mumrikk1 Skrevet 18. april 2023 #1421 Del Skrevet 18. april 2023 Nå skal de vell utenlands også noen mnd så tipper båten ryket fordi de ikke får brukt den🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 18. april 2023 #1422 Del Skrevet 18. april 2023 mumrikk1 skrev (1 time siden): Nå skal de vell utenlands også noen mnd så tipper båten ryket fordi de ikke får brukt den🙈 Og hytta... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 18. april 2023 #1423 Del Skrevet 18. april 2023 (endret) Hva handler dette behovet om som gjør at det er så viktig å forklare folk om alle valgene de tar og at de vet best? Så arrogant! Jeg vil hevde de IKKE vet best, all den tid de eksponerer barna så enormt mye tross alle faglige råd om å la være. Spesielt den ene TIkTok videoen. Nei, Benedicte. Dere vet IKKE best. Sorry! Endret 18. april 2023 av Bulsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 18. april 2023 #1424 Del Skrevet 18. april 2023 Bulsara skrev (1 time siden): Hva handler dette behovet om som gjør at det er så viktig å forklare folk om alle valgene de tar og at de vet best? Så arrogant! Jeg vil hevde de IKKE vet best, all den tid de eksponerer barna så enormt mye tross alle faglige råd om å la være. Spesielt den ene TIkTok videoen. Nei, Benedicte. Dere vet IKKE best. Sorry! Jeg er ingen "fan" av Benedicte, ser på hennes snap sporadisk. Men denne snapen er vel for folk har vel stilt som om hvordan kan dere finne på dette m.m. Men jeg forstår ikke hvordan få dette til og bli at hun mener at hun vet best med dette innlegget? Hun skriver vel klart og tydelig om SIN familie og hva som gagner dem best, ikke alle andre? Annet enn alle foreldre kjenner sine barn best, og det er vel bare fakta? Har sett i andre tråder også hvor annerledes man tolker ting influencere legger ut. Eksponering er jo et kapittel for seg selv 🥴 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 18. april 2023 #1425 Del Skrevet 18. april 2023 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Jeg er ingen "fan" av Benedicte, ser på hennes snap sporadisk. Men denne snapen er vel for folk har vel stilt som om hvordan kan dere finne på dette m.m. Men jeg forstår ikke hvordan få dette til og bli at hun mener at hun vet best med dette innlegget? Hun skriver vel klart og tydelig om SIN familie og hva som gagner dem best, ikke alle andre? Annet enn alle foreldre kjenner sine barn best, og det er vel bare fakta? Har sett i andre tråder også hvor annerledes man tolker ting influencere legger ut. Eksponering er jo et kapittel for seg selv 🥴 Det kan jeg forstå. Det var utydelig formulert av meg og jeg ser at det kan fremstå uklart hva jeg mener og hvorfor. Det handler nok om, for min del, en større kontekst enn bare det bildet jeg la ut. Den siste setningen :"vi vet iallefall hva vi gjør"- Det tolker jeg som at hun vet best. Basert på at jeg har fulgt med henne siden i sommer, og lagt merke til at hun responderer på lignende måte når andre gir henne innspill og tips. Uansett, jeg forstår ikke behovet av å legge ut denne type forsvarstaler. Greit, hun tar sine valg, for seg og sin familie. Det er hun selvsagt i sin fulle rett til. Det jeg reagerer på er et mønster, der hun fremmer en mening, noe hun skal gjøre etc. og deretter gir tilsvar til de som stiller spørsmålstegn tegn ved valgene hennes, på en måte jeg opplever som "ovenfra ned", arrogant og "besserwisser". Det er noe med bildet hun skaper av seg selv i måten hun kommuniserer på, som jeg reagerer på. Det er liten grad av refleksjon over ulike meninger. Jeg opplever det som at hun synes det er "støy" når følger gir tilbakemelding. Og dette gjentar seg. Jeg er ganske overbevist om at hun er fullstendig klar over hva som gir kommentarer i innholdet hun legger ut. Og hun spiller på det. Hun kunne bare tiet det ihjel og ikke gitt det energi. Hun har selv valgt å være offentlig. Å være en person som selger livet sitt. Jeg mener dette handler om barneeksponering også. Hun gir en tydelig beskrivelse av sitt barn, som ikke behøver og deles til offentligheten. Og det at hun gjør det, tolker jeg som at hun gjør som en form for argumentasjon til de som har gitt henne tilbakemeldinger på valgene de har tatt. Hvorfor? Bare ikke skriv noe om barnet. Det er totalt unødvendig. Og som du sier, det er et kapittel for seg selv. Summa summarum. Jeg tolker dette innlegget i en kontekst av utsagn og adferd over lang tid. Basert på løgner, endring av historien for å konstruere et narrativ som passer best. Da er muligens litt vanskelig å ta av seg de kritiske brillene. Hvordan privatpersonen BH er, det har jeg ingen formening om, men den hun fremmer i sine kanaler, er en jeg stiller meg meget kritisk til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marotsia Skrevet 25. april 2023 #1426 Del Skrevet 25. april 2023 Syns det er litt morsomt når hun legger ut at det er så travelt og mye jobb, også står booke ferie på listen 😂😂 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 25. april 2023 #1427 Del Skrevet 25. april 2023 Marotsia skrev (Akkurat nå): Syns det er litt morsomt når hun legger ut at det er så travelt og mye jobb, også står booke ferie på listen 😂😂 Sånn har jo jeg det også. Hva er morsomt? Å booke ferie kan jo ta en uke, med hardt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marotsia Skrevet 25. april 2023 #1428 Del Skrevet 25. april 2023 Badebuksa2.0 skrev (1 minutt siden): Sånn har jo jeg det også. Hva er morsomt? Å booke ferie kan jo ta en uke, med hardt arbeid Bare en uke? Hadde vært en fulltids stilling for meg 😩 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 25. april 2023 #1429 Del Skrevet 25. april 2023 Marotsia skrev (Akkurat nå): Bare en uke? Hadde vært en fulltids stilling for meg 😩 😂 jeg er effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. april 2023 #1430 Del Skrevet 25. april 2023 Badebuksa2.0 skrev (1 time siden): Sånn har jo jeg det også. Hva er morsomt? Å booke ferie kan jo ta en uke, med hardt arbeid 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 27. april 2023 #1431 Del Skrevet 27. april 2023 Jesus, ser at eldste datteren på snart 4 år fortsatt henger i brystene hennes… ref. snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. april 2023 #1432 Del Skrevet 28. april 2023 Møffins skrev (16 timer siden): Jesus, ser at eldste datteren på snart 4 år fortsatt henger i brystene hennes… ref. snap. What?! Kommer til å henge der til hun er konfirmant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse83 Skrevet 28. april 2023 #1433 Del Skrevet 28. april 2023 Wooow så anderledes hun så ut uten sminke😯 ser ikke ut som samme person jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 29. april 2023 #1434 Del Skrevet 29. april 2023 Hvorfor må hun alltid svare frekt tilbake når noen gir litt kritikk. ref. Noen spurte om hvorfor hu absolutt måtte ut på en lørdag? Etter at hun ranta om parkering.. og hu svarer «folk er vel ikke mindre frekke på en tirsdag?» Skjønte heller ikke dette med parkeringen.. og så hvis noen står helt inntil døra til sjåføren, da greier man vel fint få et baby sete inn andre veien og selv hoppe inn i sitt sete fra passasjer sete? Irriterende er det seff, men hu hadde ringt sjåføren til den andre bilen og tatt helt av. Det hadde ikke vært noe problem her ihvertfall.. utfordringen virker som startet da baby krever sitt og B er fast bestemt på å «leve som før barn» uansett hva.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan1ne Skrevet 29. april 2023 #1435 Del Skrevet 29. april 2023 Mellion skrev (16 minutter siden): Hvorfor må hun alltid svare frekt tilbake når noen gir litt kritikk. ref. Noen spurte om hvorfor hu absolutt måtte ut på en lørdag? Etter at hun ranta om parkering.. og hu svarer «folk er vel ikke mindre frekke på en tirsdag?» Skjønte heller ikke dette med parkeringen.. og så hvis noen står helt inntil døra til sjåføren, da greier man vel fint få et baby sete inn andre veien og selv hoppe inn i sitt sete fra passasjer sete? Irriterende er det seff, men hu hadde ringt sjåføren til den andre bilen og tatt helt av. Det hadde ikke vært noe problem her ihvertfall.. utfordringen virker som startet da baby krever sitt og B er fast bestemt på å «leve som før barn» uansett hva.. Og hun roper ut nr på bilen så alle kan finne ut hvem det er…. Og henger ut vedkommende. Snill person? Not so much 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. april 2023 #1436 Del Skrevet 29. april 2023 Tulipan1ne skrev (29 minutter siden): Og hun roper ut nr på bilen så alle kan finne ut hvem det er…. Og henger ut vedkommende. Snill person? Not so much Hun er så ufattelig ufin, grøss 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 29. april 2023 #1437 Del Skrevet 29. april 2023 Mellion skrev (2 timer siden): Hvorfor må hun alltid svare frekt tilbake når noen gir litt kritikk. ref. Noen spurte om hvorfor hu absolutt måtte ut på en lørdag? Etter at hun ranta om parkering.. og hu svarer «folk er vel ikke mindre frekke på en tirsdag?» Skjønte heller ikke dette med parkeringen.. og så hvis noen står helt inntil døra til sjåføren, da greier man vel fint få et baby sete inn andre veien og selv hoppe inn i sitt sete fra passasjer sete? Irriterende er det seff, men hu hadde ringt sjåføren til den andre bilen og tatt helt av. Det hadde ikke vært noe problem her ihvertfall.. utfordringen virker som startet da baby krever sitt og B er fast bestemt på å «leve som før barn» uansett hva.. Det er faktisk ikke helt enkelt for alle, bare for å gjøre det helt klart 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 8. mai 2023 #1438 Del Skrevet 8. mai 2023 Møffins skrev (På 27.4.2023 den 15.13): Jesus, ser at eldste datteren på snart 4 år fortsatt henger i brystene hennes… ref. snap. Det der er faktisk ikke så ille. Det er i den vestlige verden det er «unaturlig» og «ekkelt». Men bryst er egentlig helt naturlig… selv om man er fire. Det er smak og behag. Syns det finnes mer fornuftige ting å shame henne for, for å si det sånn. For øvrig ikke uvanlig med «tilbakefall» for barn når de får et søsken. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. mai 2023 #1439 Del Skrevet 11. mai 2023 Tenk å straffe en fireåring, nybakt storesøster sådan, ved å kaste isen foran henne og si at hun ikke får godteri på lørdag - kun fordi hun vil være med lillesøsteren sin🥺 Får vondt av den lille jenta❤️ 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse83 Skrevet 11. mai 2023 #1440 Del Skrevet 11. mai 2023 Birdo skrev (54 minutter siden): Tenk å straffe en fireåring, nybakt storesøster sådan, ved å kaste isen foran henne og si at hun ikke får godteri på lørdag - kun fordi hun vil være med lillesøsteren sin🥺 Får vondt av den lille jenta❤️ Ja, det var faktisk veldig stygt gjort😫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå