Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Gjest22 skrev (2 timer siden):

Da har de signert kontrakt på hus i Spania :) 

Jøss 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpesummen er hemmelig, men det er mye 😂 Kjent BH stil. Skryte og overdrive er jo noe av det BH kan best. Løgn kommer også langt opp på lista. 

Skjermbilde fra DT på Facebook 

Screenshot_20240127_092637_Facebook.jpg

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Kjøpesummen er hemmelig, men det er mye 😂 Kjent BH stil. Skryte og overdrive er jo noe av det BH kan best. Løgn kommer også langt opp på lista. 

Skjermbilde fra DT på Facebook 

Screenshot_20240127_092637_Facebook.jpg

I følge henne selv på Snapchat i går (eller var det Instagram, hun deler jo litt her og litt der), så kostet de rimeligste leilighetene der 7 mill. De har valgt full pakke, så den er nok vesentlig dyrere, 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Benedicte fra barndommen. Like slitsom, brautende, intens, ambisiøs og selvgod enda ser jeg.. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Jette10 said:

Husker Benedicte fra barndommen. Like slitsom, brautende, intens, ambisiøs og selvgod enda ser jeg.. 

Det virker som om det er en greie med influencere fra Drammen. Iselin Guttormsen og hun har f.eks flere like trekk i personligheten. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleMy91 skrev (1 time siden):

I følge henne selv på Snapchat i går (eller var det Instagram, hun deler jo litt her og litt der), så kostet de rimeligste leilighetene der 7 mill. De har valgt full pakke, så den er nok vesentlig dyrere, 

Joda, mulig det. Ikke skjønner jeg hvordan de har fått lån til det. Men men.

Men BH kunne sagt : "Jeg vil ikke fortelle hvor mye det koster". Men hun må slenge med : "Det er mye". I kjent BH stil må hun skryte! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (15 timer siden):

Er dette i samme nabolag som hun Belinda?

Ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To kamerater som snart er 50 år og ledere i store bedrifter i Oslo, tror også flere norske influencere blir sponset/betalt for å flytte til Spania. Det er også litt rart at alle influencere flytter til samme område? Jeg håper flere nordmenn og følgere forstår at det ikke er så lett å flytte til Spania som det ser ut som i deres kanaler. 

Benedicte påpeker at det er mange nordmenn i området, som var en årsak til at de valgte stedet. Ja, spanjolene vil jo ikke bo i en getto med bare nordmenn 😂 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (35 minutter siden):

To kamerater som snart er 50 år og ledere i store bedrifter i Oslo, tror også flere norske influencere blir sponset/betalt for å flytte til Spania. Det er også litt rart at alle influencere flytter til samme område? 

Denne Jon Olsson typen flyttet til et dyrt, men trist område (nytt) Var åpenbart sponset ifølge svensker. Han måtte bo der i ett år med daværende fru, typ.

Så ja, sånt skjer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleMy91 skrev (På 27.1.2024 den 9.40):

Hun sa vel også at siden de kjøper det første huset så vil det bli brukt til visning? Og at det derfor ble billigere? Tror det var noe sånt, men skal ikke si helt for sikkert. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Villemy skrev (31 minutter siden):

Hun sa vel også at siden de kjøper det første huset så vil det bli brukt til visning? Og at det derfor ble billigere? Tror det var noe sånt, men skal ikke si helt for sikkert. 

Stemmer det. Det skulle bli ferdig i april, men de flytter ikke før til slutten av sommeren. Og i mellomtiden vil huset bli brukt til visninger. 

Så får vi nå se da hva det blir til. Forstod det slik i et innlegg på Discord, at det er veldig mye annerledes i Spania enn i Norge angående boligkjøp. At det blir en form for innskudd, en leasing over en tid osv osv. Så ikke vet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker nitrist å flytte til en norsk koloni i Spania, og gå glipp av alt det fine med landet. Har selv bodd i Spania en del år, uten en eneste nordmann i sikte og har venner for livet i mitt andre hjemland. Sier ikke at man ikke skal ha kontakt med andre skandinaver, men man bør ha respekt for landet man flytter til og lære språk og levesett.

Gud bedre for et oppblåst ego denne dama har, fremstår utrolig usympatisk på alle vis. 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke. Det skrytes av å være suksessfull og at pengene tikker inn. Likevel så er det tigging både her og der. Nå ønskes det å komme i kontakt med noen som kan kjøre flyttelass ned til Spania. Da er set vel bare å kontakte et firma som kjører flyttelass nedover i Europa?! Det tilbys penger eller bytte av tjenester, høres ut som man vil gjøre det svart eller få det sponset eller til sterkt redusert pris (hvis man leser mellom linjene). 

Var det hun som tidligere la ut at et firma ønsket content i hennes kanaler mot 2 kg sukker? Da var det snakk om prisen på hennes arbeid, men når det er motsatt? Da er det ikke så viktig. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å gi samtykke til advokat, som kan kjøpe eiendom, betale skatt, starte selskaper og jeg vet ikke hva uten at vedkommende trenger å gi noe informasjon. 

Men å skulle bo storslått er flott gitt! Rent-to-buy i selskapets navn. Late som om en full av cash, når en ikke er det. Ikke mye classy. 

BH, BJ og Pilotfrua neste? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (1 time siden):

Tenk å gi samtykke til advokat, som kan kjøpe eiendom, betale skatt, starte selskaper og jeg vet ikke hva uten at vedkommende trenger å gi noe informasjon. 

Men å skulle bo storslått er flott gitt! Rent-to-buy i selskapets navn. Late som om en full av cash, når en ikke er det. Ikke mye classy. 

BH, BJ og Pilotfrua neste? 

Men husk at det er "familieadvokat" da :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva det er med Benedicte sitt kurs som genererer flere følgere for enkelte av de som deltar? Hva tror dere? tilfeldigheter?

For eksempel en influenser Chri….  (fra Drammen ) fikk flere tusen flere følgere av kurset hennes uten at innholdet endret se så mye. Nå etter kurset har hun stabilt 11000 ish følgere urten at det tallet endrer seg så mye 

har Benedicte en gjeng hun  betaler for å følge elevene sine?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...