Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om Benedicte? 
Jeg synes hun var så kul før, følte at hun var et friskt pust i Instagram og blogg verden. Men nå synes jeg hun har tapt seg veldig. 
Alt er så kaotisk! 

Synes det er ufint av henne å skrike fuck you og vise fineren til en samarbeidspartner på story. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mye til overs for henne 😕 

men syns det er trist at datteren ble Brannskadet for livet 😕 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun var kul og inspirerende. Men ble så mye «Boss Babe» der i gården at det bare ble slitsomt. Virker som at hun alltid prøver å få frem hvor rå hun er som sjonglerer x-antall baller i luften, i tillegg til å være gressenke, og alene med barnet når mannen er på sjøen.

 

Misforstå meg rett, jeg digger kvinner som går sin egen vei, og satser selv. Men får bare inntrykket av at hun fremmer seg som et bedre menneske av aaalt hun får til. Og det blir slitsomt i lengden.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nikamari skrev (5 timer siden):

Syntes hun var kul og inspirerende. Men ble så mye «Boss Babe» der i gården at det bare ble slitsomt. Virker som at hun alltid prøver å få frem hvor rå hun er som sjonglerer x-antall baller i luften, i tillegg til å være gressenke, og alene med barnet når mannen er på sjøen.

 

Misforstå meg rett, jeg digger kvinner som går sin egen vei, og satser selv. Men får bare inntrykket av at hun fremmer seg som et bedre menneske av aaalt hun får til. Og det blir slitsomt i lengden.

Alt dette Boss Babe-greiene er bare kleint. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte henne i starten, men det snudde desverre fort. Hele fremtoningen hennes blir bare feil, er så lite modent å holde på sånn. Fint å bruke stemmen sin altså, men gjør det på en annen måte. 

 

Oooog bossbabe 😤

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ho lenge skikkelig godt, men så gikk det brått ned når ho bare klager og syter over hvordan livet er, hvor mye ho har å gjøre osv. Det er greit at ho kanskje har mer enn andre å gjøre, men det er ikke spesielt god reklame å syte over hvor mye man har å gjøre, når det er oss seere ho skal påvirke(?). 

 

Veldig trist at jenta hennes ble brannskadet, men også synd at ho melker det for det det er verdt. Stakkars lille baby... 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa etter en kommentar om hvorfor hu måtte snakke om bedriften sin hele tiden på happymommysquad at hvis vi som kvinner var mer opptatt av å snakke om kaffe enn å bygge karriere så trengte vi ikke se på henne. Karrieren hun vil bygge er rundt some, de fleste andre har karrierer som ikke handler om det, for meg blir det kjedelig å høre på.. som ikke er interessert i en some karriere. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (6 timer siden):

Hun sa etter en kommentar om hvorfor hu måtte snakke om bedriften sin hele tiden på happymommysquad at hvis vi som kvinner var mer opptatt av å snakke om kaffe enn å bygge karriere så trengte vi ikke se på henne. Karrieren hun vil bygge er rundt some, de fleste andre har karrierer som ikke handler om det, for meg blir det kjedelig å høre på.. som ikke er interessert i en some karriere. 

Tipper ho har vært her inne å lest litt, og at ho føler seg litt angrepet, hvilket jeg godt kan forstå.. 

 

Mulig jeg er kynisk, frekk og direkte slem nå; men den identiteskrisen posten som kom ut idag (?) er det en typisk hersketeknikk for å få oss til å stryke henne medhårs? For den kunne liksom ikke kommet verken før eller senere, mtp på at det har blåst litt motvind her i forumet i det siste 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den instagramposten hennes i går er det flaueste jeg har sett på lenge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun satser på some, så bør hun ta er kurs i god oppførsel først  . Får ikke mye følgere med sånn oppførsel 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns hun er alt for mye. Skikkelig skikkelig for mye. Og all den klagingen hun holdt på med fra Haukeland med at hun måtte vaske håret i butikkshampo og måtte få Foodora til å levere mat. BUTIKKSHAMPO dere!! Nei da rant det over merka jeg. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (4 timer siden):

Den instagramposten hennes i går er det flaueste jeg har sett på lenge.

Viktig med litt selvskryt.. synes jeg har sett flere av de på instagramen hennes 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er som en flaske zalo......en dråpe er nok!

Hun er grei nok i små doser. Rølpete,høylytt,krever storplass, konstant "her er jeg,se på meg", ting som alt i alt blir for mye over tid. 

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvorfor mannen fortsatt jobber som kaptein og er borte store deler av livet til barnet? Virker ikke som han er så gira på å være i livet til kjæresten og barnet sitt spør du meg...er penger virkelig viktigere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (42 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor mannen fortsatt jobber som kaptein og er borte store deler av livet til barnet? Virker ikke som han er så gira på å være i livet til kjæresten og barnet sitt spør du meg...er penger virkelig viktigere? 

Fordi å være sjømann er en livsstil,ikke bare en jobb.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 timer siden):

Fordi å være sjømann er en livsstil,ikke bare en jobb.

Ok. Da tenker jeg at B bør slutte å gnåle så mye om at hun er gressenke når hun visste at dette var hans livsstil☺️ Utrolig irriterende å høre på henne. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som irriterer meg grundig er HVOR mye hun syter over at hun sitter mye på pc (ref. nyeste storyen), mobil osv. Hallo, hun har valgt dette helt selv??? Er det så ille å være influencer så gå tilbake i jobben som journalist da vel. Kjenner jeg får så lyst til å be henne stfu. Nå har hun tydeligvis sittet 48 timer foran macen, lol. Bare ljug garantert. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...