Gå til innhold

HJELP!

Gjest Fortvilt hundeeier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klart alle hunder kan bite. Men noen er mere utsatt for at en slik situasjon akkurat kommer til å skje. Ihvertfall psykisk syke hunder. Det virker som denne hunden har blitt utsatt for fryktelg mye vondt i sitt liv.. :tristbla:

Det er vel dumt å måle hvem sitt liv som er mest verdt. Men for uskyldige mennesker, voksne som barn, så mener jeg dersom en hund har vært aggresiv mot noen så må en ta konsekvensene for det. :tristbla:

Det er tydelig at denne hunden ikke har det godt med seg selv.. :tristbla:

Jeg har selv hatt en hund som har prøvd å gå til angrep mot noen venner av meg. Takk gud, for at han bare fikk tak i genseren..!!

Men for oss så var det INGEN annen utvei enn at hunden måtte avlives, den har vist aggresiv oppførsel, og våres barn kommer fremfor hunden!

Dersom vi skulle gitt hunden en skjangse til, og den neste gang fikk tak i armen eller foten til offeret så vet jeg hadde at jeg ikke hadde greid å leve med den samvittigheten resten av livet.

For som noen andre skrev tidligere, så kan det ha katastrofale følger for det mennesket som blir bitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva da med alle di som tar omplasseringshunder da? Er de uansvarglie di da? Finns jo mange som tar hunder til seg som har vært misshandla og som de går bra me!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...