Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (11 timer siden):

Han er sikkert av samma ulla...

Han fremstår som nevnt her egentlig veldig grei. Men at han holder ut med den damen der. Hun fremstår så aggressiv hele tiden. Både non verbalt og verbalt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kom jeg inn på henne på snap igjen. Og om mannen hennes får 10k følgere så får hun lov å flytte til Spania? Wtf? 😅🤣 vel vel, blir ikke like sjarmerende midtvinters der nede, selv om det ikke er som i Norge 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (På 4.10.2023 den 16.20):

Nå kom jeg inn på henne på snap igjen. Og om mannen hennes får 10k følgere så får hun lov å flytte til Spania? Wtf? 😅🤣 vel vel, blir ikke like sjarmerende midtvinters der nede, selv om det ikke er som i Norge 

Det er jo noe som selvfølgelig aldri kommer til å skje. Bare vent et par måneder nå, så endrer idyllen seg. Er i tillegg kun et enkelt forsøk på å skaffe han følgere 🙃

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritisk til at hun deler skjermbilde av hvem som har bestilt det nye produktet hennes. Hadde sendt varene rett i retur dersom min bestilling ble delt på en offentlig Instagram. 

OOOG, få minutter etter jeg skrev det over har hun slettet det. Greit med en oppklaring på om hun leser her inne … Sånn så det ut, MANGE sider. 

IMG_1604.jpeg

Endret av Plantemas
Lagt ved skjermbilde
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (22 minutter siden):

Kritisk til at hun deler skjermbilde av hvem som har bestilt det nye produktet hennes. Hadde sendt varene rett i retur dersom min bestilling ble delt på en offentlig Instagram. 

OOOG, få minutter etter jeg skrev det over har hun slettet det. Greit med en oppklaring på om hun leser her inne … Sånn så det ut, MANGE sider. 

IMG_1604.jpeg

Dette reagerte jeg og på. Ved å pause filmen, så kan vi jo se både fornavn og etternavn på de som hadde bestilt varer. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plantemas skrev (1 time siden):

IMG_1604.jpeg

Det er jo ikke lov?! Fy fader, det hadde hun fått hørt om jeg hadde vært så dum å bestilt noe av henne, og hun offentliggjorde navnet mitt. Håper noen fikk med seg dette, og tar det videre. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som fortjener minus i regnskapet er det sånne ubrukelige influensare. Minus × 10000.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (12 timer siden):

IMG_1604.jpeg

Bibbi_ skrev (10 timer siden):

Det er jo ikke lov?! Fy fader, det hadde hun fått hørt om jeg hadde vært så dum å bestilt noe av henne, og hun offentliggjorde navnet mitt. Håper noen fikk med seg dette, og tar det videre. 

Dette er brudd på personvernet. Dersom du @Plantemas har usladdet bilde fortsatt hadde jeg sendt dette til Datatilsynet som et lovbrudd.

Jeg er så lei influensere som ikke vet hva de holder på med. Og hun her skal drive opplæring av andre i tillegg…

• Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedicte er ganske naiv hvis hun tror det er så varmt og godt og alt er perfekt i Spania at hun ønsker å flytte dit permanent. Nå er hun der som turist, og det er noe helt annet enn å være fastboende. Har en bekjent som har bodd i Spania i noen år, hun  dro dit på lykke og fromme og bestemte seg for å bli værende

For det første så kan det bli ganske surt vær der fra slutten av november til februar/mars. Hus/leiligheter er ikke bygget mtp kulde, så det kan bli guffen innetemperatur. Strøm er heller ikke billig i Spania.

Spansk helsevesen er heller ikke på samme nivå som i Norge; offentlige sykehus er noe helt annet enn her, og ved sykdom/innleggelse så kommer ofte språkvansker da mange ikke er stødige i engelsk. Og Benedicte er heller ikke spansktalende. Private leger og klinikker er bedre, men det koster skjorta

Etter 12mnd så mister man også medlemskap i norsk folketrygd, selv om man er norsk statsborger. Dette kan få store ringvirkninger hvis man feks blir alvorlig syk og flytter tilbake til Norge igjen uten å være medlem av folketrygden (noe som skjedde med hun jeg kjenner som bare ble igjen i Spania)

Hun risikerer også dobbeltbeskatning; dvs må betale skatt til både Norge og Spania. Barnetrygd mister hun også 

Står endel om å flytte til utlandet her

https://melo.no/juridisk-innsikt/skatt/dette-bor-du-tenke-pa-for-du-flytter-til-utlandet/

Håper dette bare er et stunt for at mannen skal få flere følgere. Tanken på å bo fast i en villa i sol og varme er nok romantisk og forlokkende, mens realiteten er nok en helt annen. 

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (2 timer siden):

Har opptak av hele, sender til Datatilsynet.

Bra! Da håper jeg virkelig det kommer en reaksjon fra Datatilsynet.  Er så lei disse influenserene som tror lover og regler ikke gjelder dem! 

Endret av Bibbi_
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minombre skrev (21 minutter siden):

🤮

IMG_1278.png

😂 Åååå, kjære Benedicte! Jeg får vondt i ræ.. av deg. Har absolutt ingen lys på, er det helt mørkt? 

• Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (7 timer siden):

Benedicte er ganske naiv hvis hun tror det er så varmt og godt og alt er perfekt i Spania at hun ønsker å flytte dit permanent. Nå er hun der som turist, og det er noe helt annet enn å være fastboende. Har en bekjent som har bodd i Spania i noen år, hun  dro dit på lykke og fromme og bestemte seg for å bli værende

For det første så kan det bli ganske surt vær der fra slutten av november til februar/mars. Hus/leiligheter er ikke bygget mtp kulde, så det kan bli guffen innetemperatur. Strøm er heller ikke billig i Spania.

Spansk helsevesen er heller ikke på samme nivå som i Norge; offentlige sykehus er noe helt annet enn her, og ved sykdom/innleggelse så kommer ofte språkvansker da mange ikke er stødige i engelsk. Og Benedicte er heller ikke spansktalende. Private leger og klinikker er bedre, men det koster skjorta

Etter 12mnd så mister man også medlemskap i norsk folketrygd, selv om man er norsk statsborger. Dette kan få store ringvirkninger hvis man feks blir alvorlig syk og flytter tilbake til Norge igjen uten å være medlem av folketrygden (noe som skjedde med hun jeg kjenner som bare ble igjen i Spania)

Hun risikerer også dobbeltbeskatning; dvs må betale skatt til både Norge og Spania. Barnetrygd mister hun også 

Står endel om å flytte til utlandet her

https://melo.no/juridisk-innsikt/skatt/dette-bor-du-tenke-pa-for-du-flytter-til-utlandet/

Håper dette bare er et stunt for at mannen skal få flere følgere. Tanken på å bo fast i en villa i sol og varme er nok romantisk og forlokkende, mens realiteten er nok en helt annen. 

For ikke å snakke om MRSA 🫣 livredd for å bli innlagt på sykehus når jeg er i Spania

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bibbi_ skrev (11 minutter siden):

😂 Åååå, kjære Benedicte! Jeg får vondt i ræ.. av deg. Har absolutt ingen lys på, er det helt mørkt? 

Det er sjelden jeg blir kvalm av andre mennesker, men slik skryting er det dummeste og kvalmeste jeg vet om. Noe så forferdelig usjarmerende! At hun ikke blir flau?! 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (5 minutter siden):

Det er sjelden jeg blir kvalm av andre mennesker, men slik skryting er det dummeste og kvalmeste jeg vet om. Noe så forferdelig usjarmerende! At hun ikke blir flau?! 

Sikkert ikke lov å skrive her, men hun må jo være mindre intelligent. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (59 minutter siden):

Sikkert ikke lov å skrive her, men hun må jo være mindre intelligent. 

Det er hun sikkert ikke, men syns det er rart at hun som ønsker å fremstå som rik og vellykket ikke forstår hvor nyrik og trashy det fremstår å skryte sånn over materielle ting?! Jeg heier på både kvinner og menn som skaper egne arbeidsplasser og som tør å vise janteloven fingeren, men ikke på måten Benedicte gjør det på. Det er bare fælt å se på. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (45 minutter siden):

Det er hun sikkert ikke, men syns det er rart at hun som ønsker å fremstå som rik og vellykket ikke forstår hvor nyrik og trashy det fremstår å skryte sånn over materielle ting?! Jeg heier på både kvinner og menn som skaper egne arbeidsplasser og som tør å vise janteloven fingeren, men ikke på måten Benedicte gjør det på. Det er bare fælt å se på. 

Jeg synes ikke man fremstår så veldig intelligent når man hele tiden skal skryte av ting man har, og late som man er rik . 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...