Gå til innhold

Forkjølelse som ikke går over

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 2 uker siden våknet jeg litt forkjølet. Tett i nesen , hoste og hadde den typiske «forkjølet-stemmen». Formen var lik dagen etterpå så da testet jeg meg for korona. Den kom tilbake negativ. Nå har det gått 2 uker og formen er uendret. Blir verken bedre eller verre. Har ikke nedsatt allmentilstand. 
hvorfor går det ikke over?! Har aldri opplevd å være lett forkjølet så lenge før. Uten NOE tegn til bedring etter 14 dager😫

Anonymkode: 83fd8...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en ny test for sikkerhetsskyld :) 

Jeg har vært «neseforkjøla» i fire uker nå, men endelig har det begynt å slippe taket. Mange i området her som sliter med det samma. Heldigvis ingen med korona da :) 

Anonymkode: 48165...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ta en ny test for sikkerhetsskyld :) 

Jeg har vært «neseforkjøla» i fire uker nå, men endelig har det begynt å slippe taket. Mange i området her som sliter med det samma. Heldigvis ingen med korona da :) 

Anonymkode: 48165...d42

Jaja om den testen kommer tilbake positiv så har jeg smitta hele jobben med korona da. Leder sa jeg kunne komme på jobb selvom jeg var forkjøla sålenge testen var negativ og formen ikke ble verre. Så jeg har vært på jobb siden forrige mandag.... jobber i helse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jaja om den testen kommer tilbake positiv så har jeg smitta hele jobben med korona da. Leder sa jeg kunne komme på jobb selvom jeg var forkjøla sålenge testen var negativ og formen ikke ble verre. Så jeg har vært på jobb siden forrige mandag.... jobber i helse

Jaja, men ikke vits i å ta sorgene på forskudd. Men om du blir verre og verre, burde du jo uansett holde deg hjemme. Da tyder det jo på at kroppen trenger ro for å bli frisk. Så det er jo ikke rart at du fremdeles er syk.

Anonymkode: 71268...19d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok mest sannsynlig rammet av et forkjølelsesvirus. Forkjølelse som ikke går over etter 2 uker, trenger ikke være Covid-19. 
Forkjølelsesvirus sitter i lenge, gjerne opp til 6 uker.

Anonymkode: 40c86...250

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men ikke vits i å ta sorgene på forskudd. Men om du blir verre og verre, burde du jo uansett holde deg hjemme. Da tyder det jo på at kroppen trenger ro for å bli frisk. Så det er jo ikke rart at du fremdeles er syk.

Anonymkode: 71268...19d

Jeg har ikke blitt verre.  blir bare ikke bedre 😅formen har holdt seg uendret siden jeg ble forkjøla

Du er nok mest sannsynlig rammet av et forkjølelsesvirus. Forkjølelse som ikke går over etter 2 uker, trenger ikke være Covid-19. 
Forkjølelsesvirus sitter i lenge, gjerne opp til 6 uker.

Anonymkode: 40c86...250

6uker?! Shit pomfritt....jeg holder jo på å klikke allerede🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...