Despicable Me Skrevet 26. august 2022 #541 Del Skrevet 26. august 2022 ruskejento skrev (8 timer siden): " Planen var at det skulle skje etter bryllupet, og så fant jeg ut av det rett etterpå, røper hun til Se og Hør." Det bryllupet var vel i juni? Ja, midten av juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 26. august 2022 #542 Del Skrevet 26. august 2022 Despicable Me skrev (38 minutter siden): Ja, midten av juni Jeg har rett og slett vanskelig på å tro på det hun sier her. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor hun skulle skjule det ved å vise frem en hverdag full av fest og alkohol på båttur med 3 åringen. Det gir bare så lite mening for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 26. august 2022 #543 Del Skrevet 26. august 2022 Bulsara skrev (4 minutter siden): Jeg har rett og slett vanskelig på å tro på det hun sier her. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor hun skulle skjule det ved å vise frem en hverdag full av fest og alkohol på båttur med 3 åringen. Det gir bare så lite mening for meg. Hvorfor måtte hun lyve i det hele tatt? Magen er ikke så stor at alle ville skjønt det. Late som de begge er på fylla for å skjule en graviditet er helt bak mål. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. august 2022 #544 Del Skrevet 26. august 2022 Despicable Me skrev (52 minutter siden): Hvorfor måtte hun lyve i det hele tatt? Magen er ikke så stor at alle ville skjønt det. Late som de begge er på fylla for å skjule en graviditet er helt bak mål. Helt enig. Ingen ville ha gjettet graviditet hvis hun feks hadde sagt at siden de er på båtferie med en 3-åring så velger hun å ikke drikke. I stedet for å fortelle at hun er på dagfylla og mannen på kveldsfylla. Men uansett hva så forsvarer det ikke at de låste inn det sovende barnet i båten for å dra på fest begge to. Enten burde en ha vært på båten med barnet, eller så hadde de skaffet barnevakt Det er ikke så mange år siden Madeleine-saken der foreldrene låste inn sovende barn for så å dra på restaurant med venner og datteren ble kidnappet. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 26. august 2022 #545 Del Skrevet 26. august 2022 skruf skrev (23 minutter siden): Helt enig. Ingen ville ha gjettet graviditet hvis hun feks hadde sagt at siden de er på båtferie med en 3-åring så velger hun å ikke drikke. I stedet for å fortelle at hun er på dagfylla og mannen på kveldsfylla. Det sies alt om holdningen de/hun har til alkohol. Man må ikke drikke selv om man er på ferie, må ikke drikke selv om det er helg.. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 26. august 2022 #546 Del Skrevet 26. august 2022 Despicable Me skrev (18 minutter siden): Det sies alt om holdningen de/hun har til alkohol. Man må ikke drikke selv om man er på ferie, må ikke drikke selv om det er helg.. For ikke å glemme uttalelsen hennes om at det var godt barnefar fikk rast fra seg i sommer før han blir tobarnsfar. 🤯 Hva med det barnet som alt finnes??? Enig med andre her, de unnskylder overhodet ikke innelåsingen. Nå har jeg fulgt henne siden den hendelsen, og det er så mye konstruksjoner av hendelser i etterkant av ting som er sagt og gjort, som gjør at det blir vanskelig å tro på det hun sier. Bare trist egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puddingen88 Skrevet 26. august 2022 #547 Del Skrevet 26. august 2022 FrøkenTippTopp skrev (På 22.8.2022 den 23.40): Dette kommer til å bli en veeeeeldig lang graviditet…. 😅 Skal jeg gi deg ett tips ? AVFØLG om du lar deg irritere av andre profiler 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. august 2022 #548 Del Skrevet 26. august 2022 puddingen88 skrev (2 timer siden): Skal jeg gi deg ett tips ? AVFØLG om du lar deg irritere av andre profiler Kan man ikke bli irritert av andre man følger? Må man støtte og like alt de gjør? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 26. august 2022 #549 Del Skrevet 26. august 2022 Hva var det hun sa om den tomta og det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 27. august 2022 #550 Del Skrevet 27. august 2022 HMS hadde sommerfest i går og BHvat med på, og det jeg syns er veldig rart at BH skjuler mage med veske hele tiden , eller genser sin. klarte se glimt av den og er ikke så stor som hun viser på sine kanaler. På sine kanaler kan en se magen hele tiden og blåst opp, men har skjult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. august 2022 #551 Del Skrevet 28. august 2022 Haha, hun viste fram "morgenmagen" sin nå i dag. Det er ikke mulig å se at hun er gravid en gang. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 28. august 2022 #552 Del Skrevet 28. august 2022 Er ikke måte på hvor gravid hun er om dagen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 28. august 2022 #553 Del Skrevet 28. august 2022 Magen er så rar på morgenen skriver hun. Nei BH, den er helt normalt tik at du ikke har kommet lengre i svangerskapet. Det som ER rart er at du går rundt å blåse opp magen og holder hånden på den ved en vær anledning. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. august 2022 #554 Del Skrevet 28. august 2022 Unnskyld, men hun driter seg jo ut, hvis man har lov til å si det. I følge henne virker det som hun er 6-7 mnd på vei 🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 28. august 2022 #555 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Skylde på postnord fordi de satt det dyre teppet hennes i garasjen som nå er fult av dyr og fukt, når hu burde tenkt lenger og satt det inn i huset..🫣 Endret 28. august 2022 av Mellion 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 28. august 2022 #556 Del Skrevet 28. august 2022 Den graviditetstesten må værre tatt ombord på båten,ut fra hvordan "badet"ser ut. Da hadde hun råååsa negler, de fikk hun etter 16. Juni. I tillegg har hun mistet den ene "negelen" på ringfinger, noe hun gjorde en av de siste dagene i ferien. Ul bildet hun viser er tatt med "bare" negler(negler uten negelakk), det hadde hun i noen dager etter de kom hjem fra ferien. Rundt 1.-4. August. Hadde fått lagt nye negler før jenta hadde bursdagsfeiring 7. Aug. Konklusjon hun fant ut at hun var gravid på båten på slutten av ferien og tok UL man/tirs/ons etter de kom hjem fra ferie. Sikkert for å se hvor langt på vei hun var. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. august 2022 #557 Del Skrevet 28. august 2022 Flettfrid skrev (4 minutter siden): Den graviditetstesten må værre tatt ombord på båten,ut fra hvordan "badet"ser ut. Da hadde hun råååsa negler, de fikk hun etter 16. Juni. I tillegg har hun mistet den ene "negelen" på ringfinger, noe hun gjorde en av de siste dagene i ferien. Ul bildet hun viser er tatt med "bare" negler(negler uten negelakk), det hadde hun i noen dager etter de kom hjem fra ferien. Rundt 1.-4. August. Hadde fått lagt nye negler før jenta hadde bursdagsfeiring 7. Aug. Konklusjon hun fant ut at hun var gravid på båten på slutten av ferien og tok UL man/tirs/ons etter de kom hjem fra ferie. Sikkert for å se hvor langt på vei hun var. Følger du så detaljert med på folk? Girl, take a holiday… 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 28. august 2022 #558 Del Skrevet 28. august 2022 Maydis8 skrev (3 minutter siden): Følger du så detaljert med på folk? Girl, take a holiday… Nei, jeg har aldri fulgt henne. Dette tok meg bare noen minutter 😊🤣🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 28. august 2022 #559 Del Skrevet 28. august 2022 Maydis8 skrev (17 minutter siden): Følger du så detaljert med på folk? Girl, take a holiday… 👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. august 2022 #560 Del Skrevet 28. august 2022 Flettfrid skrev (21 minutter siden): Nei, jeg har aldri fulgt henne. Dette tok meg bare noen minutter 😊🤣🙈 Rart hvordan noen tror det tar 3 uker av livet ditt å finne ut av noe bare ved å sjekke noen SoMe poster iløpet av 10 min.. Men ja,hun er jo ca "10 minutter" inn i svangerskapet. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå