Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Det er ikke første gangen hun blir robba og tar saken i egne hender og får tyven tatt😂👏🏼👏🏼 alle sammen klapp!!!

#superwoman #girlpower #bossbabe #bosslady #motherfuckers !!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøffe Benedicte og familien hennes 😂 Husk å låse bilen din er kanskje det beste, evt la vær å oppbevare dyre eiendeler i bilen 🤷‍♀️

Screenshot_20230910_205546_Facebook.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt……hun var hoven og rød rundt øynene pga tyven hadde stjålet vesken med alt av produkter i, så hun måtte bruke gamle produkter som lå i ei skuff. Hun hadde jo ikke alle hudpleieproduktene sine i håndvesken? Hun la jo ut ikke lenge etter reklame for disse produktene og ingen av de hun viste frem var nye. Så de hadde hun hjemme

Og; bruker folk virkelig å ta med seg alt de har av sminke når de skal på et møte uten overnatting? Nå bruker ikke jeg mye sminke, men hvis jeg sminker meg og skal på noe så tar jeg med kanskje en lipgloss eller en lebestift for å friske opp; ikke hele sminkemappen. Og; kunne hun ikke bare stukket ut å kjøpt ei ny hårbørste før mannen dro avgårde med bilen? Hårbørste får man kjøpt t.o.m på Rema…..det burde virkelig ikke vært et problem 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig noen som kjøper ‘stakkars meg alt i livet går dritt og jeg eier hytte, hus og har bil og båt og firmaer og egne hudpleieprodukter og livet er så urettferdig og hardt og det er bare motstand og jeg er så sliten og skal snart være i Spania i noen mnd og stakkars meg for jeg har ingen hårbørste for den tok tyven og det er så mye å gjøre hele tiden’ altså??! Hvor er perspektivet?! Det tar jo ingen ende på offerrollen her. Hadde hun hatt ekte bein i nesa så hadde hun ikke begravd seg i selvmedlidenhet på denne måten. Da er det bare å kjempe på igjennom motgang. Selvom det hun kaller motgang ikke kan sammenlignes med det som faktisk er motgang i livet. Bagateller i forhold til hva mange andre står i. Og hun har tak over hodet og mat på bordet så den selvmedlidenheten blir så usmakelig. 

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart spørsmål, men hvilken sang hørte hun på når hun skrev «nå blir vel flere overrasket over musikksmaken min» elns? Rakk akkurat ikke å se med lyd 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager hun seriøst på at ingen på Gardermoen kunne hjelpe henne med bagasjen?🙄 Man klarer fint å håndtere både en og to sånne bagasjetraller med to hender fri🫠

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på den inntekten hun har så kunne hun fint ha påspandert seg en taxitur til flyplassen. Alternativt taxi fra Svelvik til Drammen/Asker så flytoget ut til flyplassen.

Endret av Marvelous
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (4 timer siden):

Klager hun seriøst på at ingen på Gardermoen kunne hjelpe henne med bagasjen?🙄 Man klarer fint å håndtere både en og to sånne bagasjetraller med to hender fri🫠

Hun forventet nok egentlig at den røde løperen var lagt ut til hun kom og det stod ansatte fra flyplassen til å ta henne i mot... 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er så rart hvor mye som går galt når influencere er på tur (spesielt BH og SE) Det skjer jo alltid noe tull, i følge dem selv da..

Jeg har reist mye selv og kjenner flere som reiser mye, kan hende det har skjedd en gang med treig levering av bagasje - ellers pleier da ting å gå knirkefritt. Men aldri for disse folka her virker det som..

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonyym97 skrev (8 minutter siden):

Syntes det er så rart hvor mye som går galt når influencere er på tur (spesielt BH og SE) Det skjer jo alltid noe tull, i følge dem selv da..

Jeg har reist mye selv og kjenner flere som reiser mye, kan hende det har skjedd en gang med treig levering av bagasje - ellers pleier da ting å gå knirkefritt. Men aldri for disse folka her virker det som..

Så mye som Benedicte reiser, så er jeg overrasket over hvor mye tull som skjer hver gang. Jeg mistenker at ting vi andre ser på som bagateller, blir veldig store i Benedictes verden. Særlig når det skal ut på snap.

jeg har forøvrig reist mye selv, og har kun opplevd en gang at bagasjen var forsinket (14 og 18 dager forsinket), men da var det streik på Gardermoen, og jeg tror ingen fikk bagasjen sin den ferien. Ellers så forsikrer jeg meg alltid å reise med hel koffert, og ikke pakke mer enn jeg greier å håndtere selv. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan hver eneste tur ender med drama, forsinkelser og bare masse tull. Er hun virkelig å inni sin egen ræv at småting blir så store? 

En gang hadde glemt favorittleken til eldste på flyet og da hun snudde for å hente den, ble hun nekta. Og det er vanlig praksis. Da var det flyselskapet sin skyld. Det første man lærer når man flyr er å ikke glemme ting på flyet. De var to voksne og et barn. Hvis en tar ansvar for ungen, så kan den andre sjekke at de har med alt.

Alt er galt i hennes verden. Med en gang hun møter litt motgang så setter hun seg ned og gråter. «Stakkars meg. Sminken min, LV-veska mi»

Tordenvær!!! Var også gale nå. Altså, hva faen forventer du? Værgudene kan vi ikke styre!

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt hinsides hvor mye hun klager! Fatter ikke hvordan hun får alle små hendelser i løpet av en dag til å bli svære ting hun må hause opp. Dette er bare dagens klaging; 

- Ungen våknet ikke før kl 0830 og derfor forsov de seg (altså baby sin feil at de forsov seg)

- Svigermor rakk ikke toget så Benedicte måtte derfor bære koffertene helt selv 

- Ingen hjelp å få på Gardermoen, Benedicte måte IGJEN bære koffertene sine selv 

- Hun «overhørte» noen snakke om at en leopardkoffert hadde åpnet seg utenfor flyet. Krise, for der lå den andre dyre Louis Vuitton veska!!!

- Taxisjåføren har stått utenfor flyplassen og ventet 1,5 time på henne med taksameteret på som blir dyrt (Hvem bestiller henting i samme minutt flyet lander..?)

- Det lyner og tordner i Spania, det er SEFF fordi Benedicte er der (direkte sitat) 

- Svigermor klarte å glemme sjokoladen sminken hennes på flyet

Fy fader hun må være slitsom å være rundt.. (Ja, hadde lite å gjøre i kveld🤓)

• Liker 18
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var svigermor? Jeg er forvirret😵‍💫

Var hun med på flyet? Eller? 
Hvilket tog skulle hun ta? For å hjelpe på Gardermoen eller for å fly med de? For hvis det siste så var vel ikke BH alene på Gardermoen allikevel? 

Og hvilken taxi snakker hun om? Ingen forhåndsbestiller taxi i syden vel? Der står de jo på rekke og rad og venter på reisende som er villig til å betale alt for dyr taxi? 

Og kofferten? Den så bare ut som hun hadde åpnet glidelåsen på og dratt opp noe rot spør du meg, den så ikke ødelagt ut. Dumt av henne evt å ikke ha kofferten sin låst…

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...