Bibbi_ Skrevet 1. februar #1981 Del Skrevet 1. februar Villemy skrev (21 timer siden): Jeg skjønner ikke. Det skrytes av å være suksessfull og at pengene tikker inn. Likevel så er det tigging både her og der. Nå ønskes det å komme i kontakt med noen som kan kjøre flyttelass ned til Spania. Da er set vel bare å kontakte et firma som kjører flyttelass nedover i Europa?! Det tilbys penger eller bytte av tjenester, høres ut som man vil gjøre det svart eller få det sponset eller til sterkt redusert pris (hvis man leser mellom linjene). Var det hun som tidligere la ut at et firma ønsket content i hennes kanaler mot 2 kg sukker? Da var det snakk om prisen på hennes arbeid, men når det er motsatt? Da er det ikke så viktig. BH liker å fremstå rik og suksessfull . I virkeligheten er hun nok ikke noen av delene. Hun tigger etter samarbeid og sponsorer støtt, og liker å late som hun har ræ.. full av penger. Sjekker man er (det var i hvertfall) det til og med mye lån på bilen. Mulig de har byttet nå bil nå, følger ikke BH lenger. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 1. februar #1982 Del Skrevet 1. februar Bibbi_ skrev (1 time siden): BH liker å fremstå rik og suksessfull . I virkeligheten er hun nok ikke noen av delene. Hun tigger etter samarbeid og sponsorer støtt, og liker å late som hun har ræ.. full av penger. Sjekker man er (det var i hvertfall) det til og med mye lån på bilen. Mulig de har byttet nå bil nå, følger ikke BH lenger. BH har et hus som det er mye lån på og en bil som er fullfinansiert. Alle som kjenner henne vet at hun later som hun har mye penger men i realiteten har hun ikke det. Flaut. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 2. februar #1983 Del Skrevet 2. februar Jeg er ganske raus når det gjelder influencere, for jeg synes noen ganger at de kritiseres for latterlige ting i jakten på å finne noe å ta de på. Men hun her må jeg innrømme jeg har vondt for å være raus med. Og de utrolige ekle og usexy klinevideoene hun lager med mannen… 🤪🤢 Like ekle som Iselin G sine. «Nå setter vi opp kamera, så kliner vi, jeg ler hysterisk og alle tenker sikkert at vi er utrolig sexy og fantastiske! De kommer til å misunne hos big time! Nei, det er ikke noe kleint eller rart med dette!!» 12 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 2. februar #1984 Del Skrevet 2. februar Og når hun snakker om ræl fra europris! Noen må få hu der nedpå litt. Blir så forbanna! Mange kan ikke kjøpe alt på eksklusive butikker. Tror egentlig ikke at hun har råd heller🤮 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 2. februar #1985 Del Skrevet 2. februar Måtte ingen falle for det kurset de lanserer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 3. februar #1986 Del Skrevet 3. februar Så det hun sier er at hun omsetter for millioner? Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 3. februar #1987 Del Skrevet 3. februar Det er noe som skurrer veldig med hun der 🤔🤔 hun har dette kurset sitt, Influencer-pro (litt av et svulmig navn forresten) - hvor hun kurser andre i å bli profesjonelle influencere (??? -regner jeg med hvertfall) hvorfor hører vi ikke om NOEN som har tatt dette kurset og blitt pro?? Ingen, som jeg har fått med meg, har blitt store influencere pga dette kurset? Hun deler ingen navn/profiler som viser at de har fått det til? Har hun noen suksess historier å vise til ang dette kurset, eller coachingen sin?? 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 3. februar #1988 Del Skrevet 3. februar "....men her sitter vi altså, med millionomsetninger og hver vår luksusvilla i Spania" 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 3. februar #1989 Del Skrevet 3. februar hudorm1 skrev (5 minutter siden): "....men her sitter vi altså, med millionomsetninger og hver vår luksusvilla i Spania" 😂 Manifestering for noen er vel å bygge luftslott og å formidle en virkelighet med store modifikasjoner🤔 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 3. februar #1990 Del Skrevet 3. februar Vintermåne skrev (1 time siden): Det er noe som skurrer veldig med hun der 🤔🤔 hun har dette kurset sitt, Influencer-pro (litt av et svulmig navn forresten) - hvor hun kurser andre i å bli profesjonelle influencere (??? -regner jeg med hvertfall) hvorfor hører vi ikke om NOEN som har tatt dette kurset og blitt pro?? Ingen, som jeg har fått med meg, har blitt store influencere pga dette kurset? Hun deler ingen navn/profiler som viser at de har fått det til? Har hun noen suksess historier å vise til ang dette kurset, eller coachingen sin?? Hun delte en hun hadde fulgt opp over lengre tid, som jeg har fått ganske mye opp på snapchat i det siste, både på egen kanal og på den mammakanalen. Husker ikke navnet. Nå var Benedicte superstolt, for denne kvinnen hadde sagt opp jobben innen helse for å satse for fullt som influencer. Jeg kjenner litt bismak der, jeg klarer ikke helt å heie på at folk sier opp samfunnsnyttige jobber for å dele at de henger opp klesvasken. 14 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 3. februar #1991 Del Skrevet 3. februar neon_sun skrev (2 timer siden): Hun delte en hun hadde fulgt opp over lengre tid, som jeg har fått ganske mye opp på snapchat i det siste, både på egen kanal og på den mammakanalen. Husker ikke navnet. Nå var Benedicte superstolt, for denne kvinnen hadde sagt opp jobben innen helse for å satse for fullt som influencer. Jeg kjenner litt bismak der, jeg klarer ikke helt å heie på at folk sier opp samfunnsnyttige jobber for å dele at de henger opp klesvasken. Enig! Tror ikke Haugaard tenker lengre enn sin egen lommebok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 3. februar #1992 Del Skrevet 3. februar hudorm1 skrev (3 timer siden): "....men her sitter vi altså, med millionomsetninger og hver vår luksusvilla i Spania" 😂 Har hun sagt det? 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 3. februar #1993 Del Skrevet 3. februar Ja, når hun skulle fortelle hvorfor vi skal joine kurset til hun og influenservenninna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 3. februar #1994 Del Skrevet 3. februar Dette var en ny influenser for meg (hun ble nevnt på Pilotfrue-tråden) og hjeeeelp for noen irriterende stories!! Som andre her har skrevet, hun sier "manifestere" hundre ganger per minutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 3. februar #1995 Del Skrevet 3. februar neon_sun skrev (5 timer siden): Hun delte en hun hadde fulgt opp over lengre tid, som jeg har fått ganske mye opp på snapchat i det siste, både på egen kanal og på den mammakanalen. Husker ikke navnet. Nå var Benedicte superstolt, for denne kvinnen hadde sagt opp jobben innen helse for å satse for fullt som influencer. Jeg kjenner litt bismak der, jeg klarer ikke helt å heie på at folk sier opp samfunnsnyttige jobber for å dele at de henger opp klesvasken. Enig- bismak på det der ja😬😬 og uansett, EN person…… trodde at detsom man driver et kurs for å få folk opp og frem som influencere, så hadde man vist fram alle som «har klart det» ved hjelp av hennes kurs - da får jo kursdeltakerne økt trafikk og hun får vist fram suksesshistoriene sine …… men jeg har aldri fått med meg at hverken hun eller noen kursdeltakere har kreditert hverandre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 3. februar #1996 Del Skrevet 3. februar (endret) Vintermåne skrev (31 minutter siden): Enig- bismak på det der ja😬😬 og uansett, EN person…… trodde at detsom man driver et kurs for å få folk opp og frem som influencere, så hadde man vist fram alle som «har klart det» ved hjelp av hennes kurs - da får jo kursdeltakerne økt trafikk og hun får vist fram suksesshistoriene sine …… men jeg har aldri fått med meg at hverken hun eller noen kursdeltakere har kreditert hverandre? Skal vi se: Ja, det var nesten 20k da: Endret 3. februar av hudorm1 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 3. februar #1997 Del Skrevet 3. februar hudorm1 skrev (9 minutter siden): Skal vi se: Ja, det var nesten 20k da: Lært seg å overdrive om ikke annet👍🏻 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 3. februar #1998 Del Skrevet 3. februar Ja- hun har jo blitt en veldig kjent influencer…… eller?? 😅😅 (ironi, jeg har aldri hørt om henne…..) https://www.equalagency.no/influencerpro i følge nettsiden så skal kursdeltakerne lære hvordan de kan få millioninntekt (med hele verden som kontor😎) som influencer …..- det må jeg virkelig si 😳😳 da er det jo kjempemerkelig at vi ikke ser mer til de som har tatt dette kurset? Og at ikke noen krediterer kurset?? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 3. februar #1999 Del Skrevet 3. februar Vintermåne skrev (2 minutter siden): Ja- hun har jo blitt en veldig kjent influencer…… eller?? 😅😅 (ironi, jeg har aldri hørt om henne…..) https://www.equalagency.no/influencerpro i følge nettsiden så skal kursdeltakerne lære hvordan de kan få millioninntekt (med hele verden som kontor😎) som influencer …..- det må jeg virkelig si 😳😳 da er det jo kjempemerkelig at vi ikke ser mer til de som har tatt dette kurset? Og at ikke noen krediterer kurset?? Dette er jo en sånn typisk amerikansk greie hvor det finnes store profiler som selger nettbaserte kurs til syke summer. Kursene har de oftest kjøpt som en grunnpakke av en eller annen influencer som selger kurset de har utviklet, med reseller rights og PLR. Så setter de sitt eget brand på det og selger videre til jenter som gjerne ønsker å vokse på sosiale medier. Det er big buisness i USA, men usikker på om Norge er stort nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 3. februar #2000 Del Skrevet 3. februar Snoker45 skrev (På 1.2.2024 den 9.12): BH har et hus som det er mye lån på og en bil som er fullfinansiert. Alle som kjenner henne vet at hun later som hun har mye penger men i realiteten har hun ikke det. Flaut. Tatt opp lån på huset og betalt ut bilen, ikke så vanskelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå