Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Minombre skrev (39 minutter siden):

Stakkars…. 

IMG_1375.jpeg

Billig-rens? Forrige uke var det at siden hun ankom Spania så var det eneste hun brukte i ansiktet solkrem, i påvente av denne fantastiske hudpleieserien hennes….

Det finnes faktisk veldig mange bra hudpleieseirer/merker som ikke er «billigdritt», de bor ikke langt unna et apotek, der har de helt sikkert noe som er bra. De har bil og kan kjøre inn til nærmeste by og oppsøke et parfymeri,

Familien/vennene som kom fra Norge kunne tatt med denne dyrebare hudpleieserien hennes🤷🏼‍♀️ 

Hun er i Spania liksom, og har vært der ei stund nå, hun er ikke i et lite afrikansk land med dårlig infrastruktur der posten blir levert med et esel.

Hva er problemet? 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minombre skrev (3 timer siden):

Stakkars…. 

IMG_1375.jpeg

Å nei, kriiiiise. 😂 Ska vi se...nope, null sympati Benedicte.  Det finnes større problemer i verden. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et bevis på at hun driver med falsk reklame om de hudproduktene sine. Hun har sittet og klaget over tørr hud, når man tydelig ser hun har rester av foundation i ansiktet. Og beviset er når hun skal snakke om at hun har fått linjer under øynene pga. superhudkremene hennes står fast i tollen. Man ser tyyydelig at hun har sminkerester i linjene. Sikkert sovnet med sminke fra fyllekvelden de hadde igår. Da våkner alle opp med tørr hud! Så nei, Benedicte, det er ikke pga tollen at huden er tørr! Det er pga sminkerestene dine. Maken til utspekulert dame altså🤢 

IMG_3470.jpeg

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (På 8.10.2023 den 17.53):

🤮

IMG_1278.png

Armbåndet med H er fra Hermès og koster, som noen andre har kommentert, rundt 7 000kr. Det er ikke et spesielt eksklusivt armbånd, og godt mulig det er ekte. 

Det andre er fra Van Cleef & Arpels og er ikke ekte. Et ekte armbånd tilsvarende det på bildet koster rundt 50 tusen kroner, og det er ikke bare å kjøpe det hos en hvilken som helst gullsmed. 

Armbåndet fra Hermès bruker hun ofte, men bildet du la ut her er første og siste gang jeg har sett henne poste bilde av Van Cleef-kopien. Virker som hun faktisk har litt skamvett og skjønte fort at det ble for dumt. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123gjest skrev (8 minutter siden):

Armbåndet med H er fra Hermès og koster, som noen andre har kommentert, rundt 7 000kr. Det er ikke et spesielt eksklusivt armbånd, og godt mulig det er ekte. 

Det andre er fra Van Cleef & Arpels og er ikke ekte. Et ekte armbånd tilsvarende det på bildet koster rundt 50 tusen kroner, og det er ikke bare å kjøpe det hos en hvilken som helst gullsmed. 

Armbåndet fra Hermès bruker hun ofte, men bildet du la ut her er første og siste gang jeg har sett henne poste bilde av Van Cleef-kopien. Virker som hun faktisk har litt skamvett og skjønte fort at det ble for dumt. 

Får håpe det er litt skamvett å spore 😄 Jeg bryr meg overhode ikke om hva det hun har på seg koster, syns bare skrytingen er forferdelig! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så troverdig når man på Instagram får opp reklamen hennes for den Lavaart greia som er så fantastisk, hun som kun bruker xxx. Synes hun fremstår utrolig tilgjort og noe så til de grader usympatisk bitchy 😳

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (5 timer siden):

Nok et bevis på at hun driver med falsk reklame om de hudproduktene sine. Hun har sittet og klaget over tørr hud, når man tydelig ser hun har rester av foundation i ansiktet. Og beviset er når hun skal snakke om at hun har fått linjer under øynene pga. superhudkremene hennes står fast i tollen. Man ser tyyydelig at hun har sminkerester i linjene. Sikkert sovnet med sminke fra fyllekvelden de hadde igår. Da våkner alle opp med tørr hud! Så nei, Benedicte, det er ikke pga tollen at huden er tørr! Det er pga sminkerestene dine. Maken til utspekulert dame altså🤢 

IMG_3470.jpeg

Nei takk du. Vil ikke se ut som jeg er 50 når jeg er 30.

Hadde hun prøverør i den alderen?

Endret av Korsihalsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (13 timer siden):

Nei takk du. Vil ikke se ut som jeg er 50 når jeg er 30.

Hadde hun prøverør i den alderen?

Prøverør? Som i ivf-behandling for å bli gravid?

Begge barna er unnfanget på naturlig måte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blålilla skrev (21 timer siden):

Jeg tenner et lys for henne 🕯️

Jeg også……. 🕯️herregud- hvor teit og uaympatisk er det mulig å fremstille seg selv 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (På 20.10.2023 den 18.46):

Så troverdig når man på Instagram får opp reklamen hennes for den Lavaart greia som er så fantastisk, hun som kun bruker xxx. Synes hun fremstår utrolig tilgjort og noe så til de grader usympatisk bitchy 😳

Idag skulle den sminken brukes😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hudorm1 skrev (4 timer siden):

Sykt ydmyk.

380498560_296042793382581_6152254517297025993_n.jpg

385560102_863661261738681_7405340661358092294_n.jpg

Å kjære vene, er det faktisk noen som skriver det der? Jeg håper mine døtre absolutt ikke blir som Benedicte!!

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Å kjære vene, er det faktisk noen som skriver det der? Jeg håper mine døtre absolutt ikke blir som Benedicte!!

Akkurat det tenkte jeg også når jeg leste innlegget. Måtte alle skoleledere være smarte nok til å holde influensere langt unna elevene våre! 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (14 timer siden):

Jeg ville ikke engang tenkt meg å være i nærheten av falske mennesker og mest mine kjæreste 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare genuint lurer på hvorfor hun har personlig assistent? Klarer hun ikke bestille foodora selv?

IMG_8121.png

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundtfingern skrev (1 time siden):

Jeg bare genuint lurer på hvorfor hun har personlig assistent? Klarer hun ikke bestille foodora selv?

IMG_8121.png

😂 Du må huske at Benedicte er en rik og suksessfull kvinne, hvor alt er flott og stort. Klart du ikke har tid til å bestille foodora selv da 😂

Hun er dessverre bare pinlig å se på / høre på 🙈

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (36 minutter siden):

😂 Du må huske at Benedicte er en rik og suksessfull kvinne, hvor alt er flott og stort. Klart du ikke har tid til å bestille foodora selv da 😂

Hun er dessverre bare pinlig å se på / høre på 🙈

Merkes!😂 Det er faktisk så teit å innrømme at du er så «opptatt» at du ikke klarer å bestille take away selv😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...