Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Anbefalte innlegg

Skrevet
CaspertheGh0st skrev (1 minutt siden):

Oi den siste der var veldig ekkel formulert… som om hun ønsker at vi såkalt «trygdekontoret» (??) opplever noe sånn med våre egne barn … 

Jeg har aldri vært på trygd, er eldre og mer utdannet og tjener mer enn denne dama, har barn sjæl og er langt fra «perfekt» - men å etterlate en 3 åring innestengt i en båt er en dårlig og uansvarlig plan. Kan ikke bortforklares. Bra at noen tok kontakt med barnevern 👏🏻 Hun evner ikke å se feilen sin i det hele tatt, det er det verste. Det med barnevakt kjøper jeg ikke, for da kunne den personen vært i samma båt og heller ringt mor dersom ungen våkna enn at hun tar med babycaller og løper frem og tilbake «hvert kvarter», hva er vitsen å i det hele tatt gå ut da…? Siden det uansett er bare en kort tur hun skulle være borte hadde sikkert plenty av de vennene deres tilbudt seg å passe den lille!

Ikke sant?

Dette ER jo hva å være uansvarlig er,blir usikker på om hun forstår hva ordet betyr jeg.

Ett lite barn skal aldri overlates til seg selv på denne måten,finnes ikke unnskyldning for det.

Siden hun har "svettet kuler" siden dagen derpå nå,er hun nok mer bekymret for en evt samtale hos bv enn hun vil innrømme.

Plutselig var det sipping og grining over død bestemor og hvor kjipt de siste årene har vært mot henne,som for å spille på folks samvittighet..

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Gjest Kattedama
Skrevet

Trygdekontoret faktisk. Og det kommer fra ei som bor i Svelvik (!) og later som at det er bedre enn det er. Som legger ut sin såkalte «vellykkethet» som bare er tull for å dra folk til dette influenser programmet hennes. Får helt ABD vibber..

Skrevet
J.. skrev (7 minutter siden):

Ikke sant?

Dette ER jo hva å være uansvarlig er,blir usikker på om hun forstår hva ordet betyr jeg.

Ett lite barn skal aldri overlates til seg selv på denne måten,finnes ikke unnskyldning for det.

Siden hun har "svettet kuler" siden dagen derpå nå,er hun nok mer bekymret for en evt samtale hos bv enn hun vil innrømme.

Plutselig var det sipping og grining over død bestemor og hvor kjipt de siste årene har vært mot henne,som for å spille på folks samvittighet..

Jeg reagerte på at hun desperat prøver å få det til å virke som om de er en stor gjeng med båtfolk som ferierer sammen, og tenker ikke at det gjør hvertfall historien hennes enda mer merkelig. Hvis de er så mye sammen og rett ved hverandre, kunne ikke en av disse mange vennene tilbudt seg å hoppe til hennes båt og sitte barnevakt med ungen? Og sagt «kos deg , ses om en time eller to vi ringer dersom barnet våkner». Men nei, har har mor vært så «ansvarlig» og låst døra og løpt «hvert kvarter» for å sjekke og hun hadde en barnevakt i en annen båt…. Da er du ikke barnevakt da? Når du verken hører eller ser ungen … Lurer på hvor mye av konserten hun fikk med seg? Får meg faktisk til å tvile på at hun liksom sjekket «hvert kvarter» også.

• Liker 27
Skrevet
CaspertheGh0st skrev (1 minutt siden):

Jeg reagerte på at hun desperat prøver å få det til å virke som om de er en stor gjeng med båtfolk som ferierer sammen, og tenker ikke at det gjør hvertfall historien hennes enda mer merkelig. Hvis de er så mye sammen og rett ved hverandre, kunne ikke en av disse mange vennene tilbudt seg å hoppe til hennes båt og sitte barnevakt med ungen? Og sagt «kos deg , ses om en time eller to vi ringer dersom barnet våkner». Men nei, har har mor vært så «ansvarlig» og låst døra og løpt «hvert kvarter» for å sjekke og hun hadde en barnevakt i en annen båt…. Da er du ikke barnevakt da? Når du verken hører eller ser ungen … Lurer på hvor mye av konserten hun fikk med seg? Får meg faktisk til å tvile på at hun liksom sjekket «hvert kvarter» også.

For ikke glemme at hun hadde avtale med både vekter og politi om å følge med på barnet (åpenbar løgn).

Burde vel også være overflødig hvis man hadde hatt barnevakt..

Historiene endres hele tiden og ingen av de gir noen mening.

• Liker 26
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

For ikke glemme at hun hadde avtale med både vekter og politi om å følge med på barnet (åpenbar løgn).

Burde vel også være overflødig hvis man hadde hatt barnevakt..

Historiene endres hele tiden og ingen av de gir noen mening.

Utrolig flaut er det… 

• Liker 5
Skrevet
CaspertheGh0st skrev (9 minutter siden):

Utrolig flaut er det… 

Enig.

• Liker 1
Skrevet
Zebrina skrev (7 timer siden):

Quick question - hvor fikk hun 10-20 liter med vann til å helle over ungen i bilen? 
Hadde kanskje noen vanntanker i båten? Har ikke båt selv så usikker på om det er noe man har, men lurer oppriktig. 

Jeg var ikke der, så mulig jeg tar feil. Men mener de ble kjørt med båt til dit ambulansen skulle møte de? En mindre fritidsbåt, mener jeg. Og har da sett for meg at hun bare har helt sjøvann over brannskaden underveis mens de kjørte dit. Og så fikk de vel ungen i en dusj når de kom i land der, før ambulansen tok over. Jeg er ingen ekspert, men det høres ut som de har gjort det riktig her.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
46 minutter siden, J.. said:

Og det ganske patetiske stikket om at redningsvesten til X ligger DER! *peker på benk.

Hva hjelper en redningsvest som ikke er i bruk?

Den gjør ingen nytte hvis Gud forby barn skulle falle over bord,å redningsvesten ligger på benken..

En båt som plutselig crasher inn i deres båt - vips så ligger ungen fort vekk i vannet.

Dessuten - hun er visst influenser? Påvirker? Burde hun fronte at redningsvest ikke er så nøye (selv om deres båt kanskje er stor nok til at det ikke er påbudt (aner ikke om de reglene)…

• Liker 8
Skrevet
J.. skrev (49 minutter siden):

Og det ganske patetiske stikket om at redningsvesten til X ligger DER! *peker på benk.

Hva hjelper en redningsvest som ikke er i bruk?

Den gjør ingen nytte hvis Gud forby barn skulle falle over bord,å redningsvesten ligger på benken..

Akkurat der har hun et poeng da. Når man bor i båt i flere uker så sier det seg selv at vesten ikke er på hele tiden. Jeg var en del på båtferier selv når jeg var yngre, og hadde ikke vest når vi var inne i båten. Men måtte ha vest om vi skulle på mer utsatte områder i båten. Ellers var det nok at båten var nært og tilgjengelig.

I mindre båter har jeg derimot aldri sluppet vest. Så det er ikke fordi mine foreldre og besteforeldre har vært slappe med sikkerhet, men det er forskjell på båter og ikke minst hva man driver med i båten. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hun har nok forstått at episoden gikk for langt og prøver å ro seg inn igjen - med alt hun har 😊 Leste nylig en artikkel om henne om at at barn virkelig  er ingen hindring angående noe som helst i livet og at de kjører fri barneoppdragelse. Greit nok det sikkert, men det i båten var virkelig alt for drøyt … 

De tar gjerne med seg datteren på fest og hun sover enten i en seng på festen eller i vognen sin.

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 7
Skrevet
richbitch skrev (7 minutter siden):

Akkurat der har hun et poeng da. Når man bor i båt i flere uker så sier det seg selv at vesten ikke er på hele tiden. Jeg var en del på båtferier selv når jeg var yngre, og hadde ikke vest når vi var inne i båten. Men måtte ha vest om vi skulle på mer utsatte områder i båten. Ellers var det nok at båten var nært og tilgjengelig.

I mindre båter har jeg derimot aldri sluppet vest. Så det er ikke fordi mine foreldre og besteforeldre har vært slappe med sikkerhet, men det er forskjell på båter og ikke minst hva man driver med i båten. 

Hun har postet videoer der båten kjører i relativt høy fart og ungen henger over rekkverket uten redningsvest..

Har faktisk tilgode å se den i bruk.

• Liker 21
Skrevet
Justlooking skrev (5 minutter siden):

Leste nylig en artikkel om henne om at at barn virkelig  er ingen hindring angående noe som helst i livet og at de kjører fri barneoppdragelse. Greit nok det sikkert, men det i båten var virkelig alt for drøyt … 

Hun har uttalt når hun snappet på Løvemamma-snappen at barnet skal tilvennes de voksnes liv,ikke de voksne tilpasse seg barnet..

Er ikke første gangen X har vært med på fest,for å si det sånn..

Hun/de er generelt fæle på å la ungen styre for seg selv uten voksnes oppsyn fordi de er opptatt med sitt.

Synes faktisk ikke det er greit,barnet er knapt 3 år og allerede vært utsatt for én alvorlig ulykke,hvorfor risikere en til.

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (23 minutter siden):

Hun har nok forstått at episoden gikk for langt og prøver å ro seg inn igjen - med alt hun har 😊 Leste nylig en artikkel om henne om at at barn virkelig  er ingen hindring angående noe som helst i livet og at de kjører fri barneoppdragelse. Greit nok det sikkert, men det i båten var virkelig alt for drøyt … 

Denne «fri oppdragelse» høres mer ut som at man som foreldre ikke gidder å gjøre jobben sin… og det at barn skal tilpasse seg voksne og ikke omvendt…? Say what??😂 Hun burde ta seg et foreldrekurs…

• Liker 26
Skrevet

Som om hun ikke har vist at hun er uansvarlig nok de siste dagene, så slenger hun i dag ut en video av seg selv på SUP-brett uten redningsvest.🙄 Det er faktisk ulovlig og ville gitt bot om hun ble tatt. 

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
richbitch skrev (50 minutter siden):

Jeg var ikke der, så mulig jeg tar feil. Men mener de ble kjørt med båt til dit ambulansen skulle møte de? En mindre fritidsbåt, mener jeg. Og har da sett for meg at hun bare har helt sjøvann over brannskaden underveis mens de kjørte dit. Og så fikk de vel ungen i en dusj når de kom i land der, før ambulansen tok over. Jeg er ingen ekspert, men det høres ut som de har gjort det riktig her.

Okei ja det gir jo mening, jeg tenkte jo ikke over at de kjørte i båten - noe som egentlig gir veldig mening når du sier det 😅 Takk for oppklaring! 

Skrevet

Hvis de nå hadde barnevakt som hun etterhvert sa, burde de ikke revurdert hvem de spurte? De fikk tillegg fikk politi og havnepersonell til å passe på, samt babycall, sjekke hvert kvarter, komme hjem etter 1 t, låse inn ungen og krangle seg til å parkere ekstra nært? Jeg spør ikke hvem som helst om å passe mitt barn, og hvis jeg måtte ta så mange hensyn i tillegg til barnevakt, da hadde jeg valgt noen andre.

• Liker 17
  • Nyttig 8
Skrevet
Andrea59 skrev (1 time siden):

En båt som plutselig crasher inn i deres båt - vips så ligger ungen fort vekk i vannet.

Dessuten - hun er visst influenser? Påvirker? Burde hun fronte at redningsvest ikke er så nøye (selv om deres båt kanskje er stor nok til at det ikke er påbudt (aner ikke om de reglene)…

Piliotfrue og mannen er flinke til og ha vest på barna.. Burde ikke være så vanskelig for andre heller

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
elskersommer skrev (4 minutter siden):

Piliotfrue og mannen er flinke til og ha vest på barna.. Burde ikke være så vanskelig for andre heller

Godt poeng,de har også stor båt hvor det heller ikke er påbudt å ha på vest.

Men så må vel ikke alt være påbudt for at man skal gjøre det heller,skulle man tro.

• Liker 4
Skrevet

I dag har frøkena på redningsvest! Når hun er med å lufter hunden på land 😆

• Liker 13
Skrevet
Flettfrid skrev (2 minutter siden):

I dag har frøkena på redningsvest! Når hun er med å lufter hunden på land 😆

Ja denne trassalderen (Benedicte) traff hardt.

Siden du leser her inne,B,kanskje bruke redningsvesten der den er ment,i båten,der den faktisk har en funksjon utover å bruke ett barn for å vise oss hvor barnslig du selv er i din kamp mot "trygdekontoret".

• Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...