AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Del Skrevet 25. februar 2021 For 2 uker siden våknet jeg litt forkjølet. Tett i nesen , hoste og hadde den typiske «forkjølet-stemmen». Formen var lik dagen etterpå så da testet jeg meg for korona. Den kom tilbake negativ. Nå har det gått 2 uker og formen er uendret. Blir verken bedre eller verre. Har ikke nedsatt allmentilstand. hvorfor går det ikke over?! Har aldri opplevd å være lett forkjølet så lenge før. Uten NOE tegn til bedring etter 14 dager😫 Anonymkode: 83fd8...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Del Skrevet 25. februar 2021 Ta en ny test for sikkerhetsskyld Jeg har vært «neseforkjøla» i fire uker nå, men endelig har det begynt å slippe taket. Mange i området her som sliter med det samma. Heldigvis ingen med korona da Anonymkode: 48165...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta en ny test for sikkerhetsskyld Jeg har vært «neseforkjøla» i fire uker nå, men endelig har det begynt å slippe taket. Mange i området her som sliter med det samma. Heldigvis ingen med korona da Anonymkode: 48165...d42 Jaja om den testen kommer tilbake positiv så har jeg smitta hele jobben med korona da. Leder sa jeg kunne komme på jobb selvom jeg var forkjøla sålenge testen var negativ og formen ikke ble verre. Så jeg har vært på jobb siden forrige mandag.... jobber i helse Anonymkode: 83fd8...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja om den testen kommer tilbake positiv så har jeg smitta hele jobben med korona da. Leder sa jeg kunne komme på jobb selvom jeg var forkjøla sålenge testen var negativ og formen ikke ble verre. Så jeg har vært på jobb siden forrige mandag.... jobber i helse Anonymkode: 83fd8...070 Jaja, men ikke vits i å ta sorgene på forskudd. Men om du blir verre og verre, burde du jo uansett holde deg hjemme. Da tyder det jo på at kroppen trenger ro for å bli frisk. Så det er jo ikke rart at du fremdeles er syk. Anonymkode: 71268...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Del Skrevet 25. februar 2021 Du er nok mest sannsynlig rammet av et forkjølelsesvirus. Forkjølelse som ikke går over etter 2 uker, trenger ikke være Covid-19. Forkjølelsesvirus sitter i lenge, gjerne opp til 6 uker. Anonymkode: 40c86...250 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #6 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja, men ikke vits i å ta sorgene på forskudd. Men om du blir verre og verre, burde du jo uansett holde deg hjemme. Da tyder det jo på at kroppen trenger ro for å bli frisk. Så det er jo ikke rart at du fremdeles er syk. Anonymkode: 71268...19d Jeg har ikke blitt verre. blir bare ikke bedre 😅formen har holdt seg uendret siden jeg ble forkjøla AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er nok mest sannsynlig rammet av et forkjølelsesvirus. Forkjølelse som ikke går over etter 2 uker, trenger ikke være Covid-19. Forkjølelsesvirus sitter i lenge, gjerne opp til 6 uker. Anonymkode: 40c86...250 6uker?! Shit pomfritt....jeg holder jo på å klikke allerede🤣 Anonymkode: 83fd8...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå