Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Birdo skrev (46 minutter siden):

HVA er det som får noen til å legge ut en slik video av barnet sitt til flere titalls tusen?!🫠 Ingen, og da mener jeg virkelig INGEN, oppegående mor og far sitter å spøker sånn om intime ting barnet har funnet i skuffen, og appåtil filmer og legger ut på nettet?!

Hvor er videoen? Ser ikke på IG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mammams skrev (13 minutter siden):

Hvor er videoen? Ser ikke på IG. 

Snapchat. Følger henne ikke, men fikk hun opp på utforsk og trykket innom. Første gang på flere mnd, og blir definitivt siste🤮

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 minutt siden):

Snapchat. Følger henne ikke, men fikk hun opp på utforsk og trykket innom. Første gang på flere mnd, og blir definitivt siste🤮

Ok, da gidder jeg ikke se den. Har fjernet alle fjolle-damene med delebonanza på snap. Kommer til å bringe ut de verste sidene av dem alle! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (14 timer siden):

HVA er det som får noen til å legge ut en slik video av barnet sitt til flere titalls tusen?!🫠 Ingen, og da mener jeg virkelig INGEN, oppegående mor og far sitter å spøker sånn om intime ting barnet har funnet i skuffen, og appåtil filmer og legger ut på nettet?!

Dette fikk meg til å miste all respekt for hun. Hvem i hel.... legger ut slik og filmer og ler? Håper virkelig hun aldri blir å se slike videoer av seg selv når hun blir eldre? Dette tok virkelig kaka. Har avfulgt hun for lenge siden selv, men kom over henne på utforsk nå, og dette var virkelig ikke greit. Skal aldri støtte opp av det hun gjør, og aldri inn på snappen hennes igjen. Dette var virkelig så ikke greit mot stakkars jenta 🥵 greit å ta det opp, og snakke ned henne om det. Men aldri filme henne og la "hele verden" se det 😬

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (4 timer siden):

Dette fikk meg til å miste all respekt for hun. Hvem i hel.... legger ut slik og filmer og ler? Håper virkelig hun aldri blir å se slike videoer av seg selv når hun blir eldre? Dette tok virkelig kaka. Har avfulgt hun for lenge siden selv, men kom over henne på utforsk nå, og dette var virkelig ikke greit. Skal aldri støtte opp av det hun gjør, og aldri inn på snappen hennes igjen. Dette var virkelig så ikke greit mot stakkars jenta 🥵 greit å ta det opp, og snakke ned henne om det. Men aldri filme henne og la "hele verden" se det 😬

Hva var det som ble sagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
julie08 skrev (2 timer siden):

Barnet har tydeligvis funnet et sex leketøy i nattbordet og BH, med mannen i bakgrunnen med på «morroa» tuller og tøyser om hva barnet har funnet og lar henne prate i vei. Synes tydeligvis det var veldig morsomt 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

julie08 skrev (På 20.1.2024 den 15.47):

Bulsara skrev (På 20.1.2024 den 18.15):

Barnet har tydeligvis funnet et sex leketøy i nattbordet og BH, med mannen i bakgrunnen med på «morroa» tuller og tøyser om hva barnet har funnet og lar henne prate i vei. Synes tydeligvis det var veldig morsomt 🤮

Som skrevet her. Veldig utlevering de filmer dattera hvor hun forklarer farge og form på leketøyet, og mor spør om det kanskje er en romrakett. Dattera sier nei, mens pappan ler i bakgrunnen og sier "den får iallefall mamma til himmels" også ler de begge to. Jeg bare syntes det er så bak mål å utlevere og eksponere ungen på dette viset. Sikkert kun for å få trykk og følgere. Kommer til å blokke henne, og ikke se mer iallefall. Dette er stygt og ugreit. Håper flere gjør litt det samme. For ungene deres sin del. 

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (31 minutter siden):

Som skrevet her. Veldig utlevering de filmer dattera hvor hun forklarer farge og form på leketøyet, og mor spør om det kanskje er en romrakett. Dattera sier nei, mens pappan ler i bakgrunnen og sier "den får iallefall mamma til himmels" også ler de begge to. Jeg bare syntes det er så bak mål å utlevere og eksponere ungen på dette viset. Sikkert kun for å få trykk og følgere. Kommer til å blokke henne, og ikke se mer iallefall. Dette er stygt og ugreit. Håper flere gjør litt det samme. For ungene deres sin del. 

Det er jo bare motbydelig oppførsel av to "voksne" mennesker 🤮

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva annet kan vi egentlig forvente av noen som synes det er ok å låse barnet inn i båten for så å dra på fest?

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (2 timer siden):

Å herregud

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert gått glipp av noe, men har de kjøpt det huset i Spania som skal bygges eller bare drømmer hun? 

Hun forteller og viser det jo som det er deres og har innredet rommene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
meretekristin skrev (2 timer siden):

Jeg har sikkert gått glipp av noe, men har de kjøpt det huset i Spania som skal bygges eller bare drømmer hun? 

Hun forteller og viser det jo som det er deres og har innredet rommene.

De har ikke kjøpt. Bare drøm, drømmere, drømmest. Luftslott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når influencere har gjort det å bo i Spania til noe spesielt. Jeg har bodd i fem land. Jeg driver ikke og klyper meg selv i armen for det. Bra å være takknemlig, men dette med å flytte til Spania er trolig ment som en bevisst strategi for å lage innhold, få flere følgere og selge en drøm. «Gjør som meg, så får du dette og dette.» De får kanskje til og med betalt for å flytte. Hvem vet…

Jeg ser også mange influencere overdriver, driver med clickbait eller holder på «hemmeligheter» for å lokke oss inn på Snapchat profilen deres, etter at Isabel fortalte hvor mye hun tjente på Snapchat. Det er flere som aldri har brukt Snapchat før, som nå poster flere ganger daglig. Og tror influencere virkelig det er inspirere å se noen spise knekkebrød eller dadler? De får jo helt normale ting til å virke spesielle. 

Noen av disse influencerne har null utdannelse og jobberfaring. Da går man glipp av mye. Er planen å leve på dette til de blir besteforeldre? 

Endret av Marihone
skrivefeil
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er produktene fra Cosmed Beauty like bra som hun sier? Gikk på en skikkelig smell der i helgen, fordi jeg har uren hud, og huden hennes ble mye bedre av Cosmed Beauty sine produkter. Redd jeg gikk rett i fella. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skulle forteller alt etter møtet med advokat og megler i går men vi hørte ingenting:-) Er meget spent på om de klarer å finansiere dette kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleMy91 skrev (10 timer siden):

Er produktene fra Cosmed Beauty like bra som hun sier? Gikk på en skikkelig smell der i helgen, fordi jeg har uren hud, og huden hennes ble mye bedre av Cosmed Beauty sine produkter. Redd jeg gikk rett i fella. 

Ekseption er bra produkter, brukt de i flere år😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vedder på at det kommer en teit unnskyldning på hvorfor de har ombestemt seg ang Spania. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleMy91 skrev (12 timer siden):

Jeg ble en smule påvirket for 1 1/2 år siden på disse produktene, og de er faktisk veldig gode! Merker stor forskjell på huden de periodene jeg ikke er flink med hudpleie. Hun får nok en del hjelp av annen hudpleie (salong) også, men produktene er gode 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (9 timer siden):

Vedder på at det kommer en teit unnskyldning på hvorfor de har ombestemt seg ang Spania. 

Sikkert fordi «drømmehuset» i Norge er til salgs igjen 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 24.1.2024 den 9.43):

Da har de signert kontrakt på hus i Spania :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...