Lambda Skrevet 27. september 2002 #1 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg og min samboer har vært sammen i to år nå. Men utfra sexlivet vårt å bedømme, har vi nok vært gift i nærmere 30 år. Jeg har prøvd å piffe opp med noen sexleketøy, og ved å gjøre sexen litt mer spennende. Men samboeren min ”biter ikke på den”. Og jeg har en følelse av at hun ser på sex som en plikt, og har sex med meg for å være snill mot meg. Og det fører til at jeg synes det er vanskelig å ha sex med henne. For det tenner meg ikke akkurat å vite at hun gjør det av plikt. Skal jeg nyte det å ha sex, så skal jeg vite det at partneren min gjør det samme. Hva grunnen til at vi har ett så miserabelt sex liv er, vet jeg ikke helt. Men jeg tror at én grunn er at hun mener hun ikke har bra nok kropp. Noe som er tull!!! Hun har en flott kropp! Kanskje ikke modelltynn, men hvem ”normale” kvinner har vel det? Dessuten er ikke vi gutter ute etter modelljenter som bare så vidt henger sammen og som man har blåmerker av etter å ha kost med henne. (les: slått oss på beina i kroppen hennes som bare er dekket av et tynt hudlag) Jeg har sagt det utallige ganger til henne, at hun har en flott kropp. Men hun vil ikke høre på det øret. Jeg blir litt frustrert av det hele, for jeg er glad i sex og mener det er viktig i ett forhold. Ikke det viktigste, men viktig. Nå har jeg fått luftet ut litt av min frustrasjon. Og nå kommer det jeg egentlig lurer litt på: Synes dere at god sex gjenspeiler ett godt forhold? Med god sex mener jeg ikke at to ”superelskere” har sex sammen og får den ene multiorgasmen etter den andre. Men at to mennesker viser at de setter pris på å ha sex med hverandre, og at de gjør det med glede og lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lambda Skrevet 27. september 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 27. september 2002 eh, ble litt rart dette. ”, skal være dette tegnet her " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2002 #3 Del Skrevet 27. september 2002 Kjenner litt til dette her ja.. ..vel,god sex gjenspeiler vel ikke direkte et bra forhold alltid, men man kan vel også si at uten et bra sexliv-dvs. "normal grei og fin sex som begge parter er fornøyd med"- så vil det være vanskelig å få et fra forhold ellers også. Kan bare snakke for meg selv, men jeg kunne ikke ha levd sammen med ei dame uten noe eller minimalt med sex. For de av oss som sex nå engang spiller en stor rolle for vil det lett bli slik at det alltid "er noe" som irriterer en eller annen plass og man får kanskje lett litt mindre tålmodighet med vanlige "bagatellproblemer" som alltid dukker opp og som til vanlig lar seg løse. Dette tærer igjen på forholdet generellt som videre igen gjør sexlivet ENDA vanskeligere osv.. altså en ond sirkel som det kreves (veldig) mye for å komme ut av!! Fyr73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2002 #4 Del Skrevet 28. september 2002 Kanskje ikke modelltynn, men hvem ”normale” kvinner har vel det? Dessuten er ikke vi gutter ute etter modelljenter som bare så vidt henger sammen og som man har blåmerker av etter å ha kost med henne. (les: slått oss på beina i kroppen hennes som bare er dekket av et tynt hudlag) Koselig sagt. Hvorfor er det verre å si at tykke folk er stygge enn at tynne folk er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå