AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Er dette tilfeldigheter? Ofte når f.eks noen jeg er med tenker noe, så begynner jeg og snakke om det. Jeg har også en veldig fin uvane med og starte og synge på akk samme sang som de jeg er med akk i det de starter, sånn at de ser rart på meg og lurer på hva faen jeg gjør? Att på til, så har jeg enn sånn følelse inni meg hvis jeg har sendt en melding, der jeg sier sånn ja får sjekke om den har svart, og i det jeg tar opp telefonen popper det inn et svar, det kan ha gått flere timer, men akk i det jeg tenker det kommer det nesten alltid et svar fra akk den personen. Jeg føler dette skjer såpass ofte at det ikke lengre kan være til tilfeldighetene, åssen kan jeg eventuelt finne ut om jeg har evner? Anonymkode: b0e49...1c1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Les litt om confirmation bias. En av mange måter hjernen vår kan spille oss et puss. Anonymkode: 20340...853 1
ShivaSol Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Ja, det er du. Jeg får inn her hos meg at du er den nye Baba Vanga av jorden🔮😂
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Les litt om confirmation bias. En av mange måter hjernen vår kan spille oss et puss. Anonymkode: 20340...853 Skjønner. Men jeg har aldri hatt lyst til og være det, eller prøvd og være det. Men fordi det skjer så gjentagende at det ikke føles som tilfeldigheter lengre, blir jo rett og slett ekkelt. Så er jeg nysgjerrig på om det er noe måte å gå inn i seg selv på for og finne ut om jeg har evner eller ikke. Jeg vil jo ikke tro at vennene mine sier at de må kutte ut med og si akk det de tenker til alle andre også fordi de blir freaka ut over hvor ofte jeg gjør det. Og fordi jeg ikke vet noen ting om det å være synsk så må jeg nesten spørre åssen det fungerer her? Anonymkode: b0e49...1c1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Det eksisterer alltid en logisk forklaring bak ting som finner sted. Problemet er at enkelte sau automatisk trekker en kobling mellom noe de ikke kan forklare med en gang, og at noe "overnaturlige" viss nok skal ha skjedd. Såkalte "klarsynske" mennesker sliter kanskje med en eller annen form for diagnose. Eller kanskje de bare er noen kyniske drittsekker som forsøker å "cashe inn" mest mulig penger på svake og / eller dumme mennesker. Anonymkode: 6d4e9...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå