AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Har du noen tips til hvordan jeg skal farge håret mitt for første gang hjemme selv alene? Forslag på flasker? Jeg har fått grått hår. Er det fint med grått hår eller ser man mye eldre ut da? Anonymkode: 48069...374
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Jeg liker å bruke dusjhette mens fargen sitter i. Sånne engangs fra hotellrom. Bruker også et håndkle rundt skuldrene som det ikke er så farlig med, blir ofte søl. Om du får hårfarge på vask el anbefaler jeg å fjerne det med en gang, da det kan sette seg stygge flekker. Liker å bruke flaskene uten ammoniakk, og heller de som ikke er permanente, i tilfelle det blir litt feil med fargen. Synes de sitter i lenge nok likevel. mørke farger, mørk brun osv synes jeg ofte blir for mørkt og hardt, grenser ofte mot svart (i hvert fall på mitt hår). Jeg personlig synes grått er fint, men det viktigste er jo hva du ønsker og er komfortabel med Anonymkode: a8b8d...c3e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Nå er håret mere grått over ørene. Er usikker på om jeg skal la det bli grått av seg selv etterhvert eller om jeg skal begynne å farge det. Hva gjør dere? Anonymkode: 48069...374
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Er du blond? Brunette? Mørk? Anonymkode: bb935...aeb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 De fleste frisør-salonger selger minicolor. Det er en semi-permanent farge som dekker grått hår 70% Altså, det vill ikke være grått når du har brukt den, men fargen er ikke så hard og trenger ikke så dypt inn. De sklir litt ut av håret og du får ikke den harde etterveksten etter en mnd Så mitt tips er å finne deg en salong med god kunnskap og spørre hvilken farge du trenger. Bare pass på at du forklarer godt hva du ønsker åpnå. Den vill jo selvfølgelig farge håret som ikke er grått også, så litt ny farge fra det du har i dag må du regne med uansett Om du er blond ville jeg bare få stript det i salong. Jeg striper bare overhåret og det som synes når jeg setter opp håret (Bare pass deg for dårligere frisører. Flekkette striping er så stygt) Anonymkode: bb935...aeb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er du blond? Brunette? Mørk? Anonymkode: bb935...aeb Mørk blond. Er det lurest å velge en farge som er en nyanse lysere eller mørkere når jeg skal velge farge? Anonymkode: 48069...374
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 Skal ha en farge som er nærmest mulig min naturlige hårfarge. Vil bare dekke de grå hårene over ørene. Blir det veldig mye ettervekst da etter en måned? Anonymkode: 48069...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå