Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

J_1990 skrev (8 timer siden):

På Instagram bio : «Bor i Spania med mann og barn» Yeeeeah right 😂

😂 Ser hun ikke selv hvor dumt det er å skrive det slik? Er de gift forresten? For hvis ikke, så er han strengt tatt ikke mannen hennes heller... 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (På 19.9.2023 den 10.34):

Ikke min business men hvordan i huleste har den familien råd til å leie et slikt hus. Leieprisene i Spania er jo helt hinsides og huset der (som er funkis og moderne) koster jo minst 100k i måneden 🫠

Det er ikke så fryktelig dyrt, egentlig (alt er relativt selvsagt 😂). De betaler 150 000 for 3 måneder = ca 1600kr natta, mye billigere enn de fleste hoteller med ok standard.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Hva er egentlig greia med denne dama? Hva brenner hun for annet enn materialisme og et voldsomt «jeg er forretningskvinne»-fokus. Er det DET som på en måte er hennes utg.pkt? Å inspirere andre til å tørre å satse? Hvor lenge kan hun holde på med det i tilfelle? Hun må vel snart ta et steg videre? 
Fortell. Oppriktig interessert i å forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Hva er egentlig greia med denne dama? Hva brenner hun for annet enn materialisme og et voldsomt «jeg er forretningskvinne»-fokus. Er det DET som på en måte er hennes utg.pkt? Å inspirere andre til å tørre å satse? Hvor lenge kan hun holde på med det i tilfelle? Hun må vel snart ta et steg videre? 

Hun brenner vel for å late som hun er en rik, suksessfull kvinne som har et perfekt liv med drømmemannen og barna. Brenner for at folk skal bli misunnelig på henne. No mer er det vel ikke? 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (13 minutter siden):

Hun brenner vel for å late som hun er en rik, suksessfull kvinne som har et perfekt liv med drømmemannen og barna. Brenner for at folk skal bli misunnelig på henne. No mer er det vel ikke? 

Kan vel slenge på at hun lyver/overdriver det meste.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (På 21.9.2023 den 8.52):

Ja jeg syns det ser ut som at hun ønsker misunnelse og elsker oppmerksomhet fint egen person. Det er noe patologisk over hele den dama 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig inne hu bli invitert til å bli med i bloggerne.. da når egoet ny høyder.. hun skrev at hun hadde bidratt til «et friskt pust» av hva da? Overdrivelser, løgner og fasade.. nei takk. Synes det er merkelig at folk rundt henne som kjenner henne privat også ikke synes det er flaut med alle løgnene.

Kjenner til henne fra der huk vokste opp og hun har alltid vært som hun er nå. Veldig oppmerksomhetssyk. Har forandret seg etter kjærester hu har og hva de har av interesser og har hatt ny kjæreste linet opp før det er slutt med den andre. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/21/2023 at 7:59 AM, Unodostrez said:

Jeg skjønner heller ikke greia. Nå har ikke jeg så mye innsikt i hva influensaer tjener osv., men hun har jo kun 51k følgerne (og utifra inntrykket jeg har av henne er sikkert en god porsjon kjøpt også). Virker litt lite til å kunne leve av og tillegg tjene godt nok til å kunne leve som de gjør. Hadde alt kun vært kredittkort burde det jo si stopp en dag snart også. 

Nekter å tro at det er veldig mange som har kjøpt det influenser pro kurset hennes. Å ta henne seriøst som en business woman virker som en joke for meg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (På 22.9.2023 den 18.25):

Håper virkelig inne hu bli invitert til å bli med i bloggerne.. da når egoet ny høyder.. hun skrev at hun hadde bidratt til «et friskt pust» av hva da? Overdrivelser, løgner og fasade.. nei takk. Synes det er merkelig at folk rundt henne som kjenner henne privat også ikke synes det er flaut med alle løgnene.

Kjenner til henne fra der huk vokste opp og hun har alltid vært som hun er nå. Veldig oppmerksomhetssyk. Har forandret seg etter kjærester hu har og hva de har av interesser og har hatt ny kjæreste linet opp før det er slutt med den andre. 

Synd om hun skal ødelegge det programmet. Syntes ærlig talt ikke hun fortjener mer pr når det bare går på løgner.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkars Benedicte som må bo på 5 stjerners hotell og bli vartet opp. For hu er trossalt ikke en sånn person som liker å bli vartet opp.  Og for å ikke snakke om den slitsomme piccoloen som bare gjør jobben sin.  jeg blir direkte uvell.  Til og med der klarer hu å syte og klage. Nei stakkars. Uff så trist. Mens andre har så vidt råd til mat og strøm om dagen. Fy søren er det virkelig mulig og være så høy på seg selv og ikke evne og sette pris på ting.  

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veslemy2006 skrev (13 timer siden):

Uff stakkars Benedicte som må bo på 5 stjerners hotell og bli vartet opp. For hu er trossalt ikke en sånn person som liker å bli vartet opp.  Og for å ikke snakke om den slitsomme piccoloen som bare gjør jobben sin.  jeg blir direkte uvell.  Til og med der klarer hu å syte og klage. Nei stakkars. Uff så trist. Mens andre har så vidt råd til mat og strøm om dagen. Fy søren er det virkelig mulig og være så høy på seg selv og ikke evne og sette pris på ting.  

Enig. Fy f… å uspiselig hun er i den storyen. Rett og slett motbydelig oppførsel  direkte rettet mot personer som ikke får forsvart seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå, tilbake på et hotell uten samme service som det på Ibiza så klages det jaggu meg over hvordan de som driver hotellet kunne finne på å plassere en barnefamilie med to barn og barnevogn i fjerde etasje uten heis! Så ufattelig dårlig gjort! Nei, nå savner hun den masete ansatte fra det forrige hotellet

Snakk om prinsesse-aldri-fornøyd🙄

Hun må ha en tålmodig mann… hadde jeg oppført meg sånn så tror jeg mannen min hadde blitt relativt oppgitt og ille berørt over meg og mine holdninger.. hva med å heller være takknemlig for at hun faktisk har den muligheten at hun kan være 3mnd i Spania med mann og barn, at vi lever i et land som har så rause og likestilte permisjonsordninger at de faktisk har fått denne muligheten. I mange andre land så er det ikke snakk om pappaperm,, og jeg såg nettopp en hjerteskjærende tik tok der ei nybakt mor måtte levere sin 2 uker gamle baby til daycare, for de hadde ikke økonomi til at hun var lengre hjemme med babyen, To uker!! Da er man fortsatt i barsel, evt sting etter fødsel har knapt nok løsnet, og man kan bare glemme å fullamme, om man får til å amme i det hele tatt,

Og her er Benedicte så heldig at hun har leid en fin villa i Spania i 3mnd og har muligheten til å virkelig nyte tiden familien sin, og hun klager og klager

Hele hun fremstår bitchy og utakknemlig,  

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (23 timer siden):

Og nå, tilbake på et hotell uten samme service som det på Ibiza så klages det jaggu meg over hvordan de som driver hotellet kunne finne på å plassere en barnefamilie med to barn og barnevogn i fjerde etasje uten heis! Så ufattelig dårlig gjort! Nei, nå savner hun den masete ansatte fra det forrige hotellet

Snakk om prinsesse-aldri-fornøyd🙄

Hun må ha en tålmodig mann… hadde jeg oppført meg sånn så tror jeg mannen min hadde blitt relativt oppgitt og ille berørt over meg og mine holdninger.. hva med å heller være takknemlig for at hun faktisk har den muligheten at hun kan være 3mnd i Spania med mann og barn, at vi lever i et land som har så rause og likestilte permisjonsordninger at de faktisk har fått denne muligheten. I mange andre land så er det ikke snakk om pappaperm,, og jeg såg nettopp en hjerteskjærende tik tok der ei nybakt mor måtte levere sin 2 uker gamle baby til daycare, for de hadde ikke økonomi til at hun var lengre hjemme med babyen, To uker!! Da er man fortsatt i barsel, evt sting etter fødsel har knapt nok løsnet, og man kan bare glemme å fullamme, om man får til å amme i det hele tatt,

Og her er Benedicte så heldig at hun har leid en fin villa i Spania i 3mnd og har muligheten til å virkelig nyte tiden familien sin, og hun klager og klager

Hele hun fremstår bitchy og utakknemlig,  

Hun er jo selve svaret på bitchy og utakknemlig. At han holder ut med henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamak skrev (14 timer siden):

Hun er jo selve svaret på bitchy og utakknemlig. At han holder ut med henne. 

Han er sikkert av samma ulla...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 timer siden):

Han er sikkert av samma ulla...

Synes han virker som en koselig mann jeg…..blid og smilende, varter opp Benedicte, tar ansvar fot barna, tar sin del av huslige plikter. Virker som en snill og raus mann, definitivt ikke bitcy og frekk 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Synes han virker som en koselig mann jeg…..blid og smilende, varter opp Benedicte, tar ansvar fot barna, tar sin del av huslige plikter. Virker som en snill og raus mann, definitivt ikke bitcy og frekk 

Ja det kan hende. Men da er det rart han ikke tar en prat med Benedicte. Hadde min mann oppført seg slik hun gjør, hadde jeg absolutt bedt han sette seg ned slik at vi kunne hatt en alvorsprat. For jeg hadde rett og slett blitt flau av han. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (25 minutter siden):

Ja det kan hende. Men da er det rart han ikke tar en prat med Benedicte. Hadde min mann oppført seg slik hun gjør, hadde jeg absolutt bedt han sette seg ned slik at vi kunne hatt en alvorsprat. For jeg hadde rett og slett blitt flau av han. 

Så enig i dette! Vil tippe det er flere mammer i bhg til ungene som følger hun. Det må jo være flaut med den oppførselen og med tanke på at barna blir eksponert så mye.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...