Korsihalsen Skrevet 3. februar #2001 Del Skrevet 3. februar (endret) hudorm1 skrev (4 timer siden): Skal vi se: Ja, det var nesten 20k da: 😅 Endret 3. februar av Korsihalsen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 3. februar #2002 Del Skrevet 3. februar GulleGull skrev (5 timer siden): Lært seg å overdrive om ikke annet👍🏻 Å der har hun den perfekt læremester i Benedicte 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 4. februar #2003 Del Skrevet 4. februar GulleGull skrev (På 3.2.2024 den 17.28): Lært seg å overdrive om ikke annet👍🏻 Jeg følger henne og hun har vært åpen om at hun slettet mange følgere som hadde kommet inn fra Latin Amerika osv fordi hun ville ha Skandinaviske følgere siden hun skriver norsk. Tipper at hun hadde 20 000 følgere når dette ble postet, det er jo en rimelig enkel ting å ta noen på så ingen vits i å lyve🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. februar #2004 Del Skrevet 4. februar (endret) Cornett skrev (På 2.2.2024 den 22.18): Og når hun snakker om ræl fra europris! Noen må få hu der nedpå litt. Blir så forbanna! Mange kan ikke kjøpe alt på eksklusive butikker. Tror egentlig ikke at hun har råd heller🤮 Samtidig så holder Sophie Stray Spetalen (faren er mangemillionær, Sophie var ferdig med Vgs i fjor og kom inn på juss-studiet, men venter til høsten med studier for å bruke dette året til å satse på musikk, synger bl.a med Alan Walker) på å innrede den nye leiligheten sin , bor hjemme med foreildrene så første gang i egen bopel, og viser stolt frem innredningen, bl.a ei hylle der hun selv sier at det meste er fra Europris og Nille Så Europris og Nille er mer enn bra nok for datteren til Spetalen, men ikke for Benedicte 🙄 Endret 4. februar av skruf 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 4. februar #2005 Del Skrevet 4. februar moncabang skrev (20 minutter siden): Jeg følger henne og hun har vært åpen om at hun slettet mange følgere som hadde kommet inn fra Latin Amerika osv fordi hun ville ha Skandinaviske følgere siden hun skriver norsk. Tipper at hun hadde 20 000 følgere når dette ble postet, det er jo en rimelig enkel ting å ta noen på så ingen vits i å lyve🙄 8000 latinos? Ja vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 4. februar #2006 Del Skrevet 4. februar Korsihalsen skrev (2 minutter siden): 8000 latinos? Ja vel. Åh herlighet, det var jo veldig bokstavelig da. Jeg husker jo ikke hvor alle var fra, dette var jo bare et eksempel. Jeg husker selv at hun hadde over 20 000 jeg, så jeg vet at det ikke er løgn. Dette bildet som Benedicte har delt har vært der lenge, mye kan skje i løpet av et par år uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusen56 Skrevet 8. februar #2007 Del Skrevet 8. februar Siste snapstoryen… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. februar #2008 Del Skrevet 8. februar pusen56 skrev (25 minutter siden): Siste snapstoryen… Hun er vel blitt en smule stormannsgal? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 8. februar #2009 Del Skrevet 8. februar elskersommer skrev (3 timer siden): Hun er vel blitt en smule stormannsgal? Blitt en smule?? Hun har vel vært veeeeldig stormannsgal lenge! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 10. februar #2010 Del Skrevet 10. februar Altså, det er fascinerende. Jeg klarte ikke motstå fristelsen, og sjekket frøkna sin snap. Hun mener de hadde hundrevis av deltakere på kurset sitt (Belinda/Benedicte), hundrevis! Nytt kurs torsdag! Her lærer man alt man trenger for å oppnå det de har oppnådd. Så, hva er den andre businessen til Benedicte? Den trenger man da ikke? Ta kurset til 649, du trenger ikke Influencerpro eller hva det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemy Skrevet 10. februar #2011 Del Skrevet 10. februar Unodostrez skrev (11 timer siden): Altså, det er fascinerende. Jeg klarte ikke motstå fristelsen, og sjekket frøkna sin snap. Hun mener de hadde hundrevis av deltakere på kurset sitt (Belinda/Benedicte), hundrevis! Nytt kurs torsdag! Her lærer man alt man trenger for å oppnå det de har oppnådd. Så, hva er den andre businessen til Benedicte? Den trenger man da ikke? Ta kurset til 649, du trenger ikke Influencerpro eller hva det heter? Ene snappen hun la ut sto det at det var 102 stk eller noe som så på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 11. februar #2012 Del Skrevet 11. februar Denne ranten hvor hun sier hun ikke ønsker å være kjendis😂 Det må være dagens vits!! 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. februar #2013 Del Skrevet 11. februar Tråden er ryddet for krenkende innhold. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 14. februar #2014 Del Skrevet 14. februar Influenserkurs på avbetaling, hvorfor ikke! 649kr for noe man faktisk kan lære gratis på YouTube, hvis man gidder.... Verden vil bedras! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. februar #2015 Del Skrevet 14. februar (endret) Hvem tar dette kurset hennes? Er det bare unge jenter tro? Hva koster kurset igjen? Endret 14. februar av Bibbi_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 14. februar #2016 Del Skrevet 14. februar Bibbi_ skrev (53 minutter siden): Hvem tar dette kurset hennes? Er det bare unge jenter tro? Hva koster kurset igjen? Er nok mange eldre damer også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 15. februar #2017 Del Skrevet 15. februar hudorm1 skrev (19 timer siden): Influenserkurs på avbetaling, hvorfor ikke! 649kr for noe man faktisk kan lære gratis på YouTube, hvis man gidder.... Verden vil bedras! Herremin hvor drøy hun og Belinda er. Tenk å lure de som dessverre ikke har fått utleverte de skarpeste knivene i skuffen til å kjøpe en slikt kurs? De eier ikke skamvett disse to. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 15. februar #2018 Del Skrevet 15. februar hudorm1 skrev (19 timer siden): Influenserkurs på avbetaling, hvorfor ikke! 649kr for noe man faktisk kan lære gratis på YouTube, hvis man gidder.... Verden vil bedras! Fint det, så a mor får fylt opp enda mer hamsterkinn 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 15. februar #2019 Del Skrevet 15. februar Den instagramkontoen til kjæresten.. er det bare jeg som stusser på disse videoene han legger ut? Det er jo...kleint? Og ikke morsomt? 🧐 Og er det noen kommentarer jeg går glipp av her, i dette kommentarfeltet Benedicte refererer til? Det er jo bare hun og Belinda typ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 16. februar #2020 Del Skrevet 16. februar For en måte B svarer følgerne sine på. Det er så kvalmt!!! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå