Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Minombre skrev (14 minutter siden):

Skulle gjerne likt å se hva hun lærer bort i kursene sine om det ja. Hun kan det i hvert fall ikke selv! Og ja, hun får sikkert mange usaklige kommentarer hver dag, men både ifht NAV- saken og annen konstruktiv kritikk hun har fått, er det null evne til å ta ting til seg. 

Og ikke minst hva hun lærer bort om merking av reklame. For jammen er hun elendig på å merke snappene sine når hun poserer med varer.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minombre skrev (1 time siden):

Herlighet, snakk om å aldri ta til seg noe kritikk da 😅 Når flere har sendt inn kommentarer på at hun klager så mye og det eneste hun gjør er å gå rett i angrep på de som har sendt inn! Den ene kommentaren syns jeg ikke var ufin i det hele tatt, selv om det selvfølgelig ikke er nødvendig å sende det til henne. Jeg syns også hun klager mye og det er en av grunnene til at jeg ikke gidder å følge fast. Selvsagt er det lov å klage litt, men det er måten hun gjør det på og at det er relativt ofte. Og innblandet mye av klagingen er det også en usjarmerende skryting som absolutt ikke tiltaler meg. 
Det er en god del influensere som har noe å lære av hvordan man møter kritikk altså. 

Å det som er helt borti natta er at HUN skal lære andre hvordan man blir en god influenser!! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Det som er skremmende er at hun driver med influenserkurs. Fort gjort at denne måten å håndtere kritikk på sprer seg.

Hun har jo lært av den beste på dette området. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (2 minutter siden):

Hun har jo lært av den beste på dette området. 

Akkurat.

There is no elevator to success. You have to take the stairs...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasinerende at hun faktisk tror hun får spesialbehandling med at en jordmor (eller andre ansatte på sykehuset) slipper alt de har i hendene for å løpe inn til BH og ta bilder av fødselen for henne.

Vi mangler syklepleiere.
Vi mangler jordmødre.
Vi mangler leger.

Og hun tror faktisk på en anonym bruker som sendte henne beskjed om at det bare var å spørre, hun var jordmor selv?

Nei får litt backflash til fruknutsen nå.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun ikke leie inn, og betale selv, en av de som faktisk jobber som fødselsfotograf da-? Eller utstyre mannen med et kamera (eller knipse noen bilder med mobilen som alle andre gjør underveis og etterpå? I stedet for at jordmødre eller barnesykepleiere som har mere enn nok å gjøre fra før ila vakta også skal gi ekstra-service og være fotograf for BH?

https://www.drommefabrikkenfotografering.com

Her er en link til fødsfotograf. Startpris er 12 000kr. Men så bra som BH gjør det så bør jo den prisen være lommerusk. Eller er det sånn at blir ikke ting sponset så får det heller være?

Lei deg en fotograf BH, og la de ansatte få gjøre den jobben de er utdannet til å gjøre. Det er faktisk ikke bare du som kommer til å føde den dagen fødselen din starter. Avdelingene er sprengte, de er underbemannet og de ansatte har knapt nok tid til å tisse i løpet av ei vakt.

• Liker 19
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (6 timer siden):

Kan hun ikke leie inn, og betale selv, en av de som faktisk jobber som fødselsfotograf da-? Eller utstyre mannen med et kamera (eller knipse noen bilder med mobilen som alle andre gjør underveis og etterpå? I stedet for at jordmødre eller barnesykepleiere som har mere enn nok å gjøre fra før ila vakta også skal gi ekstra-service og være fotograf for BH?

https://www.drommefabrikkenfotografering.com

Her er en link til fødsfotograf. Startpris er 12 000kr. Men så bra som BH gjør det så bør jo den prisen være lommerusk. Eller er det sånn at blir ikke ting sponset så får det heller være?

Lei deg en fotograf BH, og la de ansatte få gjøre den jobben de er utdannet til å gjøre. Det er faktisk ikke bare du som kommer til å føde den dagen fødselen din starter. Avdelingene er sprengte, de er underbemannet og de ansatte har knapt nok tid til å tisse i løpet av ei vakt.

Kanskje hun hintet til å bli sponset av en slik fotograf 🙈

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (12 timer siden):

Kanskje hun hintetDe til å bli sponset av en slik fotograf 🙈

Nettopp! Dette er en måte å fiske etter spons. Men hun som er så vellykket og rik burde jo absolutt ha råd til å betale selv... 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sarabella skrev (På 3.2.2023 den 11.39):

Altså denne dama gir meg så mye underholdning! Nå forteller hun at hun har vært blodfattig siden forrige fødsel fordi hun mistet to liter blod og ikke fikk blodoverføring. Så da går hun på høydose jerntilskudd før fødsel nå fordi hun er en bløder. 
Skal ikke kimse av sykdom og hemofili, om det er det hun har! Men rent medisinsk så har hun jo ikke gått anemisk siden forrige fødsel, for så å forsøksvis øke HB med jerntilskudd nå før fødsel. 
Skjønner hun ikke selv at denne måten hennes med å overdrive og lyve sånn gir henne mindre tillit blant folk? Det er jo nesten utelukkende overdrivelse og løgn deg hun kommer med. 
Bare hvordan hun i går la det frem at de fryktet svangerskapsforgiftning pga symptombildet og ble henvist på sykehuset. Men kontrolltimen ble satt til mandag, på dag fire etter mistanke om preeklampsi. Da er ikke mistanken så stor altså. 

Dette! Jeg har selv hatt eklampsi, og de snur seg (heldigvis!) i de fleste tilfellene raskt rundt ved mistanke om preeklampsi for å forhåpentligvis unngå eklampsi. Men hun overdriver som vanlig, ingen har det så fælt som henne. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, med en gang hun fikk nyss i at IR kommer med en type kurs som kan minne om det hun tilbyr blir det om å gjøre og få formidlet hvor ‘bra’ og ‘seriøst’ hennes kurs er i forhold. Dette vitner kun om en ekstremt usikkerhet - hvorfor ellers gi det oppmerksomhet? Også poste ‘en besøkende fra dubai’ og hinte til at det er IR som leser på hennes kurs. Denne dama er så usmakelig når det kommer til konkurranse, det influencerkurset hennes er helt tragisk og kan per nå ikke vise til noen ting av suksess. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninnia skrev (33 minutter siden):

Selvfølgelig, med en gang hun fikk nyss i at IR kommer med en type kurs som kan minne om det hun tilbyr blir det om å gjøre og få formidlet hvor ‘bra’ og ‘seriøst’ hennes kurs er i forhold. Dette vitner kun om en ekstremt usikkerhet - hvorfor ellers gi det oppmerksomhet? Også poste ‘en besøkende fra dubai’ og hinte til at det er IR som leser på hennes kurs. Denne dama er så usmakelig når det kommer til konkurranse, det influencerkurset hennes er helt tragisk og kan per nå ikke vise til noen ting av suksess. 

Babler om at HUN startet Norges første influencer-kurs,etter hun selv gikk influencer-kurs hos AB,lol.

Og hva skjedde med å "heie på andre business kvinner"?

Endret av J..
  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (5 timer siden):

Babler om at HUN startet Norges første influencer-kurs,etter hun selv gikk influencer-kurs hos AB,lol.

Sitat

Og hva skjedde med å "heie på andre business kvinner"?

Ja, hva skjedde med det liksom?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger hun ut på snap at hun har søkt om familierom? Det får man ikke søke om på forhånd på Drammen, så hvorfor legge det frem som noe spesielt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry meg altså - men med alle disse symptomene hun deler at hun har nå som «ikke gir mening»? Bullshit. Hun hadde blitt sendt til sykehuset med de symptomene der, spesielt om hun hadde forgiftning forrige gang. Dette er alle samlet, alvorlige tegn på svangerskapsforgiftning..

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (29 minutter siden):

Sorry meg altså - men med alle disse symptomene hun deler at hun har nå som «ikke gir mening»? Bullshit. Hun hadde blitt sendt til sykehuset med de symptomene der, spesielt om hun hadde forgiftning forrige gang. Dette er alle samlet, alvorlige tegn på svangerskapsforgiftning..

Oppmerksomhet og overdrivelse - det Benedicte er best på! At noen gidder å følge og heie på den sleipe dama der! 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Birdo skrev (9 timer siden):

Det gjør med litt provosert. Ved den minste mistanke om noe så alvorlig blir man sjekka fra topp til tå.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svangerskapsforgiftning ved første svangerskap. Da jeg var ca 34 uker på vei var jeg på kontroll hos fastlegen, da hadde jeg så høyt blodtrykk (svangerskapsforgiftning var jeg diagnosert med for en stund siden da) mulig urinprøven ikke var helt ok heller, husker ikke. Men jeg ble sendt rett på sykehuset for sjekk. Ble på sykehuset til sent kvelden, fikk lov å reise hjem. Da var blodtrykket bedre. Men skulle komme rett ned igjen hvis jeg fikk noe ubehag. Hadde blodtrykksapperat hjemme så jeg kunne sjekke selv. Var til kontroll 2 ganger i uken etter det. Både til jordmor/legge hjemme, og på sykehuset.

Og da jeg kom til uke 36 + 1 var jeg på kontroll på sykehuset. Da var det proteiner i urinen, blodtrykk, følte meg ikke helt topp. Da ble jeg lagt inn, med beskjed om at jeg kom ikke ut derfra før barnet var født. Noen dager senere ble jeg satt i gang.

Hadde det vært så ille som Benedicte skal ha det til hadde hun blitt lagt inn. Men hun elsker å overdrive og gjør alt hun kan for å få følgere. Det er så mye hun lyver om at man aldri kan vite hva som er sant eller ikke. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (16 timer siden):

Jeg hadde svangerskapsforgiftning ved første svangerskap. Da jeg var ca 34 uker på vei var jeg på kontroll hos fastlegen, da hadde jeg så høyt blodtrykk (svangerskapsforgiftning var jeg diagnosert med for en stund siden da) mulig urinprøven ikke var helt ok heller, husker ikke. Men jeg ble sendt rett på sykehuset for sjekk. Ble på sykehuset til sent kvelden, fikk lov å reise hjem. Da var blodtrykket bedre. Men skulle komme rett ned igjen hvis jeg fikk noe ubehag. Hadde blodtrykksapperat hjemme så jeg kunne sjekke selv. Var til kontroll 2 ganger i uken etter det. Både til jordmor/legge hjemme, og på sykehuset.

Og da jeg kom til uke 36 + 1 var jeg på kontroll på sykehuset. Da var det proteiner i urinen, blodtrykk, følte meg ikke helt topp. Da ble jeg lagt inn, med beskjed om at jeg kom ikke ut derfra før barnet var født. Noen dager senere ble jeg satt i gang.

Hadde det vært så ille som Benedicte skal ha det til hadde hun blitt lagt inn. Men hun elsker å overdrive og gjør alt hun kan for å få følgere. Det er så mye hun lyver om at man aldri kan vite hva som er sant eller ikke. 

Birdo skrev (På 24.2.2023 den 7.55):

Denne influenser minner meg veldig på en annen som føda for noen dager siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (11 timer siden):

Denne influenser minner meg veldig på en annen som føda for noen dager siden. 

Ser på ingen måte likheten, men det er nå meg😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...