Birdo Skrevet 16. september 2023 #1721 Del Skrevet 16. september 2023 Colini skrev (7 timer siden): Hvor var svigermor? Jeg er forvirret😵💫 Var hun med på flyet? Eller? Hvilket tog skulle hun ta? For å hjelpe på Gardermoen eller for å fly med de? For hvis det siste så var vel ikke BH alene på Gardermoen allikevel? Og hvilken taxi snakker hun om? Ingen forhåndsbestiller taxi i syden vel? Der står de jo på rekke og rad og venter på reisende som er villig til å betale alt for dyr taxi? Og kofferten? Den så bare ut som hun hadde åpnet glidelåsen på og dratt opp noe rot spør du meg, den så ikke ødelagt ut. Dumt av henne evt å ikke ha kofferten sin låst… Ang taxi, så forhåndsbestiller vi taxi i Spania. Det er billigere, og man betaler en fast sum på forhånd(gjorde hvert fall vi). Men man bør jo være smart nok til å bestille med god margin på flyplassen, da man aldri vet hva som kan skje av forsinkelser😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 16. september 2023 #1722 Del Skrevet 16. september 2023 Birdo skrev (3 timer siden): Ang taxi, så forhåndsbestiller vi taxi i Spania. Det er billigere, og man betaler en fast sum på forhånd(gjorde hvert fall vi). Men man bør jo være smart nok til å bestille med god margin på flyplassen, da man aldri vet hva som kan skje av forsinkelser😅 Det er også helt vanlig å forhåndsbestille om man vil ha spesifikke barneseter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. september 2023 #1723 Del Skrevet 16. september 2023 For å unngå at kofferten åpner seg; hva med å kjøpe en med lås? Koffertene våre har lås på begge sidene + lås med kode på langsiden. Har aldri opplevd at de har åpnet seg. Følger ei på snap som er i LA nå, der ble kofferten 3 dager forsinket. Men ingen meltdown og krise der i gården; heller fornøyd med muligheten til å handle nytt dekket av forsikring. Siden mannen hennes kjørte til Spania i forkant så kunne jo han tatt med verdisaker, som LV-veske nr 2. Hun brukte den ikke som håndveske, men hadde den i kofferten, så det ville vært tryggere om han tok den med i bilen. Uansett; forsikringen dekker den første som ble stjålet. Mulig jeg tar feil, men jeg har lært å ikke sende verdisaker avgårde i innsjekker bagasje. Reiser man med feks bunad så anbefales det å pakke den i en cabinkoffert og ta den som håndbagasje. Mac, iPad, medisiner osv = håndbagasje. Siden hun tydeligvis reiste med svigermor så kunne svigermor ha vært igjen på flyplassen og ventet på kofferten, så hadde Benedicte og babyen tatt den ventende taxien. Sluppet å betalt for 1,5 time der taksameteret gikk mens de ventet på kofferten siden de ikke hadde avtalt pris på forhånd. Ang hjelp på flyplass så tror jeg man kan bestille assistanse av reiseselskapet, men det må gjøres på forhånd. Eller Benedicte kunne ha ventet med å sjekke inn og sende avgårde bagasje til svigermor kom dit. Vil tro at svigermor ikke var så veldig forsinket siden hun rakk flyet, og det er anbefalt å møte opp to timer før til utland. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. september 2023 #1724 Del Skrevet 16. september 2023 Colini skrev (11 timer siden): Hvor var svigermor? Jeg er forvirret😵💫 Var hun med på flyet? Eller? Hvilket tog skulle hun ta? For å hjelpe på Gardermoen eller for å fly med de? For hvis det siste så var vel ikke BH alene på Gardermoen allikevel? Og hvilken taxi snakker hun om? Ingen forhåndsbestiller taxi i syden vel? Der står de jo på rekke og rad og venter på reisende som er villig til å betale alt for dyr taxi? Og kofferten? Den så bare ut som hun hadde åpnet glidelåsen på og dratt opp noe rot spør du meg, den så ikke ødelagt ut. Dumt av henne evt å ikke ha kofferten sin låst… Ikke for å forsvare Benedicte altså for den dama er så usmakelig men forhåndsbestille taxi kan man fint gjøre. Har ei datter som var på tur i syden med veninner i fjor og i år og de bestilte taxi på forhånd som sto klar når de landet. Men så kommer det viktigste som disse jentene gjorde som ikke Benedicte som er voksen hadde tanke for.. De bestilte og betalte en avtalt pris på forhånd.. Dette hadde fungert superfint 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colini Skrevet 16. september 2023 #1725 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg ser det med taxi, absolutt. Men hun kunne allikevel gått ut og snakket med han. Og som dere sier - avtalt pris på forhånd. Jeg glemte et sekund at hun reiste med baby og at dette sikkert var grunnen pga sete. Uansett mye som skurrer i historien om både koffert og svigermor. Tar vel ikke lang tid før en ny krise dukker opp og som skal melkes…🤡 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. september 2023 #1726 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) Hun hadde ikke fått tak i lader til Macen som tyven hadde stjålet for 1 uke siden.. hva skjer det med disse influensere om dagen.? Hun burde jo h klart å få tak i dette før hun dro i går? Er de så lite dårlig på og planlegge disse influencere? Det er jo bare og sjekke i butikker rundt omkring. Hun bor ikke langt fra Oslo,hun kunne reist til komplett.no i Sandefjord.. der kan man hente på lager.. Hun klager og styrer på hele tiden. Er liksom alle andre sin feil Endret 16. september 2023 av elskersommer 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 16. september 2023 #1727 Del Skrevet 16. september 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): Hun hadde ikke fått tak i lader til Macen som tyven hadde stjålet for 1 uke siden.. hva skjer det med disse influensere om dagen.? Hun burde jo h klart å få tak i dette før hun dro i går? Er de så lite dårlig på og planlegge disse influencere? Det er jo bare og sjekke i butikker rundt omkring. Hun bor ikke langt fra Oslo,hun kunne reist til komplett.no i Sandefjord.. der kan man hente på lager.. Hun klager og styrer på hele tiden. Er liksom alle andre sin feil De har Eplehuset på Gulskogen senteret i Drammen, samme kjøpesenter som hun flagget at hun skulle på tidligere i uka, samt mange nærliggende butikker som Elkjøp og power. Et eller annet sted burde man få tak i lader! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 16. september 2023 #1728 Del Skrevet 16. september 2023 skruf skrev (3 timer siden): For å unngå at kofferten åpner seg; hva med å kjøpe en med lås? Koffertene våre har lås på begge sidene + lås med kode på langsiden. Har aldri opplevd at de har åpnet seg. Følger ei på snap som er i LA nå, der ble kofferten 3 dager forsinket. Men ingen meltdown og krise der i gården; heller fornøyd med muligheten til å handle nytt dekket av forsikring. Siden mannen hennes kjørte til Spania i forkant så kunne jo han tatt med verdisaker, som LV-veske nr 2. Hun brukte den ikke som håndveske, men hadde den i kofferten, så det ville vært tryggere om han tok den med i bilen. Uansett; forsikringen dekker den første som ble stjålet. Mulig jeg tar feil, men jeg har lært å ikke sende verdisaker avgårde i innsjekker bagasje. Reiser man med feks bunad så anbefales det å pakke den i en cabinkoffert og ta den som håndbagasje. Mac, iPad, medisiner osv = håndbagasje. Siden hun tydeligvis reiste med svigermor så kunne svigermor ha vært igjen på flyplassen og ventet på kofferten, så hadde Benedicte og babyen tatt den ventende taxien. Sluppet å betalt for 1,5 time der taksameteret gikk mens de ventet på kofferten siden de ikke hadde avtalt pris på forhånd. Ang hjelp på flyplass så tror jeg man kan bestille assistanse av reiseselskapet, men det må gjøres på forhånd. Eller Benedicte kunne ha ventet med å sjekke inn og sende avgårde bagasje til svigermor kom dit. Vil tro at svigermor ikke var så veldig forsinket siden hun rakk flyet, og det er anbefalt å møte opp to timer før til utland. Hvis samboeren har kjørt ned tidligere (jeg trodde han fløy, men der kan jeg ta feil.) så burde han i det minste ha tatt mer av tingene med seg. 5 kofferter, vogn/prampack, spedbarn og håndveske er mye ting. Noen ting må man selvsagt ha med seg, men jeg hadde helt ærlig droppet å dra med meg halve livet for 3 mnd i utlandet. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #1729 Del Skrevet 16. september 2023 elskersommer skrev (3 timer siden): Hun hadde ikke fått tak i lader til Macen som tyven hadde stjålet for 1 uke siden.. hva skjer det med disse influensere om dagen.? Hun burde jo h klart å få tak i dette før hun dro i går? Er de så lite dårlig på og planlegge disse influencere? Det er jo bare og sjekke i butikker rundt omkring. Hun bor ikke langt fra Oslo,hun kunne reist til komplett.no i Sandefjord.. der kan man hente på lager.. Hun klager og styrer på hele tiden. Er liksom alle andre sin feil Men bestilte ikke hun ny Mac da? Mener da bestemt at hun la ut snap av seg selv som bestilte ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. september 2023 #1730 Del Skrevet 16. september 2023 Vegglampe skrev (49 minutter siden): De har Eplehuset på Gulskogen senteret i Drammen, samme kjøpesenter som hun flagget at hun skulle på tidligere i uka, samt mange nærliggende butikker som Elkjøp og power. Et eller annet sted burde man få tak i lader! Hadde hun bodd i indre troms så kunne jeg skjønt det ikke er så lett og dra å få tak i.. men hun bor med kort avstand til Drammen,Asker,Bærum,Oslo, Sandefjord, Tønsberg. Hun har så mye dårlige unnskyldninger at jeg har ikke ord🙈 Å om de f.eks hadde denne på en Elkjøp i Troms så kunne hun tatt en telefon til de og spurt om hun kunne betalt for lader og over natten pakke. Vi lever i 2023 liksom 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. september 2023 #1731 Del Skrevet 16. september 2023 Snublefot62 skrev (40 minutter siden): Men bestilte ikke hun ny Mac da? Mener da bestemt at hun la ut snap av seg selv som bestilte ny. Det kan være hun hadde gjort og da burde hun sørget for att hun kjøpte med en lader og fikk bege deler samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. september 2023 #1732 Del Skrevet 16. september 2023 Vegglampe skrev (47 minutter siden): Hvis samboeren har kjørt ned tidligere (jeg trodde han fløy, men der kan jeg ta feil.) så burde han i det minste ha tatt mer av tingene med seg. 5 kofferter, vogn/prampack, spedbarn og håndveske er mye ting. Noen ting må man selvsagt ha med seg, men jeg hadde helt ærlig droppet å dra med meg halve livet for 3 mnd i utlandet. Han kjørte nedover ilag med eldste datter.. så hva med og sende med dyre verdisaker tenker jeg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 16. september 2023 #1733 Del Skrevet 16. september 2023 elskersommer skrev (21 minutter siden): Han kjørte nedover ilag med eldste datter.. så hva med og sende med dyre verdisaker tenker jeg Ja.. og ikke minst sendt med mest mulig bagasje.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 16. september 2023 #1734 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg har tilgode å se en story på Benedicte sin snap som ikke inneholder skryt om dyre ting eller klaging på et eller annet. Helt utrolig hvor mye livet går imot henne hele tiden… Bare den saken om tyveriet, hun trenger jo ikke å ramse opp alt hun hadde i den svindyre veska si, eller MÅ fortelle at den andre Louis Vuitton veska lå i bagasjen som visstnok åpnet seg. Grunnen til å nevne slikt er ene og alene for å skryte av sine materielle goder. Jeg blir flau av å se storyene hennes (så jeg har avfulgt for lenge siden, men titter innom i blant)! Kan ikke forstå at noen finner henne inspirerende. 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #1735 Del Skrevet 16. september 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Det kan være hun hadde gjort og da burde hun sørget for att hun kjøpte med en lader og fikk bege deler samtidig Jeg tviler. Jeg tror det nok en gang var forsøk på skryt og fasade. Hele greia virker jo tvilsom. Dersom hun hadde forsikring i orden og ulåst bil ikke var brudd på vilkårene hadde det vært mye enklere for henne å bare la politiet ordne opp og så får hun pengene fra forsikringen. Det hadde maks tatt to-tre dager om alt var ok, og hun hadde allerede hatt ny Mac nå (med lader og uten merker). Ut over det virker det jo bare som om hun lager problemer for seg selv. Hun har hatt ei hel uke på å skaffe ny lader. Det tar maks 2-3 dager om hun hadde bestilt på nettet på søndag (eller mandag). 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 16. september 2023 #1736 Del Skrevet 16. september 2023 Dama har vært med å lage en planlegger. Ikke spesielt god reklame for den, dette her. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 16. september 2023 #1737 Del Skrevet 16. september 2023 Nei Benedicte, jeg vil ikke se for meg deres date nights i boblebadet. 🥹🥹🙏 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 16. september 2023 #1738 Del Skrevet 16. september 2023 Meget spesielt at hun ikke har fått kjøpe lader, hun spesifiserer at hun har vært innom to ELKJØP butikker - er dette snik reklame eller ønsker hun spons? Ved siden av den ene Elkjøp ligger Power, de har mac lader inne. (Var innom der selv for to dager siden, men hadde glemt lommeboka så måtte reise hjem) På Gulskogen har de da også Eplehuset, der ente jeg opp med å kjøpe lader selv - så hvorfor kunne hun ikke kjøpe det der? Hun var på Gulskogen senteret her om dagen. Flere nettbutikker tilbyr også å sende med ekspress, så dette gir ingen mening. Mye jeg undrer meg over om dagen som hun legger ut, men stakkars svigermor som får skyld for at B som voksen kvinne må klare seg med kofferter alene - som hun selv har valgt å reise med. MEN de har kjøpt seg den MINST familievennlige bilen man finner på markedet, den eier IKKE bagasje plass!! Så er nok derfor hun må drasse med seg både det ene og det andre 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #1739 Del Skrevet 16. september 2023 Benedicte ber om råd til en restaurant og får tydeligvis det av noen følgere. Opplevelsen var tydeligvis dårlig og nå er hun sur for anbefalingen «dere» ga. Vel Benedicte. Du er voksen. Hva med å gjøre litt innsats selv? Hadde hun gidda å gjøre litt egeninnsats i stede for å forvente oppverting fra alle og enhver så kunne hun selv sjekket navnet hun fikk anbefalt og sett at det er mye varierende tilbakemeldinger og det er langt mellom de i det siste og stor avstand mellom de gode. Altså risiko Men nei. Ikke Benedicte. Fy flate så usjarmerende. 20 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 17. september 2023 #1740 Del Skrevet 17. september 2023 Alt som skjer med henne er fordi hun har dårlig karma. Det du gir er det du får. 9 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå