Avvisningsnavn Skrevet 31. oktober 2023 #1841 Del Skrevet 31. oktober 2023 rundtfingern skrev (1 time siden): Jeg bare genuint lurer på hvorfor hun har personlig assistent? Klarer hun ikke bestille foodora selv? Å trekke inn «Palestina og andre verdensproblemer» i det greiene der.. Jeg har ikke ord. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 31. oktober 2023 #1842 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Jeg hadde brukt lengre tid på å be noen bestille Foodora for meg enn å gjøre det selv… Endret 31. oktober 2023 av Imblar Skrivefeil… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 31. oktober 2023 #1843 Del Skrevet 31. oktober 2023 Interessant klesstil for tiden, får Matrix vibber 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 1. november 2023 #1844 Del Skrevet 1. november 2023 Får litt Karl fra Karl&co vibber av dama. Ingen over, ingen ved siden av. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 1. november 2023 #1845 Del Skrevet 1. november 2023 Avvisningsnavn skrev (21 timer siden): Å trekke inn «Palestina og andre verdensproblemer» i det greiene der.. Jeg har ikke ord. Du fikk ikke med deg når hun satt i Spania å presset på med tårer for å høste sympati, pga krigen i Gaza? Det var kleint og oste at hun ville høste oppmerksomhet pga en krig hun ikke har noen tilknytning til. Akkurat som hun brukte Ukraina i sin tid 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avvisningsnavn Skrevet 1. november 2023 #1846 Del Skrevet 1. november 2023 Multicopy skrev (4 minutter siden): Du fikk ikke med deg når hun satt i Spania å presset på med tårer for å høste sympati, pga krigen i Gaza? Det var kleint og oste at hun ville høste oppmerksomhet pga en krig hun ikke har noen tilknytning til. Akkurat som hun brukte Ukraina i sin tid Jo, jeg så det… Jeg synes det er flott at personer bruker sine plattformer til å nå ut til folk for å få dem/oss til å våkne. Men det vekker så enormt ubehag når det går fra dét til å bruke det som innhold, få fokus på seg selv (at det er personen selv som skal bli sett/anerkjent/likt/beundret).. Bruk for f ikke folkemord som salgsmessig karakterbygging eller som et usselt, nærmest bagatellmessig stikkord i beskrivelsen av assistentens oppgaver 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 2. november 2023 #1847 Del Skrevet 2. november 2023 loveless skrev (På 31.10.2023 den 19.38): Interessant klesstil for tiden, får Matrix vibber 🤭 😅😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. november 2023 #1848 Del Skrevet 2. november 2023 loveless skrev (På 31.10.2023 den 19.38): Interessant klesstil for tiden, får Matrix vibber 🤭 Jeg får harry-vibber. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haloman Skrevet 2. november 2023 #1849 Del Skrevet 2. november 2023 Trodde hun hadde kledd seg ut som Trinity fra The Matrix i en eller annen Halloween-sammenheng jeg 🤐 I dag er det hulking og gråting på story.. Kan ikke noe for det, men det blir så latterlig å se for seg hvordan hun stiller opp mobilen, gjør den klar for opptak, sitter og maner frem tårer, "der kommer tårene!" og trykker på record, og så sitte der og skape seg på kamera 😑 Vi er vel mange som har felt tårer i ren fortvilelse og sinne over det som skjer i Israel/Hamas-konflikten. Det er flott at man bryr seg, og det er også fint å påvirke andre til å bry seg. Men den måten der med grining på kamera blir bare helt tåpelig i mine øyne.. om noe, så svekker det bare troverdigheten.. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 2. november 2023 #1850 Del Skrevet 2. november 2023 Nei fy faen, story hvor hun sitter og gråter. Og neste story der hun skriver at hun vil bare skrike av glede men skriker av maktesløshet😂 Jeg ler HØYT. Hun har ikke vist noen som helst tegn til «nummenhet» som hun selv skriver på denne jobbreisen. Igår lå hun og hadde terapeutisk spa og svømte ute i oppvarmet basseng. Skriver at om denne avtalen går i box så skal hun innom Hermès. Hadde hun VIRKELIG brydd seg så mye som hun skal få følgerskaren sin til å tro hadde hun donert alle pengene hun vil bruke på materialistiske ting til seg selv, til å donere til barna i Palestina. Nei veit du hva, denne damen her er faktisk narsissist spør du meg. 22 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. november 2023 #1851 Del Skrevet 2. november 2023 Møffins skrev (38 minutter siden): Nei fy faen, story hvor hun sitter og gråter. Og neste story der hun skriver at hun vil bare skrike av glede men skriker av maktesløshet😂 Jeg ler HØYT. Hun har ikke vist noen som helst tegn til «nummenhet» som hun selv skriver på denne jobbreisen. Igår lå hun og hadde terapeutisk spa og svømte ute i oppvarmet basseng. Skriver at om denne avtalen går i box så skal hun innom Hermès. Hadde hun VIRKELIG brydd seg så mye som hun skal få følgerskaren sin til å tro hadde hun donert alle pengene hun vil bruke på materialistiske ting til seg selv, til å donere til barna i Palestina. Nei veit du hva, denne damen her er faktisk narsissist spør du meg. 👍👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 2. november 2023 #1852 Del Skrevet 2. november 2023 Her stod tv’en på i bakgrunnen på kanal Fem og så kom programmet «Alle elsker camping» og rett etter innslag om Snefrid og Erik med kattene dukket førstegangscamperne Benedicte og Fredrik opp som skulle på glamping. Har med seg varebil med møbler og masse stæsj. Måtte ha hjelp av en spanjol for å få opp teltet… Underholdning på Rampton camping der altså.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 8. november 2023 #1853 Del Skrevet 8. november 2023 Seriegründer faktisk 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 8. november 2023 #1854 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg skjønner hva hun prøver å si, men det hun faktisk skriver er at hun (også) lærer hvordan andre kan gjøre det samme som henne. Å lære noe og å lære BORT noe er to forskjellige ting. Kanskje mer synlig i engelsk tale der man har to ulike ord for dette; learn og teach. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
..........! Skrevet 8. november 2023 #1855 Del Skrevet 8. november 2023 Kan noen som kan det forklare hvordan hun kan ha tre selskap og fem bedrifter? Har forsøkt å se på Proff hvilken selskap det dreier seg om, men finner bare et AS. Equal agency er inaktivt og det andre ser ut som små aksjeposter. Lurer oppriktig på om det er bløff eller om det er jeg som er fryktelig dårlig å søke. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8. november 2023 #1856 Del Skrevet 8. november 2023 Hva er forskjellen på selskap og bedrift? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 8. november 2023 #1857 Del Skrevet 8. november 2023 4 hours ago, FruJohansen said: Jeg skjønner hva hun prøver å si, men det hun faktisk skriver er at hun (også) lærer hvordan andre kan gjøre det samme som henne. Å lære noe og å lære BORT noe er to forskjellige ting. Kanskje mer synlig i engelsk tale der man har to ulike ord for dette; learn og teach. Hehe, det sprang meg i øynene også! 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 8. november 2023 #1858 Del Skrevet 8. november 2023 Lauder skrev (9 timer siden): Seriegründer faktisk 😅 ..........! skrev (5 timer siden): Kan noen som kan det forklare hvordan hun kan ha tre selskap og fem bedrifter? Har forsøkt å se på Proff hvilken selskap det dreier seg om, men finner bare et AS. Equal agency er inaktivt og det andre ser ut som små aksjeposter. Lurer oppriktig på om det er bløff eller om det er jeg som er fryktelig dårlig å søke. Kun et AS registrert på henne. hva er forskjell på hennes selskaper og bedrifter ? 😅 Snublefot62 skrev (4 timer siden): Hva er forskjellen på selskap og bedrift? Akkurat det lurer jeg også på 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 8. november 2023 #1859 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg ble så stressa av å se henne hjelpe med pizza. Det der så rart ut , og hun andre virka ikke helt glad i å få hjelp 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 9. november 2023 #1860 Del Skrevet 9. november 2023 Sinna fordi det er byggeplass i nabolaget og da får ikke hun jobbet og spilt inn samarbeid? Seriøst? Hun fremstår dessverre ikke veldig sympatisk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå