Litenoggod Skrevet 15. mars 2023 #1221 Del Skrevet 15. mars 2023 Bibbi_ skrev (28 minutter siden): Hvorfor? Sara Emilie har jo ikke permisjon, så det er da bare tull det du sier her! Sara hadde en slags permisjon, dvs hu hadde ingen samarbeid eller reklame og derfor lukket instagrammen sin. Men hun har ja ikke valgt å ta permisjon fra nav, men hu valgte å ikke ha samarbeid 3 uker før fødsel og 2 uker etter fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. mars 2023 #1222 Del Skrevet 15. mars 2023 Litenoggod skrev (4 minutter siden): Sara hadde en slags permisjon, dvs hu hadde ingen samarbeid eller reklame og derfor lukket instagrammen sin. Men hun har ja ikke valgt å ta permisjon fra nav, men hu valgte å ikke ha samarbeid 3 uker før fødsel og 2 uker etter fødsel. Den skjønner jeg ikke. Kanalen er bedriften hennes, og publisering av innhold der er bygging av bedrift/merkevare og definitivt jobb. Så når hun publiserer noe, både BH og SE, så jobber de. Det har begge to snakket om men SE hadde kanskje den mest tydelige talen om dette på Bloggerene. Alt hun publiserer er for å selge. Så permisjon? Nei det er bare tull. Grunnen til at influenserene/påvirkere er så utspekulerte når det gjelder å stenge/åpne kanalen rett før større "hendelser" i livet er for å pushe folk til å abonnere og bli en følger de kan telle som en følger - og ikke freerider. Dette er jo nettopp noe BH har snakket om i sine kanaler at en er "lei snyltere" som hun vel beskrev en som. Enten får en abonnere eller så får en ikke følge. Problemet er at skal en vokse organisk så må en dukke opp hos andre med en åpen kanal. Ellers vil ikke kanalen spre seg av seg selv. Da må en aktivt legge arbeid ned i markedsføringen og håpe at alle som hører om de andre steder abonnerer. Og det gjør en ikke. En ser kanskje tilfeldigvis noen på utforsk eller i feeden, og blir engasjert og begynner å følge. Dette markedet misser de med stengt konto. Og den store grunnen til at de da veksler er at når de går fra lukket til åpen konto så blir alle som har abonnert mens kontoen var stengt automatisk godkjent. I stede for at de faktisk må jobbe med å godkjenne hver enkelt. Alt gjøres altså for å øke antall abonnenter. Ingen annen grunn enn det. Ikke bli lurt til å tro noe annet. Antall følgere selger. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. mars 2023 #1223 Del Skrevet 15. mars 2023 Litenoggod skrev (59 minutter siden): Sara hadde en slags permisjon, dvs hu hadde ingen samarbeid eller reklame og derfor lukket instagrammen sin. Men hun har ja ikke valgt å ta permisjon fra nav, men hu valgte å ikke ha samarbeid 3 uker før fødsel og 2 uker etter fødsel. Hun lukket for å få flere følgere, enkelt og greit. Slik som da Benedicte gjø nå. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 15. mars 2023 #1224 Del Skrevet 15. mars 2023 Litenoggod skrev (1 time siden): Sara hadde en slags permisjon, dvs hu hadde ingen samarbeid eller reklame og derfor lukket instagrammen sin. Men hun har ja ikke valgt å ta permisjon fra nav, men hu valgte å ikke ha samarbeid 3 uker før fødsel og 2 uker etter fødsel. Hun har vel snappet 24-7 siden fødselen, og generer penger på dette. Både gjennom daglig (skjult) reklame for Careless og Snap reklame. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 16. mars 2023 #1225 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg skjønner ikke. Hun er i permisjon nå. Så hvordan kan hun drive å reklamere for ting? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 16. mars 2023 #1226 Del Skrevet 16. mars 2023 *Vil sette i gang fødsel* «Inviterer venner for latter før vi kjører på med klyx og ligging». JAMEN den er grei! Det er lov å være åpen, og man skal selvfølgelig ikke være flau over å være et voksent menneske som har sex. Men hva er det som skjer med verden… hvor mye informasjon er det nødvendig å dele egentlig?? Er ingenting verken hellig eller privat lenger? 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17. mars 2023 #1227 Del Skrevet 17. mars 2023 duplexx skrev (13 timer siden): *Vil sette i gang fødsel* «Inviterer venner for latter før vi kjører på med klyx og ligging». JAMEN den er grei! Det er lov å være åpen, og man skal selvfølgelig ikke være flau over å være et voksent menneske som har sex. Men hva er det som skjer med verden… hvor mye informasjon er det nødvendig å dele egentlig?? Er ingenting verken hellig eller privat lenger? Tror det må være "in" i denne influenserverden å fortelle om når de har sex. Ja, de fleste voksne menneskene har sex, men kunne ikke falt meg inn å fortelle om når jeg har det. Å jeg trenger heller ikke å vite om når folk har sex, det er total uinteressant informasjon. For meg virker det mer barnslig å fortelle folk det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 17. mars 2023 #1228 Del Skrevet 17. mars 2023 Har alltid syntes at hun er et snev harry, men nå tar det virkelig av… Får helt avsmak på måten hun snakker om enkelte ting, som feks ligging😳 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. mars 2023 #1229 Del Skrevet 17. mars 2023 Gresshoppa skrev (4 timer siden): Har alltid syntes at hun er et snev harry, men nå tar det virkelig av… Får helt avsmak på måten hun snakker om enkelte ting, som feks ligging😳 Ikke noe vondt om Svelvik, men høy Harry faktor der. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 17. mars 2023 #1230 Del Skrevet 17. mars 2023 Lill skrev (35 minutter siden): Ikke noe vondt om Svelvik, men høy Harry faktor der. Tro meg, I know🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnia Skrevet 19. mars 2023 #1231 Del Skrevet 19. mars 2023 Husker helt i begynnelsen av graviditeten, at hun laget så mye fuzz rundt at hun skulle settes i gang før tiden pga forrige fødsel og fare for det ene og det andre, høyrisiko osv. Men tydeligvis så var det ikke sånn likevel og hun må forholde seg til de samme forholdene som alle oss andre som gjerne ikke vil gå på overtid. Så da var det ikke noe å lage så mye fuzz for 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. mars 2023 #1232 Del Skrevet 19. mars 2023 Ninnia skrev (1 time siden): Husker helt i begynnelsen av graviditeten, at hun laget så mye fuzz rundt at hun skulle settes i gang før tiden pga forrige fødsel og fare for det ene og det andre, høyrisiko osv. Men tydeligvis så var det ikke sånn likevel og hun må forholde seg til de samme forholdene som alle oss andre som gjerne ikke vil gå på overtid. Så da var det ikke noe å lage så mye fuzz for Hun er jo dronninga av overdrivelse og høypåsegselv 😂 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. mars 2023 #1233 Del Skrevet 20. mars 2023 Med alle disse alvorlige tegnene hun har "hatt" på svangerskapsforgiftning, så burde hun blitt satt i gang for lengst. Men merkelig nok så har de blitt borte etter at det ble påpekt her inne at hun åpenbart overdrev😅 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20. mars 2023 #1234 Del Skrevet 20. mars 2023 Birdo skrev (1 time siden): Med alle disse alvorlige tegnene hun har "hatt" på svangerskapsforgiftning, så burde hun blitt satt i gang for lengst. Men merkelig nok så har de blitt borte etter at det ble påpekt her inne at hun åpenbart overdrev😅 Hadde hun hatt et snev av svangerskapsforgiftning så hadde de ikke latt henne gå på overtid! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 21. mars 2023 #1235 Del Skrevet 21. mars 2023 Noen som vet hvor langt på overtid hun er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. mars 2023 #1236 Del Skrevet 21. mars 2023 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Noen som vet hvor langt på overtid hun er? Tror hun er i uke 41+noen dager Jeg forstår godt at hun er bekymret mtp at det har vært endel i media om babydødsfall pga den gravide blir ikke satt i gang når de burde blitt det. Og dette pga fulle avdelinger og ikke kapasitet (som er en ringvirkning av at regjeringa legger ned fødeavdeling etter fødeavdeling) I tillegg så hadde hun vel også en traumatisk fødsel med eldstebarnet Skikkelig dårlig gjort av følgere å sende henne skrekkhistorier om fødsler som gikk galt pga gikk over termin 11 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. mars 2023 #1237 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) Er rett og slett noe forbanna tull å la gravide gå på overtid,det har ingenting for seg. Forstår godt at hun er bekymret,håper hun får en fin fødsel når det endelig løsner. Endret 21. mars 2023 av J.. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 21. mars 2023 #1238 Del Skrevet 21. mars 2023 Spurte fordi jeg mente hun sa en gang at hun hadde termin uken etter Sara Emilie Tandberg, men da begynte jeg å tenke på at hun var veldig langt over termindato. Ikke hyggelig å gå på overtid, og jeg ser heller ikke vitsen med det. Babyen er jo klar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie990 Skrevet 21. mars 2023 #1239 Del Skrevet 21. mars 2023 2 hours ago, Bibbi_ said: Spurte fordi jeg mente hun sa en gang at hun hadde termin uken etter Sara Emilie Tandberg, men da begynte jeg å tenke på at hun var veldig langt over termindato. Ikke hyggelig å gå på overtid, og jeg ser heller ikke vitsen med det. Babyen er jo klar. Jeg tror ikke hun er så langt på vei. Hun sa for noen dager siden at hun var mellom menstermin og faktisk termin (fastsatt ved OUL). Jeg tipper termin er i disse dager. Som alt annet så har hun nok overdrevet litt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 21. mars 2023 #1240 Del Skrevet 21. mars 2023 Vil tippe hun er ved den terminen hun først hadde. Hun ble jo satt tilbake og ble sååå skuffa for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå