Det er ikke greit at hun publiserer at hun blander alkohol og Sobril, bare fordi det finnes influensere som gjør verre ting. Whataboutism. Å prøve å pakke inn denne fadesen i at "vi må kunne snakke om psykisk helse" er faktisk helt.... 🤯 Pluss at Oscar westerlin har vel aldri prøvd å fremstå som noe forbilde heller . Ikke fulgt han mye . Men ikke sett han tråkke ned andre for å hevde seg selv . Det Benedikte driver med her er gashlighting. Tåkelegger seg selv ved å sette spotten på en annen . 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 5. april 2024 #2109 Del Skrevet 5. april 2024 Da var det vell brudd på alkohol loven igjen fra fra frøken B… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 5. april 2024 #2110 Del Skrevet 5. april 2024 mumrikk1 skrev (8 timer siden): Da var det vell brudd på alkohol loven igjen fra fra frøken B… Ikke bare en gang i dag, men flere ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. april 2024 #2111 Del Skrevet 5. april 2024 Multicopy skrev (15 minutter siden): Ikke bare en gang i dag, men flere ganger! Meld inn folkens 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 5. april 2024 #2112 Del Skrevet 5. april 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Meld inn folkens Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. april 2024 #2113 Del Skrevet 5. april 2024 Multicopy skrev (15 minutter siden): Har du link? https://www.forbrukertilsynet.no/send-tips Jeg tror du kan melde her. De sender den videre til rett sted. Kan være andre her vet om en annen link 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. april 2024 #2114 Del Skrevet 5. april 2024 100% at de har en avtale på det huset der, for å få råd til å kjøpe det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 6. april 2024 #2115 Del Skrevet 6. april 2024 1- er Belinda-Benedicte samarbeidet allerede ikke-eksisterende? Ikke så match som de utga seg for å være? 2- jeg opplever Benedicte som lite troverdig. Vet ikke helt grunnen, men føler at det meste er fake og på liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 6. april 2024 #2116 Del Skrevet 6. april 2024 Å nå skal hun plutselig starte eiendoms selskap der nede. For av henne ville jeg så absolutt kjøpt hus av. 🤣🤦♀️Hu må jo være ekstremt god til å snakke for seg og lyve. Eller så m jo de som starter samarbeid med den dama være totalt blinde. 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 6. april 2024 #2117 Del Skrevet 6. april 2024 veslemy2006 skrev (1 time siden): Å nå skal hun plutselig starte eiendoms selskap der nede. For av henne ville jeg så absolutt kjøpt hus av. 🤣🤦♀️Hu må jo være ekstremt god til å snakke for seg og lyve. Eller så m jo de som starter samarbeid med den dama være totalt blinde. Skal hun virkelig det? Jeg tenker at de har kjøpt et hus som de har fått avslag på, fordi huset brukes til visning på de andre boligene. Kanskje hun har en deal med å være et mellomledd og skaffe kunder via sosiale medier. Men at hun sier hun skal selge eiendommer, tror jeg ingenting på. Jeg får altså en skikkelig shady business- følelse av henne. Syns det er så sykt «show off» at jeg blir kvalm. Sitte og gråte på kamera fordi hun «plutselig» forstår hvor mye hun har oppnådd? OMG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 6. april 2024 #2118 Del Skrevet 6. april 2024 Unodostrez skrev (23 minutter siden): Skal hun virkelig det? Jeg tenker at de har kjøpt et hus som de har fått avslag på, fordi huset brukes til visning på de andre boligene. Kanskje hun har en deal med å være et mellomledd og skaffe kunder via sosiale medier. Men at hun sier hun skal selge eiendommer, tror jeg ingenting på. Jeg får altså en skikkelig shady business- følelse av henne. Syns det er så sykt «show off» at jeg blir kvalm. Sitte og gråte på kamera fordi hun «plutselig» forstår hvor mye hun har oppnådd? OMG. 100%. Det blir et "pyramidespill". Mest sannsynlig har Belinda vervet Benedicte, nå skal Benedicte verve andre. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. april 2024 #2119 Del Skrevet 6. april 2024 hudorm1 skrev (1 time siden): 100%. Det blir et "pyramidespill". Mest sannsynlig har Belinda vervet Benedicte, nå skal Benedicte verve andre. Om dette huset de har kjøpt er noe de har fått kjøpt billigere fordi det skal brukes som ett hus for visning. Skal da all filming i huset merkes reklame? Tenker uansett hva som filmes? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 6. april 2024 #2120 Del Skrevet 6. april 2024 elskersommer skrev (9 minutter siden): Om dette huset de har kjøpt er noe de har fått kjøpt billigere fordi det skal brukes som ett hus for visning. Skal da all filming i huset merkes reklame? Tenker uansett hva som filmes? Etter lovverket så skal det det ja, så B bryter loven til en hver tid sådan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå