Gjest StoreSky Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Når man gikk på barneskolen var det mye enklere. Man gikk bort til en gutt man likte og spurte om "å være sammen" og da svarte gutten ja eller nei. Eventuelt fikk man venninna sin til å spørre... Men hva i all verden gjør man nå som voksen?? Har vært sammen med samme mann siden jeg var 19 som det er slutt med. Hva gjør jeg nå da?? Jeg har nemlig en som jeg liker og som liker meg, vi skal treffes i september, men hva hvis vi fortsatt liker hverandre? Når skal man finne ut om man vil "noe mere" og hvordan sier man dette? Hvor fort?? Vi sender sms til hverandre og skriver mail til hverandre idag... Er det bare jeg som er for utålmodig..? HJELP!!
Tusenfryd Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 Morsomt spørsmål egentlig. Man gjør vel ikke sånn som voksen - men min mann "spurte meg" etter en hel sommer med flørting. Så hvorfor ikke? Jeg synes det er drittøft om man tør det som voksen.
Gjest 1111 Skrevet 21. august 2005 #3 Skrevet 21. august 2005 Min nåværende kjæreste "spurte meg" også, etter at vi hadde kysset noen ganger. Han sa rett og slett; "er du klar for et nytt forhold?". Akkurat da var svaret mitt nei, fordi jeg nettopp hadde kommet meg ut av et annet forhold, men etter et par uker med mer kyssing så spurte han igjen og da var svaret mitt ja. Så det funker
Cata Skrevet 21. august 2005 #4 Skrevet 21. august 2005 På ett eller annet tidspunkt må en av dere "si noe". Her i gården var det jeg som tok mot til meg og sa at han betydde noe for meg (uten å si hvor mye). Da løsnet det og han innrømte at han hadde følelser for meg også.
Gjest Gitte Skrevet 21. august 2005 #5 Skrevet 21. august 2005 jeg sendte mld til typen jeg, etter én mnd hvor vi så hverandre annenhver dag, og sov hos hverandre i helgene... "er vi sammen eller er vi ikke?" skrev jeg... uff, tenk at jeg turte 2 minutter senere (de lengste minuttene du kan tenke deg) fikk jeg svar... "ja er vi ikke det da?" oioi så romantisk så jeg "spurte" han.. tøff eller?
Gjest StoreSky Skrevet 22. august 2005 #6 Skrevet 22. august 2005 hehe! Så det er bare å hoppe i det altså? Skal komme med oppdateringer etter at jeg har møtt han igjen... Uff - 12 dager til faktisk... Får se hvor tøff jeg blir, er vel redd for at hvis ikke han sier/gjør noenting, så er jeg vel like langt om 14 dager!!
Angelheart Skrevet 22. august 2005 #8 Skrevet 22. august 2005 Det kan ofte være veldig nervepirrende, da.....å "spørre". Selv tok jeg mot til meg etter at vi hadde "rotet på" i noen uker. Jeg sa at jeg hadde begynt å få føleleser for han som var større enn bare vennskap. Han ble helt stille lenge, så sa han" Ja, jeg har skjønt det....." Og så sa han ikke mer!!!!!! Tror du det var fælt, eller!!! 2 dager senere inviterer han meg på besøk og da sa han at han hadde følelser han også og at han gjerne ville at vi skulle være et par. Det var de tøffeste dagene jeg noen gang har opplevd.......... Nå er vi nygift og lykkelige (3 år senere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå